any question? Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) hallo jeg er 15 år, 166 høy og 56kg... syns jeg er litt for lett, og at jeg er for svak... lurer på om det er noen som vet hva jeg kan jøre for å bli større/tyngre og sterkere....... bør jeg prøve på det? Endret 20. mai 2012 av any question? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Ingen kosttilskudd vil gjøre så du plutselig blir sterkere. Du må trene og spise mye. Kosttilskudd er bare et tilskudd, og hjelper deg ofte på vei, men tilskudd alene gjør deg ikke sterkere. Omega-3 er i hvert fall greit å ta uansett. Selolje for eksempel. Kreatin kan være greit å ta om du trener styrke. Ligger en del tråder om dette på forumet, om du sjekker sticky. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Det mest effektive kosttilskuddet er vanlig omega 3, f.eks tran. Dessuten er du bare 15 år og bør derfor ikke drive med styrketrening i det hele tatt på grunn av for lav alder. Grunnen til at du er "lett og svak" kommer av at kroppen din ikke er ferdig utviklet. 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Det er vel egentlig ingen aldersgrense på styrketrening ... Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Du er enda ung og bena dine er nokk ikke fult utvokst. Litt svake. Men du kan fult drive med styrketrening så lenge du ikke presser deg alt for hardt. 2 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Begyn med veldig, veldig lette vekter og perfeksjoner teknikk. Når du nærmer deg 18, kan du begynne å legge på vekter. Det er om du vil drive med det lenge, vere sunn og ha bra kropp. Evt kan du begynne å pushe opp vekter allereie no eller om 1 år, skade deg og drite i heile treningen. Eg anbefaler det første. Sats på teknikk;) 1 Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Jeg er 16, 175 og 53 kg Tror jeg og må få i meg noe kostilskudd, selv om jeg spiser og trener en god del ^^ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Det er vel egentlig ingen aldersgrense på styrketrening ... Det er ingen lovpålagt aldersgrense, men jeg vet om mange treningssentere som ikke tillater medlemmer i så ung alder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå