fjarle Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Dette smarte nødbatteriet lader nesten alt, og det varer "evig". Test: Portable Power Bank Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Meh, 1200 spenn for 8000 mAh? DX har flere batteripakker med opptil 20000mAh som klarer 19V i motsetning til ladern i testen som klarer maks 12V... Og som koster 600 spenn... DX - External Batteries Fant en batteripakke på DX med samme kapasitet (8000 mAh) men som koster under halvparten og er 12 gram lettere: MOMAX USB Rechargeable 8000mAh Emergency Battery Charger w/ Dual USB Power Ports/Adapters For meg virker dette svært overpriset. Noen som kan komme med andre ting so skiller DX sine batteripakker fra den i testen? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Teknofil da, burde ikke dere vite at den eneste korrekte måten å oppgi batterilevetid på er i Wh? En nødlader uten batterier i til 10USD og så kan du sette i hvilkke 18650-batterier du vil - f.eks. noen du har hentet fra batteriet til den gamle laptopen. Lenke til kommentar
torestov Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Hvorfor ikke are ta med et ekstra oppldet batteri. Det har jeg til mobilen. Det lader seg over natta. Det ligger i en plastlomme, veier nesten ingenting og kosterfå hundrelapper. Og når jeg bytter mellom 2 batterier varer de dobbelt så lenge. Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Hvorfor ikke are ta med et ekstra oppldet batteri. Det har jeg til mobilen. Det lader seg over natta. Det ligger i en plastlomme, veier nesten ingenting og kosterfå hundrelapper. Og når jeg bytter mellom 2 batterier varer de dobbelt så lenge. mobilbatteri til noen hundrelapper? når jeg handler mobilbatterier på ebay, koster de rundt en femtilapp, maks. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Synes det er feil å gi et såpasset overpriset produkt terningkast 6 samt anbefalt-merke. Blir litt misvisende når du finner langt bedre alternativer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg