Gå til innhold

Skrekk- og horrorspilltråd!

Anbefalte innlegg

Post skrekk- og horrorspill! Jeg skal spille gjennom, med facecam, gode skrekkspill og laste opp på youtube c:

Mine favoritter så langt er Amnesia og Call of Cthuhlu: Dark Corners of the Earth

Takknemmelig for Mac-bidrag også, ettersom jeg har en Mac jeg gjerne skulle spilt på :)

c:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spill heller F.E.A.R, ikke F.E.A.R 3. Det er et langt bedre og langt mer skummelt spill.

Okey! :)

ARMA 2 mod Day Z - Survival Horror'ish

Multiplayer med permadeath og full loot.

ARMA 2 har jeg dessverre ikke sansen for, men skal teste ut med mod :)

Endret av Raschii
Lenke til kommentar

Jeg går ut ifra at du har testet Penumbra: Overture og Penumbra: Black Plague? Hvis ikke bør de være de første du spiller.

Nei, faktisk ikke. Har testet Amnesia, alt som er, men har alltid sett for meg at Penumbra er bare en remake med romvesen istedet for "den tingen" som finnes i Amnesia :3

Hva med Cryostasois?

Forresten kan vi få youtube link?

Selvfølgelig! Poster den når første video er oppe :)

Endret av Raschii
Lenke til kommentar

Penumbra er nok ingen remake. Det kom før Amnesia. Jeg blir sjelden skremt av spill, men de to Penumbra-spillene gjorde meg virkelig redd. Anbefales virkelig.

Haha, skal anbefale Penumbra: Requiem for en av mine venner. Der møter man ikke på fiender og kan bare bli skadet av omgivelsene i følge wikipedia :3 Han er livredd for Amnesia.

Lenke til kommentar

ARMA 2 har jeg dessverre ikke sansen for, men skal teste ut med mod :)

Har heller ikke spesielt sansen for Arma 2, men enkelte mods gjør at du rett og slett glemmer hvor latterlig oppsettet er. Var en ganske aktiv 'City Life 2'-spiller før, selv om jeg hatet oppsettet til Arma 2.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Haha, skal anbefale Penumbra: Requiem for en av mine venner. Der møter man ikke på fiender og kan bare bli skadet av omgivelsene i følge wikipedia :3 Han er livredd for Amnesia.

Requiem er det verse i serien. Kan like gjerne droppe å spille det. I tillegg har de en vanvittig fysikk-motor som tillater deg å fly. Mener det er mulig i Amnesia også, å hoppe på tingene du holder for å få de med oppover og hvor en du måtte ønske.

Overture og Black Plague er mye, mye bedre.

Ellers har en Cry of Fear (mod til Half-Life) som visstnok skal være relativt skummel (jump scares), Nightmare House 2 (mod til Half-Life 2) med sine jump scares.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...