Jan Erik Engan Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Das Modell Bildet er fjernet. Beskrivelse: Ett fra fotovandringen i Drammen dette også. Ble her brukt en reflektor i gult,som gir dette skinnet;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Vakkert,fullt av sjel. Får tårer i øynene..... Endret 20. mai 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Nr 1,levende og fint portrett,likte godt komp og den gule tone i bilde,her ville eg lett trillet 6,men gir ikke karakter lenger,muligt eg legger igjen en.da bilde fremstår meget lekker, det en pen naturlig dame!! Har du brukt Perfect 365,sitter med noen tanker om å kjøpe fullversjon av det? Nr 2,.Skal det behandles så er alt ok i minne øye og her treffer du. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Vakkert,fullt av sjel. Får tårer i øynene..... Nr 1,levende og fint portrett,likte godt komp og den gule tone i bilde,her ville eg lett trillet 6,men gir ikke karakter lenger,muligt eg legger igjen en.da bilde fremstår meget lekker, det en pen naturlig dame!! Har du brukt Perfect 365,sitter med noen tanker om å kjøpe fullversjon av det? Nr 2,.Skal det behandles så er alt ok i minne øye og her treffer du. Takker.Har Perfect365,men her har jeg brukt Portrait pro 10.Tilbud på den(50%),og ved kjøp vil du få v11 gratis når den kommer;) http://www.portraitp...sional.com/buy/ Endret 20. mai 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Super fine bilder, treffer noe i meg Vakre øyne ! Du har virkelig fanget det lille ekstra her :) Lenke til kommentar
se# Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Mulig jeg er i utakt med verden, men jeg synes huden ser kunstig ut på dette bildet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 Super fine bilder, treffer noe i meg Vakre øyne ! Du har virkelig fanget det lille ekstra her :) Takker;) Mulig jeg er i utakt med verden, men jeg synes huden ser kunstig ut på dette bildet. Nei du er ikke det..softet veldig;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg