Martin Venes Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Heii Jeg har nullstilt telefonen min, men når jeg starter den, har valgt språk og wi-fi og skall aktivere den kommer det bare :iPhone enheten kunne ikke aktiveres fordi aktiveringstjenesten er ikke tilgjenglig nå, og att jeg må koble den til itunes. Har prøvd dette flere ganger med telefonen og iTunes! Sim kortet er i og det virket som det skal( har prøvd det i en annen telefon). Noen som vet hva jeg skal gjøre eller har hatt det samme problemet? Telefonen er kjøpt i norge og jeg har et telenor abonement, Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Har sett flere ganger at folk har dette problemet. Som regel har det vært at Apple sin aktiveringstjeneste har vært nede, og at ting har løst seg når man prøver noen timer senere. Lenke til kommentar
Martin Venes Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 Har vert uten iPhone i 2 dager nå. Bør jeg ringe til kundeservice? Lenke til kommentar
aomt Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Apple er noe dritt. Det er utruleg mange problemer med produkta deires som blir aldri fiksa. For framtiden holder eg meg laaangt unna apple. For å ikkje nevne at dei er overprisa i tillegg. Men ja, ta eit tur til Apple-store. KANSKJE dei kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Martin Venes Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2012 Har fortsatt ikkje fått aktivert telefonen........ Har eigentleg vert ganske fornøyd med apple produkter Lenke til kommentar
ingunnm Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Noe lignende skjedde med en jeg kjenner, hun skrudde simkort-koden av og på igjen, og da funket telefonen. Jeg vet ikke om dette er det samme tilfellet, men går jo ann å prøve? Lenke til kommentar
Martin Venes Skrevet 27. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2012 Heii Jeg har fått aktivert iPhonen min nå, jeg mått skru den av,koble telefonen til dataen mens jegholdt inne hjem knappen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå