kalli Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Skulle sende en melding med bilde til ei venninne, stod at den ble sendt, men hu mottok den aldri. Men fikk en melding fra "MAILER-DAEMON" der det stod "Returned mail: see transcript for details". Hva betyr dette? Og hva er MAILER-DAEMON? Noen som har opplevd det samme? På forhånd, takk for svar og hjelp Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Om jeg prøver og sende en mail fra min hotmail til en mail adresse som ikke finnes pleier jeg og få en retur melding fra mailer-deamon som det står at mailen ikke ble sendt osv. Kanskje det er noe lignende? Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 En "daemon" er et begrep som brukes i mange operativsystemer som er populære på servere. Det er i bunn og grunn bare et tjenesteprogram. I dette tilfellet betyr det at e-post tjenesten du bruker har sendt deg en automatisk tilbakemelding på at noe ikke gikk som det skulle i e-post overføringen din, og at detaljene kan finnes i e-posten du mottok fra den. En vanlig årsak til en slik returmail er skrivefeil i e-post addressen. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 20. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2012 Hmm... Men jeg sendte det som en melding til et nummer. Ikke til en e-post. Men godt å høre det ikke var noe mer skummelt enn en vanlig default melding da, hehe. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 20. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2012 Kan det skje selv om det ikke er sendt til eller fra mail? Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Det hadde i så fall vært rart. Har du lest detaljene som det stod at du kunne finne i meldingen? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 20. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Vet ikke hvordan man får åpna det. Så slik ut: Endret 20. mai 2012 av kalli Lenke til kommentar
kalli Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2012 Ingen som har peiling på hva det kan ha hvert og hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå