Bitmog Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Ja, var ute og surfet litt for drøyt en mnd siden og da fant jeg dette: http://www.cjs-cdkeys.com/ en cd-key + utrolig bllig spill Bare anbefaler det, kjøpt rundt 20-30spill derfra og alt er helt trusted, har hatt problemer bare 2-3ganger før elns.. ellers storkoser jeg meg værgang når jeg kjøpe derfra, prøv d! Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Flere som har erfaring fra denne siden? Har vanskelig for å tro at det er trykt å handle fra siden, men hvis den er trygg kommer jeg nok til å kjøpe mye derifra Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Er vel slik at det ikke anbefales da f.eks Steam kontoen din kan bli bannet hvis de finner ut av det. Jeg kjøpte selv Witcher 2 for 120,- NOK på en lignende side for en stund siden, og det gikk helt fint. Men vet ikke om jeg tør fortsette slik Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 det er ulovlig å kjøpe steamspill fra siden? Hva me Origin? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Det er ikke ulovlig nei. Når det gjelder slike billige keystores så truer Steam med "licensed outlets". Spilla som CJS, g2play, CDKeyHouse mfl selger er som regel kjøpt i østeuropa (Russland) og er helt lovlig. Steam er bare snurt fordi man betaler halvparten av europeiske priser. Jeg har ikke erfaring med CJS, men g2play.net og CDKeyHouse.com har jeg handlet masse fra. Den ene gangen det ble krøll (dobbelt betaling) ordna de det iløpet av noen timer. Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 For min del er det disse websidene som gjør at jeg fremdeles kjøper spill. Jeg liker Steam, men prisene henger ikke på greip. Det burde vært reduserte priser når man ikke lenger har kostnader for cover, manual og disker men de får det faktisk til å bli dyrere enn spillene man henter fysisk i butikker. Inntil det skjer noe vil jeg som regel søke alternative måter å kjøpe spillene. Jeg føler at jeg har mitt på det tørre når jeg handler online med PayPal over websider som har opererert i flere år uten å bli stengt eller som har fått sanksjoner som har trått i kraft. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Hmmm kanskje jeg har vært for pysete tidligere. Tror jeg fortsetter å bruke slike sider. Ihvertfall frem til noen har noen skrekkhistorier med Steam kontoer som har blitt stengt. Steam-kontoen min er jo mer verdt enn huset mitt. Lenke til kommentar
Bitmog Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2012 Det er ikke ulovlig nei. Når det gjelder slike billige keystores så truer Steam med "licensed outlets". Spilla som CJS, g2play, CDKeyHouse mfl selger er som regel kjøpt i østeuropa (Russland) og er helt lovlig. Steam er bare snurt fordi man betaler halvparten av europeiske priser. Jeg har ikke erfaring med CJS, men g2play.net og CDKeyHouse.com har jeg handlet masse fra. Den ene gangen det ble krøll (dobbelt betaling) ordna de det iløpet av noen timer. Jo.. jeg har litt erfaring med CJS, menne keyhouse og g2play, nix. Hadde vært fint om du kunne slått av en prat om disse to konkurentene. Har også sett på CJS at de fleste spilla er russiske, altså de billigste spilla er russiske, samt MW3, MW2, BF3, Skyrim.. you name it. Går det på en eller annen mulighet å kjøpe russisk montemt å skaffe det over på engelsk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå