Trond J. Pettersen Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 På sporet av et eventyr Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Hva du får til . Meget bra manipulasjon. Lenke til kommentar
m3 Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Veldig imponerende Hvor lang tid tok det å redigere bildet? Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 19. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2012 Til m3 - har tatt det meste av kvrelden Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Fabelaktig !!! Måten togføreren lener seg ut på, setter igang en tankeprosess hos meg, blir litt nygjerrig :) Som Jentungen 1 sier, jeg liker alt Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Veldig bra resultat av din bildebehandling! Herlig uttrykk, med han oppe i førerhuset, som ser ut som han har fått alt til å fungere. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Imponerende arbeid !!! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Helt topp behandlig,satt og tenkte litt på om ikke bilde hadde tålt meir metning og kontraster,bare en tanke. Lenke til kommentar
se# Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Veldig bra, utrolig hva du har fått ut av originalbildet. Lenke til kommentar
Hildny Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Beste bildet jeg har sett her inne! Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 du er en tryllekunstner,så faNTASTISKE ALLE BILDENE DINE,KJEMPE GØY TITTE IGJENNOM,6 FRA MEG,,,,SMIL Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 Tusen takk for alle de svært sjenerøse kommentarene !! dette var overraskende og veldig inspirerende. Lenke til kommentar
chrstein Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Knallfint bilde, imponerende arbeid! Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Ja da tok jeg skammelig feil. Som i ditt rytterbilde, så sa jeg i forrige innlegg at rytterbildet kommer til å bli det fineste jeg har sett på Akam i dag. Men dette bildet var helt utrolig. Det traff meg så utrolig bra, stemningen, lyset og auraen i bildet var helt utrolig vakker! Det ville være ønskelig om du lastet opp flere slike bilder. Dette er bilder jeg tror du vil kunne selge for en ok penge pr eksemplar på 500px.com Endret 24. mai 2012 av IceBlitz Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2012 Ja da tok jeg skammelig feil. Som i ditt rytterbilde, så sa jeg i forrige innlegg at rytterbildet kommer til å bli det fineste jeg har sett på Akam i dag.Men dette bildet var helt utrolig. Det traff meg så utrolig bra, stemningen, lyset og auraen i bildet var helt utrolig vakker!Det ville være ønskelig om du lastet opp flere slike bilder.Dette er bilder jeg tror du vil kunne selge for en ok penge pr eksemplar på 500px.com Takker så mye for kommentaren din, veldig moro at du likte det. Bare noen ord om bildet. Det vanskeligste og mest tidkrevende er ofte å komme frem til selve ideen, Mye prøving og feiling før man finner fram til noe som kan fungere. Lurte litt på å sette inn et hypermoderne tog i sporet ved siden av, men det slo jeg fort fra meg. Det å sette sammen et bilde, som kan formidle en stemning, (som du selv har skapt), er ganske så inspirerende. Takk for tipset ang. 500px.com. Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2012 Knallfint bilde, imponerende arbeid! Takk for det chrstein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg