Torhild Jansen Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 En 'omringet' sol i går. Bildet er fjernet. Beskrivelse: .................................. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Ett spesielt og fint bilde, lurer på hva slags fenomen det er du har observert her ? Eller har du funnet på noen lurt ? Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2012 Ett spesielt og fint bilde, lurer på hva slags fenomen det er du har observert her ? Eller har du funnet på noen lurt ? Takk for kommentaren Vet ikke hvorfor disse ringene oppstår, men det skjer av og til, er vel noe med fuktighet i lufta Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Stilig bilde. Liker motivet Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Har stt det på himmelen,aldri tørt ta bilder av det rett mot solen,har du brukt filter?Alltid kjekt med bilder av fenomener,formidlet godt her. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2012 Har stt det på himmelen,aldri tørt ta bilder av det rett mot solen,har du brukt filter?Alltid kjekt med bilder av fenomener,formidlet godt her. Takker - har brukt pola'filter, og dempet LCD-lysstyrke med -2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg