bkak Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Altså, musicmatch er treg, bloat og ufunksjonell. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Endeleg eit forslag. Kluet med spørsmålet var vel å finna kjekkare media player... Joda, vi ser at du skriver dette. Men du må innse at de fleste her anser WinAmp for å være den suverene vinner når det gjelder avspilling av musikk. Kanskje du må innse at det er lurt å ha ett program til musikk, og ett program til video? Bevares, om det finnes et bra kombinasjonsprodukt på markedet som kan matche WinAmp, så skal jeg stille meg i køen for å teste det. Det er bare det at dedikerte programmer ofte er det beste. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Kva for dedikerte programmer for avspilling av musikk finnes då, som er verdt å teste? Programmer som er kjekkare enn WinAmp og WMP? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Brukte Sonique før Lenke til kommentar
Legion Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 winamp v2.91 er alltid oppe, bruker dfx plugin for å få bedre lyd da jeg syns defaultlyden er litt tam. QCD Player er et alternativ til audioplayer, jeg har dog ikke prøvd v4.0. qcd player har bedre lyd enn winamp sin defaultlyd Global DivX Player er en videoplayer som jeg bruker ofte, høy winamp faktor og den nyeste versjonen kan bruke winampskins Media Player Classic er den jeg bruker mest. gode gammle mplayer2.exe med utvidet funksjonalitet og kan spille av quicktime og realmedia(med plugins) CrystalPlayer er en ny bekjenntskap som har flere funksjoner som man ikke finner andre steder. litt småteit gui og snarveier som ikke er standard trekker litt ned, men er en player jeg får mer og mer sansen for. zoomplayer, bsplayer, Xplayer, windvd og powerdvd bruker jeg også, men relativt sjelden. WMP gir jeg blaffen i. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 NYEST VERSJON AV WINAMP 2 går det ann å spille av både mp3 og divx, synes det er ganske bra jeg.... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 må nok si at jeg liker Winamp 2xx eller 2,79 best ja, har vært såvidt innom 3.0 også, men den var ikke bra. lasta nettopp ned Winamp 5.0 Alpha, for se hva det er litt senere. Hvor har du lastet ned winamp 5.0 alpha? Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 må nok si at jeg liker Winamp 2xx eller 2,79 best ja, har vært såvidt innom 3.0 også, men den var ikke bra. lasta nettopp ned Winamp 5.0 Alpha, for se hva det er litt senere. Hvor har du lastet ned winamp 5.0 alpha? Fant den på programmer.no jeg, så bare at det stod der så lasta jeg den ned, har ikke begynt å sett på den enda, mulig i det blir i løpet av morgen dagen. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Winamp 2.91 til Mp3 mplayer2.exe til alt av video. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg har funnet den... bør lese hele posten først :oops: Får se ossen denne er i forhold til winamp 3 som var helt håpløs å bruke... gikk for tilbake til winamp 2 gitt... Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 akkurat nå holder jeg på med den gamle Media playeren, siden jeg fanken ikke gidder å bruke WMP 9 skal installere noe annet i morra tenker jeg. Music Match er treigt men bra, vurderte den et par ganger å har brukt den også, men gikk tilbake til Winamp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå