Gå til innhold

BK: På sporet av et eventyr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja da tok jeg skammelig feil. Som i ditt rytterbilde, så sa jeg i forrige innlegg at rytterbildet kommer til å bli det fineste jeg har sett på Akam i dag.

Men dette bildet var helt utrolig. Det traff meg så utrolig bra, stemningen, lyset og auraen i bildet var helt utrolig vakker!

Det ville være ønskelig om du lastet opp flere slike bilder.

Dette er bilder jeg tror du vil kunne selge for en ok penge pr eksemplar på 500px.com

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar

Ja da tok jeg skammelig feil. Som i ditt rytterbilde, så sa jeg i forrige innlegg at rytterbildet kommer til å bli det fineste jeg har sett på Akam i dag.Men dette bildet var helt utrolig. Det traff meg så utrolig bra, stemningen, lyset og auraen i bildet var helt utrolig vakker!Det ville være ønskelig om du lastet opp flere slike bilder.Dette er bilder jeg tror du vil kunne selge for en ok penge pr eksemplar på 500px.com

Takker så mye for kommentaren din, veldig moro at du likte det.

Bare noen ord om bildet. Det vanskeligste og mest tidkrevende er ofte å komme frem til selve ideen, Mye prøving og feiling før man finner fram til noe som kan fungere. Lurte litt på å sette inn et hypermoderne tog i sporet ved siden av, men det slo jeg fort fra meg.

Det å sette sammen et bilde, som kan formidle en stemning, (som du selv har skapt), er ganske så inspirerende.

Takk for tipset ang. 500px.com.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...