Bitmog Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 ]MINECRAFT-GAME LAUNCHED Hei og hå, gamle å små! Heh, har nå begynt å lurt litt. Om det hadde vært fint med en minecraft server, laget på norsk-basisk vis ? Uansett den vil da bli bygd (vist det blir) under navnet/navna - Frunite Gleps / StarBy Jeg personlig liker Frunite Gleps best, ikke spørr meg hvorfor Men uansett om vi skal ha denne serveren her "Lansert" må dere også bidra litt, hjelpe meg med diverse ting. MIN IDÈ Vell, la oss begynne med min idè. Jeg har personlig lyst at denne worlden/serveren skal inneholde norske vikinger. Ikke noe japse skap fra et annet univers. Skal være bygd på en story eller basert på proffe byggere. I mitt opiniment vil jeg tru og håpe at dette ikke skal bli en stor-manns-gal. Håper for all del at dette ikke blir noe svære tulleri med og bygge, og for alldel ikke noe mods og annet japse-skap Vil ha rundt 30-40 Slost, så bare og melde seg frivilig REGLER - Siden vi skal ha et masse-gal-skap imperium på denne awesome serveren må vi ha visse regler å forholde oss til. Vil love deg at dette kommer til å bli masse godsaker etterhvert 1# Ikke ruiner serveren eller ddose på noen slags andre muligheter. 2# Juksing og annet japse-dritt er ikke tolerert, automatisk kick/ban 3# Stjeling eller kapring av hus/byggninger er heller ikke tolerert. 4# Hør alltid på over-ranked medlemmer (Mods, admins, staff etc..) 5# Admins/staff har alltid siste ordet i en diskusjon eller lignende! 6# Graving i andres huler, eller stjeling av mineraler er heller ikke lov! 7# Banning eller rasitisk bruk ovenfor spillere er IKKE lov! Vil forhåpentligvis skaffe en mods for språkbruk, blir da på engelsk.. 8# Føre mobs inntil kameratens hus/byggning for å ødlegge, er ikke lov! 9# Spørr om jobb eller rank på serveren er uakseptabelt MERK DEG Når du har begått mere enn 3 lovbrudd kan du automatisk bli bannet eller kicket fra serveren. F.eks hvist du ødelegger kameratens hus, okuperer det helt ned til blodets støtte. Og han raporterer det videre kan enn cop/staff komme å se på det du gjorde og bestemme jail-tid. Ved jail tid: Umulig å rømme, umulig å død. Mens du er i jail mister du alle itemsa du hadde i inventory fra før av. Jail-tid kan bare forandres ved at en cop eller staff forandrer jail tiden Jail tid: 1Min-12883299292Minutes om jeg ikke husker feil(?) Perm-Jail: Du er evig-fengslet, du kan ikke rømme. Du kan bare komme deg vekk med å betale enn viss pengesum eller jobbe for en dude for å tjene opp arbeidet. Assume-Jail: Jaila en viss person for å abuse eller skrive stygt om andre For og se om noen er trusted ranks (staff,builder etc..) så må du se bak navnet der står fargen og hva de er. Member (Vanlig person) Står ikke noe spesielt fargelagt med navnet. Trusted/Helper Vil ha hvite og svarte bokstaver bak navnet. Builder Grønne og svarte bokstaver. Cop/Politi Hvite og blåe bokstaver. Support Team hele navnet rødt. Donater/Donater (Visst vi skal ha) Gule og grønne bokstaver MODerator gule bokstaver, vil også stå "MOD" bak navnet. ADMINrator gule bokstaver, vil også stå "ADMIN" bak navnet. OWNER vil ha bruk av alle fargene, du kjenner dem definitivt igjen! FIKSER MERE SENERE ANBEFALER STREKT Å LESE FILEN SOM LEGGES TIL UNEDER HER! | | | V MinecraftK.txt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå