Tor r Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 På spore etter lyset. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Dette fungerte ikke for meg, altså. Måten du kutter i øvre billedkant ødelegger hele bildet. Du er inne på noe med traktorsporene, men det tryner fullstendig pga dårlig beskjæring. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 20. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2012 Dette fungerte ikke for meg, altså. Måten du kutter i øvre billedkant ødelegger hele bildet. Du er inne på noe med traktorsporene, men det tryner fullstendig pga dårlig beskjæring. At bilde ikke fungerer for deg er en ok tilbakemelding,men når en tar i bruk tryner,tar en tilbakemeldingen ikke lenger seriøst. Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 At bilde ikke fungerer for deg er en ok tilbakemelding,men når en tar i bruk tryner,tar en tilbakemeldingen ikke lenger seriøst. Jeg ga deg tilbakemelding, OG fortalte hva jeg synes ikke fungerte. At du tar deg nær av ordbruken er ikke mitt problem. Du får la være å be om kritikk, hvis du ikke tåler kritikk. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 20. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2012 At bilde ikke fungerer for deg er en ok tilbakemelding,men når en tar i bruk tryner,tar en tilbakemeldingen ikke lenger seriøst. Jeg ga deg tilbakemelding, OG fortalte hva jeg synes ikke fungerte. At du tar deg nær av ordbruken er ikke mitt problem. Du får la være å be om kritikk, hvis du ikke tåler kritikk. Tar meg ikke nær an det,men ville vert uholdbare sider om orlyden skulle være så,samt du gjentar deg selv tre ganger ,fungerte ikke,måten eg kuter på,og til slutt på tryne.bilde er lagt ut uten kutt så du ser vel selv litt urimeligheten i din egen kommentar/tilbakemelding. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Nydelig bilde..hehe;) Du kunne nok fått mer ut av det om du feks hadde brukt traktorsporene som linjer.Men skjønner hvor du ville med dette,men ikke alltid så lett og få det du ser med det blotte øyet,all deles likt på brikka.Men da kan en prøve flere ganger ikke sant;) Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Tar meg ikke nær an det,men ville vert uholdbare sider om orlyden skulle være så,samt du gjentar deg selv tre ganger ,fungerte ikke,måten eg kuter på,og til slutt på tryne.bilde er lagt ut uten kutt så du ser vel selv litt urimeligheten i din egen kommentar/tilbakemelding. Du oppnår ikke annet enn å drite deg selv ut, ved å oppføre deg slik du gjør nå. Hvis du forsøker å LESE mitt opprinnelige svar til deg, så vil du se at det ikke er noe ved innlegget som er urimelig. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 20. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2012 Tar meg ikke nær an det,men ville vert uholdbare sider om orlyden skulle være så,samt du gjentar deg selv tre ganger ,fungerte ikke,måten eg kuter på,og til slutt på tryne.bilde er lagt ut uten kutt så du ser vel selv litt urimeligheten i din egen kommentar/tilbakemelding. Du oppnår ikke annet enn å drite deg selv ut, ved å oppføre deg slik du gjør nå. Hvis du forsøker å LESE mitt opprinnelige svar til deg, så vil du se at det ikke er noe ved innlegget som er urimelig. For meg fremstår på tryne som mangelen på høflighet og folkeskikk,så nå legger du til drite så det ble for meg bare en bekreflelse på personen bak ordene. og mangelen på førstnevnte. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 20. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2012 Nydelig bilde..hehe;) Du kunne nok fått mer ut av det om du feks hadde brukt traktorsporene som linjer.Men skjønner hvor du ville med dette,men ikke alltid så lett og få det du ser med det blotte øyet,all deles likt på brikka.Men da kan en prøve flere ganger ikke sant;) Takk for tilbakemelding,ser godt det ikke fungerer opptimalt,valgte likevel og legge det ut som litt anderledes,sitter med mange av bare spor og ville nok blitt tatt bedre imot,men om en ikke våger det litt på kanten kommer en inngen vei,så sant med og prøve seg en gang til,kommer nok til og prøve det og beholde litt meir avstørelsen der lyset er og imellon skiner solen der nesten rødt. kan og bli spennende når graset blir grønt på jorde Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Syns jo det er viktig å lese tittelen for å forstå hva du vil vise. Å kutte i toppen blir da meningsløst. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 20. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2012 Syns jo det er viktig å lese tittelen for å forstå hva du vil vise. Å kutte i toppen blir da meningsløst. Godt poeng,det var halve meiningen med bilde, Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Et kutt i topp, slik at bare den mørke jorden kom med og dette hadde vert innertier i tøff komp. Bra sett! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 Et kutt i topp, slik at bare den mørke jorden kom med og dette hadde vert innertier i tøff komp. Bra sett! Takk for tilbakemelding,muligt eg legger ut ett som du skriver en dag,har noen tatt i tøff komp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg