Inception_ Skrevet 19. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2012 Hei, På soverommet mitt har jeg en TV som står i motsatt ende av rommet som PCen. PCen har blitt satt opp med to stereohøyttalere og en sub, er av typen Logitech Z5500. Jeg ønsker å finne en måte å bruke høyttalerene med TVen også. Tenkte derfor å plassere to høyttalere borte med TVen også, også på en lur måte bytte mellom å ha lyd i dem, og de som står på skrivebordet. Plan A: Software! Noen som vet om en måte man kan bytte lyden fra stereo til bakhøyttalere og tilbake igjen på en easy måte? Det hadde vært det kuleste, men har slitt med å finne noe. Plan B: Hurtigkoblinger på høyttalerkablene, og så bare fysisk bytte over når jeg vil se på film. Noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2012 Har selv slitt med å finne en overgangsbryter som du antakelig tenker på. Det er jo forøvrig fullt mulig å bygge en to-valgsboks selv med f.ex denne bryteren kombinert med en boks og selfølgelig de audio-kontaktene du måtte trenge. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 20. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Hmm, jeg ville ikke stolt på at den vesle bryteren der hadde greid belastningen, orker ikke sette opp relè og sånt, tenkte å holde det enkelt. Jeg tror det bare blir noen sånne som dette teipet sammen, om ingen har noen finurlige ideer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå