Gå til innhold

Kjekkare Media Player enn WinAmp?

hemo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken versjon av WinAmp bruker du? Selv bruker jeg 2.91, og er veldig fornøyd. Den er enkel å drive, og den har alle de funksjoner jeg behøver.

Ønsker du mer funksjonalitet er WinAmp 3 et greit alternativ, selv om jeg personlig syns det blir for mye dilldall.

Lenke til kommentar

D funka dårlig!

Kanskje BSPlayer er bra på divx go sub-titles, men ik .mp3-filer.

1) Det gjekk ikkje å sleppa fleire filer eller mapper på spelaren.

2) Den andre .mp3-fila eg prøvde å spela nekta å spela. Kanskje fila hadde ein feil, men likevel; både WMP9 og WinAmp2 fixa d.

Non andre kjekke spelarar?

Lenke til kommentar

Winamp 5 PREalpha er meget sweet, det er i prinsippet winamp 2.xx med utvidet videostøtte og funksjonalitet. Den støtter også winamp3 skins, jeg er forselsket :) (la oss ikke glemme den fantastiske Jump To File-funksjonen!)

Mirrorsene er nede nå, hvis noen ikke finner med google, send en pm.

Lenke til kommentar
Til musikk kan du teste noen fra dailymp3.com

:o ..der var jo listo, liksom..

Men det var vel for å slippa å testa tusen playere at eg brukte det her forumet, liksom...

Kan nokon tipsa om ein bra mediaplayer som kan erstatta WMP9 & WinAmp2&3?

PS! Playeren må støtta bildevising frå id3v2 og sånn då... Jakten på den kjekke mediaplayeren held fram... :p

Lenke til kommentar

Jeg er også en av de som søker etter den rette mediaplayer. Til musikk er jeg forsåvidt fornøyd med WinAmp 2.xx, men til filmer er det alltid et ork... Siste jeg har benyttet meg av er VideoLan ( www.videolan.org ) og har ennå ikke kommet over filmer den ikke vil spille. Visstnok et prosjekt startet av noen franske studenter, men ikke la det holde deg unna. Jeg er godt fornøyd... hvis noen nå bare kunne forklart meg hvordan man får sånne subtitles til å funke så kan jeg endelig få sett City of God.... og Hero.

Lenke til kommentar
Winamp 5 PREalpha er meget sweet, det er i prinsippet winamp 2.xx med utvidet videostøtte og funksjonalitet. Den støtter også winamp3 skins, jeg er forselsket :) (la oss ikke glemme den fantastiske Jump To File-funksjonen!)

Mirrorsene er nede nå, hvis noen ikke finner med google, send en pm.

Orker du å utdype forskjellene mellom den jump to file funksjonen WA5 har i forhold til WA2? Ble litt nysgjerrig her... :)

Lenke til kommentar
Musicmatch! Den er den beste! Uansett!

Endeleg eit forslag. Kluet med spørsmålet var vel å finna kjekkare media player...

Men; er ikkje Musicmatch ein sånn stor pakke då?

Og heilt seriøst; er det ikkje fleire som har forslag enn det her? PowerDVD til DVD, men kva med enkle mediaplayere som er kjekkare? Hmm...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...