ViperGTS Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Linux harddisken min på 10gig har kræsja! kom en merkelig tikke lyd fra data'en..åpna og fant ut at det var hd. Prøvde å starte om igjen men da fant ikke data'n noen av diskene...fjerna linux disken(+justerte jumper på gjenværende disk)..så fikk jeg starta opp... Det hørtes ut som om den lese greia hadde hengt seg opp i noe...platene/disken gikk rundt. Har noen hatt samme problemet? Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 JA, Hvilken harddisk er det? _________________ Pål Kallevåg EpoxAMDTaiSolPapstCrucialApacerIbm MaxtorWesterndigitalIntergraph [ Denne Melding var redigert av: pkalle på 2002-02-10 06:09 ] Lenke til kommentar
ViperGTS Skrevet 10. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2002 Det er en IBM DTTA-351010 10,1GB Lenke til kommentar
Inbreak Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Harddisken din har nokk "takka for seg" ja. Dessverre. Har hatt same problemet sjølv. Er nok ikkje nokon veg tilbake. Har skjedd både med disk og brennar med meg. Ikkje liv i den, og blokkerar heile IDE-kontrolleren for andre enheter. Mest sannsynleg er den vel eldre (?), men er den nyare enn 2 år skal du ha rett på ein ny disk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå