hean Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Hadde jo egentlig bestemt med for iPad da jeg har iPhone 4S men når denne samungen kommer til en slik pris blir valget vanskelig. Bortsett fra pris.... noen som kan hjelpe med litt fordeler og ulemper her, Apple-hatere kan la være å svare (det samme kan vel Apple fan-boys selv om jeg kan betraktes som en selv). Trenger en nøytral vurdering.... på forhånd takk http://www.lefdal.com/product/data/nettbrett/GTP7310UWANEE/samsung-galaxy-tab-8-9-wi-fi-16-gb-hvit Endret 20. mai 2012 av Nasciboy Lenke til kommentar
hean Skrevet 20. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2012 Legger så klart merke til at iPad har mye høyere oppløsning og større skjerm. Noen kommentarer til hastighet og brukerfølelse, hvordan er touchfølelsen? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Er veldig "fan" av iPad kvaliteten, den er helt utrolig. Dog har ikke prøvd den samsungen, men nettbrett - iPad! Anbefaler deg å dra til din nærmeste Apple forhandler, de har somregel en iPad på utstilling. Samme med samsungen, tipper din lokale "elkjøp/lefdal" har en på utstilling. Endret 21. mai 2012 av Woltox Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Det er jo veldig mange erfaringer her på forumet med de forskjellige paddene. Les med haters/lovers filter, så er det mange gode innlegg. Ganske generelt, så er android litt ustabilt, litt større valgfrihet, lagg under surfing, mye artig man kan gjøre. Forvent å kanskje måtte kjøre to browsere til hver sine oppgaver (forumet er et problem feks) iPad er generelt veldig behagelig i bruk, men kanskje litt kjedelig(?), men den virker!. Har hatt to droider, neste blir eple, fordi bruken min er 80% surfing. Som nevnt over, prøv de en rask tur i butikken og last litt tunge nettsider. Mye løses med tweaking på android, men man blir ganske lei av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå