Gå til innhold

Beste øreplugger til smartphone

Anbefalte innlegg

Får galaxy nexus så tenkte å kjøpe noen øreplugger som er vesentlig bedre enn standard som følger med. Har allerede hodetelefoner osv så disse ørepluggene skal være lydisolerende for flyturer osv, samtidig sitte bra hvis jeg skal trene elns. Må være god lyd.

Ser at disse er på tilbud. En kompis har ibeats og han er fornøyd. Noen andre forslag? Har helst holdt meg til akg, beyerdynamic og sennheiser opp gjennom årene når det gjelder hodetelefoner, men når det kommer til øreplugger vet jeg ingenting. KOM MED FORSLAG

edit: Volumkontroll hadde vært en bonus, skal brukes mest med spotify

Endret av paithlezz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lenke til kommentar

Hvor mye er du villig til å betale? Shure SE-535 er blant det aller beste en får tak i, men så vil jo prisen for de fleste være litt over hva som føles riktig for et par øreplugger.

Tviler på at jeg orker å betale mye mer enn en tusenlapp, da jeg har gode hodetelefoner fra før.

Takk for svar folkens, skal sjekke ut nærmere :)

Lenke til kommentar

Shure SE-535 så sykt bra ut men blir altfor dyrt, kan jo kjøpe high end hodetelefoner til den prisen. Leter etter ørepropper til "hobbybruk" er ikke noen kresen audiofil på denne biten. Tenkte bare å ha noen som er bedre enn de som følger med mobilen, men samtidig bedre enn koss portapro og som kanskje har en bra volumkontrolldings.

Lenke til kommentar

Anbefaler Ultimate Ears 600vi. Har dem selv, og er veldig fornøyd med lydkvalitet og passform. Du kan få mye dyrere greier som sikkert låter enda litt bedre, men skal du drive dem rett ut fra en smartphone vil jeg hevde at det ikke har noe for seg. Den ekstra lydkvaliteten du måtte få fra dyrere øreplugger, vil bli for en stor del ødelagt likevel av den middelmådige utgangen som smartphones har. My humble opinion.

PS. Du kan få dem en del billigere hos Elkjøp ;)

Redigert: Stryk det siste - det ser ikke ut som om Elkjøp har dem lenger - men jeg fant de enda bedre UE 700 hos Lefdal til en billigere penge. Veiledende pris hos Logitech er 1299,- .... Lefdal selger dem for 749,- Disse har ikke volum/mikrofon på ledningen, ser det ut til.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...