Gå til innhold

[Løst] En melding til Moderatorene! Vi brukere krever retten til å trade på dette forumet! - Et klagebrev.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje det hadde vært greit å moderere tittelen til "Noen av oss brukere". Personlig gir jeg blanke i om en ikke får lov til å trade items fra spill her.

 

Akkurat hva er problemet ditt egentlig? Sliter du virkelig så mye? Har ikke sett annet enn dritt fra deg, personlig spiller jeg ikke Diablo men er enig i at spillerne burde få bytte i mellom seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kanskje det hadde vært greit å moderere tittelen til "Noen av oss brukere". Personlig gir jeg blanke i om en ikke får lov til å trade items fra spill her.

 

Akkurat hva er problemet ditt egentlig? Sliter du virkelig så mye? Har ikke sett annet enn dritt fra deg, personlig spiller jeg ikke Diablo men er enig i at spillerne burde få bytte i mellom seg.

 

Hva er problemet mitt? Jeg støttet Kohan sitt innlegg og kom med et forslag på en måte å moderere en veldig bastant påstand.

 

Hva er problemet ditt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blizzard trengte ikke blande seg, inn, de mister ikke penger på noe,

Bare skalkeskjul for og teste ut om de kan tjene penger,

Jeg har ingenting imot at de tjener penger på RMAH. Jeg håper de tjener MASSE. Jo mer de tjener på spillet, jo mer content vil de gi oss.

Tenk deg når(om) du finner et sikkelig bra item, som du ikke har bruk for. Det kan du selge. Etterhvert har du kanskje tjent opp såpass mye som diablo III koster. er ikke galt det?

 

Vedlikeholde servere ??? prøver du og få meg til og le?? dette er ikke Wow

Du har tydligvis ikke peiling når det kommer til vedlikehold av servere.

Har du kanskje ikke fått med deg at de har hatt litt problemer siden starten med serverene? Hva tror du det skyldes?

 

Når såpass mange spiller online, samt en stor del av spillet er plassert hos demmes server, så krever det MYE vedlikehold. :)

 

EDIT: Jeg stemmer også for egen Trade underforum på diablo! Skulle bare mangle!

Endret av Merko.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blizzard trengte ikke blande seg, inn, de mister ikke penger på noe,

Bare skalkeskjul for og teste ut om de kan tjene penger,

Jeg har ingenting imot at de tjener penger på RMAH. Jeg håper de tjener MASSE. Jo mer de tjener på spillet, jo mer content vil de gi oss.

Tenk deg når(om) du finner et sikkelig bra item, som du ikke har bruk for. Det kan du selge. Etterhvert har du kanskje tjent opp såpass mye som diablo III koster. er ikke galt det?

 

Vedlikeholde servere ??? prøver du og få meg til og le?? dette er ikke Wow

Du har tydligvis ikke peiling når det kommer til vedlikehold av servere.

Har du kanskje ikke fått med deg at de har hatt litt problemer siden starten med serverene? Hva tror du det skyldes?

 

Når såpass mange spiller online, samt en stor del av spillet er plassert hos demmes server, så krever det MYE vedlikehold. :)

 

EDIT: Jeg stemmer også for egen Trade underforum på diablo! Skulle bare mangle!

 

Vås fra en over posetiv fanboy,

 

Nå er alle problemene du nevner fra at DE skulle ha Online.

Latterlig og kreve månedsbetaling for deres egne idiotiske påfunn.

 

Du vet tydeligvis ikke forskjellen på MMo og et sinleplayer rollespill,

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Når folk tyr til piratkopiering av spill, skjønner jeg at store spillselskaper tyr til Online, selv om det er et "singleplayer-spill."

Gjorde ikke Ubisoft dette ?

se åsn det gikk med dem

 

Med en gang Blizzard gjør det så er det plutselig helt ok.

pøh fanboys, lever i sin egen verden

 

 

Jeg kom hjem kl 4 og etter server shutdown er ferdig så kommer jeg meg fortsatt ikke inn,

og alle problemene kommer fra at spillet er online... Logic?

