Mysterio Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Hei. Ønske å kjøpe en Ipod Touch men hvor lønner det seg å kjøpe den? Modell spiller egentlig ingen rolle, er kun ute etter å høre på musikk. Ønsker helst noe rundt 1000kr. Hvilken nettsider kan man bestille den billigst fra? Er det eventuelt andre modeller, type Samsung eller Creative som er verdt å kjøpe? Om det er mulig å bruke Spotify på den så er det en stor fordel. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Jeg kjøpte akuratt Touch, billigste var 1500,- + porto. Og det var 8 GB modellen, trengte ikke mer pga jeg kun skal bruke den som medie avspiller. Skal du kun høre på musikk, så kjøp iPod Classic. Da får du mye plass for pengene, selv om 1000,- er litt lite der også. Aldri undervurder lagringsplassen. Like man musikk, så bør man også kunne velge hva man ønsker å høre når man ønsker å høre det, og ikke sitte å ta det valget noen dager i forveien. Jeg liker å ha med hele samlingen, og der begynner Classic å få problemer straks, selv med 160 GB og dårlig oppløsning. Lenke til kommentar
Mysterio Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg har dårlige nyheter til deg Anders. Var en voksen mann som solgte Ipod Touch 4.gen 32GB, 1 uke gammel med kvittering for 1300kr. Jeg ringte ganske fort men han solgte det til en annen siden han bodde nærmere og kunne hente den før meg Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Hvorfor er det dårlig nyheter for meg? Ikke har jeg bruk for 32 GB Touch, og ikke kjøper jeg brukte varer heller Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 iPod Touch 8GB kan du få for fra 1250: http://www.prisjakt.no/product.php?p=703808 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå