Gå til innhold

Hjelp til å finne ny laptop med dockmulighet. Ca 15000

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg?

Da min nåværende pc begynner å "dra på åra" (kjøpt i 08) har jeg tenkt å kjøpen en ny laptop til jeg begynner på skolen til høsten.

Den skal primært benyttes til skrivearbeid, men den må være kraftig slik at jeg kan kjøre spill på den. Den må også ha mulighet for docking.

Prisen tenker jeg kan være opptil 15000. Da med maskin, dock og skjerm.

Helst SSD. AMD eller Intel er likegyldig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Maskiner med docking mulighet er stort sett beregnet for bedriftsmarkedet, og de har sjelden grafikkløsning som egner seg til spill. Lenovo, HP og Dell er blant aktørene som leverer maskiner med docking løsninger. Et alternativ kan være USB docking som støttes av alle.

Denne Lenovo'en har dedikert GPU som nesten tilsvarer GeForce GT 520M ved spilling http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=649749#extra

Dette er veldig svakt til nyere spill.

Lenke til kommentar

Joda - men bare på lav oppløsning og på laveste innstillinger på grafikken. Og selv da vil det nok være noen spill som hakker og hopper fært. Noe jeg tror de færreste som er litt interessert i dataspill vil være fornøyd med. Unntaket er selvfølgelig spill som Football Manager o.l. Der er det prosessor, prosessor, prosessor som er nøkkelen.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...