AnonymDiskusjon Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Hei, hadde sex med damen idag og kom i henne. Hun satt på topp, og det dryppet selvsagt endel ned på lakenet. Jeg reagerte sterkt på fargen og konsistensen, den var brun- kremfarget og rimelig klumpete. No som det har størket er det kritthvit, akkurat som pulver. Noe som kan forklare meg hva dette kan komme av? Er litt bekymret. Kjønnsykdommer? Anonym poster: b5ea7c5c58fd239eed0492d854251545 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Hvor klumpete den er kan være avhengig av når du sist hadde utløsning. Om det tar lang tid mellom hver gang kan den være klumpete, men om du har det flere ganger om dagen vil den ofte være tynn og vannaktig. Det kan være mange grunner til fargen. Jeg regner med at den var inni henne før den traff lakenet, så den kan ha vært mikset med litt blod. Kanskje hun har hatt mensen, begynner å få mensen, eller at aktiviteten gikk litt hardt for seg. Det trenger ikke å være kjønnsykdommer, men om du er redd kan du bare teste deg gratis. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 Kremfarget betyr bare at det er lenge siden sist. Anonym poster: 21b56dfde5d9afb0fecfd96446958d87 Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Dagen(e) før jenter får mensen, er det ofte litt brunpreget farge på væska hennes. Kan ikke forklare klumpene om du mener de var veldig unormale, men det kan alltid være lurt å sjekke seg for det. Dra til en helsestasjon og forklar til legen hvorfor du er der, så får du testa deg for hva enn det kan være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå