hemo Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Finnes det ein kjekkare Media Player enn WinAmp og WMP? Ikkje sånne store tunge alt-i-eit-pakke-ting for å laga .mp3 og skriva ut cover, men spilla av media-filer. Gode tips? Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hvilken versjon av WinAmp bruker du? Selv bruker jeg 2.91, og er veldig fornøyd. Den er enkel å drive, og den har alle de funksjoner jeg behøver. Ønsker du mer funksjonalitet er WinAmp 3 et greit alternativ, selv om jeg personlig syns det blir for mye dilldall. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Windows Media Player 9- series? den er jo bra, bedre en WinAmp mener nå jeg. Den bruker litt mer minne ein WinAmp 2.91 men mindre en 3.0. Finner ikke bedre program til Video, musikk blir det samme. Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 må nok si at jeg liker Winamp 2xx eller 2,79 best ja, har vært såvidt innom 3.0 også, men den var ikke bra. lasta nettopp ned Winamp 5.0 Alpha, for se hva det er litt senere. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 BSplayer er bra til film ihvertfall. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Takk til Egil.B! Endeleg eit forslag! Nokon andre? Lenke til kommentar
hemo Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 D funka dårlig! Kanskje BSPlayer er bra på divx go sub-titles, men ik .mp3-filer. 1) Det gjekk ikkje å sleppa fleire filer eller mapper på spelaren. 2) Den andre .mp3-fila eg prøvde å spela nekta å spela. Kanskje fila hadde ein feil, men likevel; både WMP9 og WinAmp2 fixa d. Non andre kjekke spelarar? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Har bare brukt BSplayer til film selv. Til musikk kan du teste noen fra http://www.dailymp3.com/players.html Lenke til kommentar
NesQuick Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 til wil: Winamp 5.0 Alpha? hvor fant du den? Lenke til kommentar
handbook Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Uten tvil zoomplayer: www.inmatrix.com for videoavspilling Lenke til kommentar
bkak Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Winamp 5 PREalpha er meget sweet, det er i prinsippet winamp 2.xx med utvidet videostøtte og funksjonalitet. Den støtter også winamp3 skins, jeg er forselsket (la oss ikke glemme den fantastiske Jump To File-funksjonen!) Mirrorsene er nede nå, hvis noen ikke finner med google, send en pm. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Til musikk kan du teste noen fra dailymp3.com :o ..der var jo listo, liksom.. Men det var vel for å slippa å testa tusen playere at eg brukte det her forumet, liksom... Kan nokon tipsa om ein bra mediaplayer som kan erstatta WMP9 & WinAmp2&3? PS! Playeren må støtta bildevising frå id3v2 og sånn då... Jakten på den kjekke mediaplayeren held fram... Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 WinAmp 5 må vi se på. Lenke til kommentar
Oldboy Jenny Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg er også en av de som søker etter den rette mediaplayer. Til musikk er jeg forsåvidt fornøyd med WinAmp 2.xx, men til filmer er det alltid et ork... Siste jeg har benyttet meg av er VideoLan ( www.videolan.org ) og har ennå ikke kommet over filmer den ikke vil spille. Visstnok et prosjekt startet av noen franske studenter, men ikke la det holde deg unna. Jeg er godt fornøyd... hvis noen nå bare kunne forklart meg hvordan man får sånne subtitles til å funke så kan jeg endelig få sett City of God.... og Hero. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Winamp til lyd WMP til avi/mpg/m2v etc PowerDVD til dvd Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Winamp 5 PREalpha er meget sweet, det er i prinsippet winamp 2.xx med utvidet videostøtte og funksjonalitet. Den støtter også winamp3 skins, jeg er forselsket (la oss ikke glemme den fantastiske Jump To File-funksjonen!)Mirrorsene er nede nå, hvis noen ikke finner med google, send en pm. Orker du å utdype forskjellene mellom den jump to file funksjonen WA5 har i forhold til WA2? Ble litt nysgjerrig her... Lenke til kommentar
Izex Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Winamp 5 tråd - http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...3963&highlight= Lenke til kommentar
Mordar1 Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hvorfor ikke bruke den eneste som er brukbar og har vunnet mange priser: Musicmatch! Den er den beste! Uansett! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Det finnes et profft mp3 avspillingsprogram, og det heter Winamp 2.x. Ingen over ingen ved siden. Kombinerte video/musikk løsninger blir bare tull. Winamp 2.x til musikk Mplayer2 eller WMP9 til film. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Musicmatch! Den er den beste! Uansett! Endeleg eit forslag. Kluet med spørsmålet var vel å finna kjekkare media player... Men; er ikkje Musicmatch ein sånn stor pakke då? Og heilt seriøst; er det ikkje fleire som har forslag enn det her? PowerDVD til DVD, men kva med enkle mediaplayere som er kjekkare? Hmm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå