Anonym259235 Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) Knipset dette med mobilen for noen dager siden når jeg var på tur. Bildet er ikke redigert. Tatt med en LG Optimus 7. Kom gjerne med tips til forbedringer og generell kritikk, postitiv og negativ. Endret 20. mai 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Hvorfor er det ikke redigert? Vil du ikke gjøre resultatet best mulig før du poster det for kritikk? For dette var dessverre ikke imponerende eller spesielt interessant i det hele tatt. Men om du gidder å legge i 15 minutter i Photoshop kan mye spennende gjøres med bildet Hvis du ønsker, og trenger litt inspirasjon kan jeg redigere et eksempel for deg når jeg kommer hjem fra jobb. Så ser du hvertfall én annen type versjon av det Endret 23. mai 2012 av IceBlitz Lenke til kommentar
3irik Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 For meg blir dette bildet veldig flatt. Det har liksom bare en bakgrunn (skyene) og noe som er i veien for at jeg kan se bakgrunnen. Hadde du hatt noe i forgrunn som kunne vekke interesse så hadde det blitt mye mer interessant med en gang! Utover det så er det en veldig fin himmel du har funnet. Kunne du kanskje gått lenger unna husene så du fikk tak i mer av himmelen? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Jeg syntes selv at det ble litt fett når husene var der også. Hvis du ønsker, og trenger litt inspirasjon kan jeg redigere et eksempel for deg når jeg kommer hjem fra jobb. Gjerne det Endret 23. mai 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå