1BlueAnd1White Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Dette er kanskje et litt rart spørsmål, men vet noen om man kommer inn på Martin´s dagen før man er 18. Blir 18 på en søndag og planla å dra ut med en kompis lørdag kveld (klokka 12) men fant ut at det er 20-årsgrense på lørdager, men ikke på fredager. Tror dere jeg slipper inn å fredag? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Nei, ettersom du fremdeles er 17 år på daværende tidspunkt. Juridisk sett kan utestedet straffes like mye for å slippe deg inn dagen før du fyller 18 år som lenge før. Lenke til kommentar
Secretalias Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Høres merkelig ut med forskjellig aldersgrenser. At de har lov å operere med 18-års grense på fredager betyr vel at de ikke har skjenkelisens på sprit? Og da er altså 20-års grensen kun en grense de har bestemt selv for å oppnå ønsket demografi på klientellet, og altså ikke juridisk bindende? Det kan jo i så fall være de er villige til å slippe deg inn på lørdagen etter 2400, selv om jeg tviler på det også. Eller er dette et sted som egentlig består av flere forskjellige seksjoner? (Type 1 bar, 1 nattklubb, 1 restaurant, alle med forskjellige skjenkelisenser?) Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 tror det er det at de serverer sprit på lørdager. Spør du meg om det er ulike seksjoner der? jeg har jo ikke vært der, enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå