Gå til innhold

Dungeon Defenders Cross Platform?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg og broren min prøver å spille crossplatform på Dungeon Defenders. Jeg spiller på PC og han på PS3. Jeg skjønte aldri helt om det ble gjennomført eller ikke, men jeg klarer ikke finne broren min og vice versa. Vi er begge koblet til gamespy og har prøvd public og local server. Jeg har helle ikke hørt eller sett noe om det i senere tid, så jeg begynner å lure på om det i det hele tatt ble gjennomført, og i såfall hvordan spiller vi sammen?

Og til dere som tror jeg har cracka det; Nei, jeg har bare koblet til gamespy. Jeg har kjøpt det på steam og endret online platform på options :)

Takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller DD selv og digger det! :D om det er dette du prøver å si at man kan spille PC og PS3 sammen, det går nok visst ikke :hm: Har dette også på steam på pc, hadde jo vært rått om vi kunne tatt en match eller to? ^^ spørs lvl, har mange brukere, men desverre ikke fått geare høyt opptil 83 enda :wee:

Endret av ScriptHACK
Lenke til kommentar

Spiller DD selv og digger det! :D om det er dette du prøver å si at man kan spille PC og PS3 sammen, det går nok visst ikke :hm: Har dette også på steam på pc, hadde jo vært rått om vi kunne tatt en match eller to? ^^ spørs lvl, har mange brukere, men desverre ikke fått geare høyt opptil 83 enda :wee:

Det skal visst være verdens første spill som har cross platform mellom PS3-PC-Mobil. Men har ikke hørt noe om det i det siste og får ikke til å spille med broren min

Søkte på Youtube og fant

.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...