spøkelse Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg prøver å sende SMS fra telenormobil.no. Jeg har Telenor Kontantkort, og det står at jeg har 100 gratis SMS i måneden fra internettsidene. Men hver gang jeg prøver å sende, så står det at meldingen ikke ble sendt. Er det noen som får til dette? Eller hvordan det skal gjøres? Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Uff... telenor har masse (!) problemer med serveren(e) sine. Nesten hver gang jeg sendrer derifra kommer det en eller annen feilmelding 100 gratis? Trodde det bare var 30 Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Var visst 30, jeg som huska skeivt. Og nå funka det for en gangs skyld.... Lenke til kommentar
tinyworks Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hvorfor ikke registrere dere på NetCom mthr, og send derfra. Funker alltid!!! Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 fordi netcom nå kun tillater at netcom kunder sender gratis? Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Har sendt en del sms fra telenormobil.no og har aldri opplevd at det har vært problemer med sendingen. Men har opplevd flere ganger at nettsidene lastes svært treigt. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 fordi netcom nå kun tillater at netcom kunder sender gratis? øY! Får ikke telenor lov til å sende gratis derifra lenger? Kunne sende 10 per mnd for en liten stund siden, men de 10 kr overlever jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå