Supernova91 Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) Hei. Jeg har nettopp bestilt nye deler fra komplett og skal selge de gamle. Så lurer jeg på ca. hvor mye delene er verdt, og evt. gode formler for å gjøre prisoverslag. Alle delene er ca. 3,5 år gamle og stammer fra en Komplett Gamer i25 (der de fortsatt befinner seg). Liste over deler som skal selges: Hovedkort: ASUS P5Q Pro CPU: Intel Core Duo E8500 @ 3.16GHz RAM: Corsair XMS 2x2GB DDR2 (PC2-6400, 400 MHz) GPU: NVIDIA XFX GeForce GTX 260 PSU: Corsair VX550W (ikke modulær) Ingen av delene har vært overklokket, men har blitt brukt jevnlig. Jeg har hatt et par crash med maskinen det siste halvåret uten å finne årsaken. Endret 19. mai 2012 av Supernova91 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 900 kroner vil jeg ha prissatt dette. Tror det blir vanskelig å få tynt mer ut av delene. Kanskje om du selger delene hver for seg. Lenke til kommentar
Supernova91 Skrevet 19. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) 900 kroner vil jeg ha prissatt dette. Tror det blir vanskelig å få tynt mer ut av delene. Kanskje om du selger delene hver for seg. Hadde nok håpt på litt mer. Jeg glemte å nevne at jeg har en nabo som er interessert i å kjøpe noen av delene, men han har heller ikke peiling på pris. Endret 19. mai 2012 av Supernova91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå