Jørgen Skaug Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Kubjelle Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Nydelig blomst, god komp. og flotte farger. Ser ingen ting å rette på. 1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Helt nydelig! Utrolig fin blomst å ta bilde av, med blandingen av det helt rene, og de buskete bladene. Synes jo den har vært fin før, men nå kommer jeg til å se ekstra godt på den når jeg ser den ute i naturen Om jeg ikke tar feil av blomsten så mener jeg den er rosa her i området, men sånt har vel med jordsmonn og gjøre ? Endret 20. mai 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Nydelig bilde, med fine farger. Vanligvis liker jeg at fokuset er inne i blomsten og jeg savner nok det litt her. Samtidig er det helt nydelig med den fine skarpheten på de små, hårete bladene rundt kronbladene. For å få noe mer i både pose og sekk hadde kanskje litt større dybdeskarphet gjort seg i dette tilfellet, f.eks. ved å øke ISOen og få mindre blender - uansett er det et vakkert bilde Endret 20. mai 2012 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg