Aellz Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Heisann, jeg har hatt en del problemer med at quest som jeg gjør ikke blir lagret, jeg gjør ett quest, så når jeg logger ut så begynner jeg ofte langt bak, kanskje tre til fire quest før det queste jeg hadde gjort ferdig. Andre som har dette problemet, og har en evt løsning? å ja, jeg har forsikret meg om at jeg har gjort questet helt ferdig. Er ganske irriterende å måtte gjøre samme questet 10 ganger liksom. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Enten har du blitt DC fra serveren ellers har du ikke kommet deg til et checkpoint. Er lurt å gjøre ferdig questen/delquestene før du logger av. Lenke til kommentar
Aellz Skrevet 19. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2012 Som sagt, så har jeg gjort alt ferdig, havner ofte mangen quest bak. Har sitt på div diablo 3 forum, en del som sliter med samme problemet, men ingen løsninger :S logger jo aldri av midt i ett quest, da hadde jeg skjønt problemet. Var til og med folk som havnet en act bak etter dem hadde logget ut. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Du starter bare nøyaktig samme sted hvis du trykker resume game. Hvis du joiner andres game, så er det ikke sikkert du finner noen som er kommet til nøyaktig samme sted som deg selv, så da havner du litt bakover. Hvis du går inn på Change Quest, så kan du se at alle questene har 2-3 underquester. Når man velger å joine et random game har man ikke kontroll over hvilke av disse underquestene gruppen er på, bare den generelle "hovedquesten". Jeg regner med dette blir bedre av seg selv, når den gjennomsnittlige spillerbasen kommer seg opp på hell og inferno. Slik at det er flere games å søke igjennom. Endret 20. mai 2012 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg har ikke hatt dette problemet, vet ikke om noen løsning heller, men tror dette er noe som forhåpentligvis løser ser av seg selv for både deg og de andre som sliter med dette når serverloaden gradivs reduseres iløpet den neste uka Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 har opplevd dette jeg og, irriterende!! har redda ho dama i spidelvevet i act1 3 ganger nå.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå