Gå til innhold

[Løst] En melding til Moderatorene! Vi brukere krever retten til å trade på dette forumet! - Et klagebrev.


Anbefalte innlegg

Blizzard trengte ikke blande seg, inn, de mister ikke penger på noe,

Bare skalkeskjul for og teste ut om de kan tjene penger,

Jeg har ingenting imot at de tjener penger på RMAH. Jeg håper de tjener MASSE. Jo mer de tjener på spillet, jo mer content vil de gi oss.

Tenk deg når(om) du finner et sikkelig bra item, som du ikke har bruk for. Det kan du selge. Etterhvert har du kanskje tjent opp såpass mye som diablo III koster. er ikke galt det?

 

Vedlikeholde servere ??? prøver du og få meg til og le?? dette er ikke Wow

Du har tydligvis ikke peiling når det kommer til vedlikehold av servere.

Har du kanskje ikke fått med deg at de har hatt litt problemer siden starten med serverene? Hva tror du det skyldes?

 

Når såpass mange spiller online, samt en stor del av spillet er plassert hos demmes server, så krever det MYE vedlikehold. :)

 

EDIT: Jeg stemmer også for egen Trade underforum på diablo! Skulle bare mangle!

 

Vås fra en over posetiv fanboy,

 

Nå er alle problemene du nevner fra at DE skulle ha Online.

Latterlig og kreve månedsbetaling for deres egne idiotiske påfunn.

 

Du vet tydeligvis ikke forskjellen på MMo og et sinleplayer rollespill,

 

Selv om D3 hadde hatt en offline bit, ville det helt fullstendig 100% sikkert vært en online del også. Med andre ord servere som kjører som spillere kobler seg til. Ergo ville det krevd vedlikehold uansett, det ville bare krevd mindre. Men ta bare en titt på Diablo 2 og hvor gode de serverne til tider var. Tror du Blizzard hadde tatt bedre vare på de hvis det var en form for intekt der? Kanskje ikke full støtte i fulle 12 år, men velger å tro det hadde vært bedre.

 

Uansett så ville online delen til D3 blitt mye mer populær, og kostnadene for å holde serverne til D3 gående ville fortsatt vært veldig mye. Det koster og drive server. Ikke bare for lønn til ansatte, men bytting av defekt hardware, kjøling og overvåking. Mye (om ikke det meste?) av dette er outsourcet til et annet firma, men det betyr ikke at det ikke koster å drive en server park.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blizzard trengte ikke blande seg, inn, de mister ikke penger på noe,

Bare skalkeskjul for og teste ut om de kan tjene penger,

Jeg har ingenting imot at de tjener penger på RMAH. Jeg håper de tjener MASSE. Jo mer de tjener på spillet, jo mer content vil de gi oss.

Tenk deg når(om) du finner et sikkelig bra item, som du ikke har bruk for. Det kan du selge. Etterhvert har du kanskje tjent opp såpass mye som diablo III koster. er ikke galt det?

 

Vedlikeholde servere ??? prøver du og få meg til og le?? dette er ikke Wow

Du har tydligvis ikke peiling når det kommer til vedlikehold av servere.

Har du kanskje ikke fått med deg at de har hatt litt problemer siden starten med serverene? Hva tror du det skyldes?

 

Når såpass mange spiller online, samt en stor del av spillet er plassert hos demmes server, så krever det MYE vedlikehold. :)

 

EDIT: Jeg stemmer også for egen Trade underforum på diablo! Skulle bare mangle!

 

Vås fra en over posetiv fanboy,

 

Nå er alle problemene du nevner fra at DE skulle ha Online.

Latterlig og kreve månedsbetaling for deres egne idiotiske påfunn.

 

Du vet tydeligvis ikke forskjellen på MMo og et sinleplayer rollespill,

 

Selv om D3 hadde hatt en offline bit, ville det helt fullstendig 100% sikkert vært en online del også. Med andre ord servere som kjører som spillere kobler seg til. Ergo ville det krevd vedlikehold uansett, det ville bare krevd mindre. Men ta bare en titt på Diablo 2 og hvor gode de serverne til tider var. Tror du Blizzard hadde tatt bedre vare på de hvis det var en form for intekt der? Kanskje ikke full støtte i fulle 12 år, men velger å tro det hadde vært bedre.

 

Uansett så ville online delen til D3 blitt mye mer populær, og kostnadene for å holde serverne til D3 gående ville fortsatt vært veldig mye. Det koster og drive server. Ikke bare for lønn til ansatte, men bytting av defekt hardware, kjøling og overvåking. Mye (om ikke det meste?) av dette er outsourcet til et annet firma, men det betyr ikke at det ikke koster å drive en server park.

Jeg leste ikke helt over hva du mente så jeg skal ikke gå over det du sa,

 

Men til andre, dette er jo helt idoti, skal vi plutselig gi penger til Blizzard fordi de er Blizzard ??

 

ER DERE KLAR OVER HVOR MANGE SPILL SOM IKKE KREVER PENGER FOR ET SINGLEPLAYER SPILL ??

 

Der fikk jeg det ut, men det hjelper ikke uansett, for folk skjønner ikke at Det finnes over 10 000 tusen spill med multiplayer servere og de tar ikke betalt,

 

Blizzard skal ikke få betalt for og gjøre det samme,

4 spillere sammtidig,

Fuckings Magicka kan slå de, og de tar heller ikke betalt,

Så hvorfor er dere så forbanna med at de fortjener penger for et (Singel Player spill) ?

 

Fortell meg for jeg er virkelig ikke med på logikken her, og nei jeg sier ikke at jeg vet alt,

Bare prøv og snakk logikk ikke posetiv fandom.

Lenke til kommentar

ER DERE KLAR OVER HVOR MANGE SPILL SOM IKKE KREVER PENGER FOR ET SINGLEPLAYER SPILL ??

Hm nei egentlig ikke.

Hvor mange selskaper på høyde\nivå med Blizzard gir bort spillene gratis? Jeg kan ikke komme på et ifarta.

 

Fuckings Magicka kan slå de, og de tar heller ikke betalt,

Ganske sikker på at jeg betalte for Magicka når det kom.. *sjekke*

.. Jo koster fremdeles €9.99 på Steam iallefall.

 

Så hvorfor er dere så forbanna med at de fortjener penger for et (Singel Player spill) ?

Det at du tror at det er et singel-player spill får være din greie.. Tipper du mener at man spiller singel-player på CS 1.6 også om man går inn på en tom server :)

Lenke til kommentar

Jeg leste ikke helt over hva du mente så jeg skal ikke gå over det du sa,

 

Da prøver vi igjen. >_>

 

Men til andre, dette er jo helt idoti, skal vi plutselig gi penger til Blizzard fordi de er Blizzard ??

 

Bruk av RMAH er valgfritt. Og du trenger ikke gi en eneste krone av dine egne penger for dette. Det finnes logisk nok kun 2 måter å bruke RMAH på. Kjøp og salg. Du kan enten kjøte items direkte med egne penger, da tar Blizzard en liten sum av pengene som ellers en annen spiller ville tjent. Altså gir ikke du direkte pengene til Blizzard, siden de ikke lenger tilhører deg, men selgeren taper en liten sum av salget.

 

Eller du kan selge items. Du kan ukentlig (tror jeg), legge ut items på RMAH uten at det koster deg penger å gjøre det. Det vil si du får begrenset antall muligheter til å legge ut et item for salg kostnadsfritt. Når du da selger itemet, vil Blizzard ta en liten sum av pengene, resten kan du velge å ta ut eller sette på battle.net kontoen. Dermed kan du faktisk bruke RMAH hvis du starter med salg, uten å overføre en eneste krone fra din egen konto. Dermed støtter du indirekte Blizzard, uten at balansen på din konto er redusert.

 

ER DERE KLAR OVER HVOR MANGE SPILL SOM IKKE KREVER PENGER FOR ET SINGLEPLAYER SPILL ??

 

Jepp. Men logikken din stemmer ikke helt, fordi Blizzard krever ikke penger for D3 (annet enn salget av spillet), derimot er det valgfritt å bruke RMAH.

 

Der fikk jeg det ut, men det hjelper ikke uansett, for folk skjønner ikke at Det finnes over 10 000 tusen spill med multiplayer servere og de tar ikke betalt,

 

Tror nok veldig mange skjønner det, men de er lei av at folk klager, uten at det virker som de er helt klar over hvordan RMAH fungerer.

 

Blizzard skal ikke få betalt for og gjøre det samme,

4 spillere sammtidig,

Fuckings Magicka kan slå de, og de tar heller ikke betalt,

Så hvorfor er dere så forbanna med at de fortjener penger for et (Singel Player spill) ?

 

Jeg har selv spilt Magicka, og føler ikke disse spillene kan sammenlignes. Kan man i det hele tatt kalle Magicka at ARPG? Ikke for det, Magicka er kjempe gøy i 4 player co-op, men det er ikke et ARPG i mine øyne. Nå skal jeg heller ikke si helt sikkert hvordan mutliplayer delen i Magicka fungerer, men ville ikke forundre meg om de bruker peer to peer teknologi, dermed kreves det ikke vedlikehold av servere, i hvertfall ikke på langt nær så stor grad som D3 eller andre spill med multiplayer del som kjøres på servere.

 

Fortell meg for jeg er virkelig ikke med på logikken her, og nei jeg sier ikke at jeg vet alt,

Bare prøv og snakk logikk ikke posetiv fandom.

 

Jeg tror en del folk på begge sider av argumentasjonen er veldig lei klaging der all logikk kastes ut vinduet. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...