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Min mening :

 

Personlig støtter jeg forslaget så lenge :

 

*Det blir opprettet regler for posting i tråden.

*At man kjører knallhardt med reglene og rapporterer eventuelt luringer som prøver å tjene noen raske penger i tråden ved å ta betalt.

*Ikke noe spamming av sine eller andre sine annonser.

*Ingen Bumping i tråden eller av annonsen /e innen 24t.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Når folk tyr til piratkopiering av spill, skjønner jeg at store spillselskaper tyr til Online, selv om det er et "singleplayer-spill."

Gjorde ikke Ubisoft dette ?

se åsn det gikk med dem

 

Med en gang Blizzard gjør det så er det plutselig helt ok.

pøh fanboys, lever i sin egen verden

 

 

Jeg kom hjem kl 4 og etter server shutdown er ferdig så kommer jeg meg fortsatt ikke inn,

og alle problemene kommer fra at spillet er online... Logic?

OT

PRoblemet til ubisoft er at det ikke er en eneste grunn utenom piratkopiering, diablo3 har en helt legimitim grunn til å alltid være online med battle.net sine funksjoner og auction house mulighetene med at diablo er designet for coop og ikke som et singelplayer selv om folk hardnakket mener at det er singelplayer spillet er designet som. F.eks hvilken grunn har assassins creed til å alltid være online.

 

On topic:

Diablo 3 er mye kjøp og salg i levlene opp mot 60 og syntes de tmå være helt legitimt å ha en salg og kjøps tråd med valutaen som er i diablo, men syntes ikke noe om at man skal kunne snakke om real moneu auction house.

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar

Hepp!

 

En melding til Moderatorene! Vi brukere krever retten til å trade på dette forumet! - Et klagebrev.

 

For det første, hverken admin eller mods eier dette forumet og følgelig kan ikke inngå slike avtaler her i huset.

 

For det andre, vi tar ikke imot krav men ønsker og/eller dialog/forhandlinger.. ;)

 

Vennligst ta kontakt med våre eiere aka markedsavdeling og hør om de har et godt tilbud til dere. (om dere ønsker å bruke ekte penger(eller noe som kan omsettes som ekte penger), virtuelle penger har vi nok av, alle sammen.. ^^

 

Mvh

Admin :)

Lenke til kommentar

Støtter forslaget, når blizzard selv aktiverer RMAH, bør vi få låv til å trade her inne. Når Blizzard selv vil at folk skal kunne selge items for ekte valuta, bryter vi jo ikke akkurat en lov i spillet om bytting/kjøping av ingame items. Så hvorfor ikke la oss ha en tråd i diablo delen hvor folk kan få trade ingame items, ser virkelig ikke problemet.

Lenke til kommentar

Støtter forslaget, når blizzard selv aktiverer RMAH, bør vi få låv til å trade her inne. Når Blizzard selv vil at folk skal kunne selge items for ekte valuta, bryter vi jo ikke akkurat en lov i spillet om bytting/kjøping av ingame items. Så hvorfor ikke la oss ha en tråd i diablo delen hvor folk kan få trade ingame items, ser virkelig ikke problemet.

Om man trader utenom AH, så bryter man egentlig regelverket, siden Blizzard skal ha sine %.

 

Men vanlig trading med Gold osv er lov her inne på forumet. Det er en egne tråd for det.

Lenke til kommentar

Støtter forslaget, når blizzard selv aktiverer RMAH, bør vi få låv til å trade her inne. Når Blizzard selv vil at folk skal kunne selge items for ekte valuta, bryter vi jo ikke akkurat en lov i spillet om bytting/kjøping av ingame items. Så hvorfor ikke la oss ha en tråd i diablo delen hvor folk kan få trade ingame items, ser virkelig ikke problemet.

Om man trader utenom AH, så bryter man egentlig regelverket, siden Blizzard skal ha sine %.

 

Men vanlig trading med Gold osv er lov her inne på forumet. Det er en egne tråd for det.

 

Ooh, skummleste gjennom tråden og så ikke at det har blitt låv her på formumet! :) Props to diskusjon.no! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...