Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] SAM3020 som privatist - noen spørsmål

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt politikk og menneskerettigheter som privatist denne våren, og skal snart ha eksamen. Jeg har en del spørsmål rundt dette som jeg håper noen kan svare på.

-Betyr "Alle hjelpemidler" at jeg kan ta med så mange papirer og notat som jeg vil? Går det greit å ta med hele læreboken, eller kan jeg kun ta med kopiark av relevante sider?

-Kan jeg printe ut hele nettsider, eller kan jeg kun ta med egenskrevne notat?

- Kan jeg lagre dokument på laptopen/minnepenn til bruk som kilder på eksamen, eller må disse eventuelt printes ut før eksamen?

- Går det greit å bruke Open Office som et alternativ til Word på eksamen?

- Så på studienett at en del folk har brukt bilder i oppgavene sine, er det unødvendig staffasje eller kan det gi pluss på eksamen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle hjelpemidler vil si alt bortsett ifra kommuniserbare verktøy(Internett, mobil osv.)

Så ja, du kan ta med læreboka, egne notatark eller sider fra nettet som er printet ut på forhånd. Men merk deg at direkte kopiering fra lærebok eller internett vil føre til dårlig karakter. Sensorfaen som sitter og retter detta her har program som oppdager likheter.

Hvis du har søkt om særskilt bruk av laptop på eksamen, så brukes denne. Om du ikke har søkt på forhånd skal du skrive for hånd. Uansett kan du ha laptopen med og bruke minnepenn :)

Ja, open office funker fint.

Bilder er unødvendig, men tegninger/tabeller er nødvendig noen ganger.

Husk å beskrive kildene dine godt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...