Gå til innhold

BK: Papir, før og nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye fin speiling,det gamle mot det det nye og moderne.mye fine linjer i en fin komp,klart fint og ekte bilde,du må nesten fortelle om feilene du meiner,fant selv ikke noe spesielt,ser og ut som du har holdt kamera godt og fått rette linjer,muligens en meget liten bakover til høyre,samt fremover til venstre,men ikke noe og henge seg opp i.

Ha en fin dag

Lenke til kommentar

Mye fin speiling,det gamle mot det det nye og moderne.mye fine linjer i en fin komp,klart fint og ekte bilde,du må nesten fortelle om feilene du meiner,fant selv ikke noe spesielt,ser og ut som du har holdt kamera godt og fått rette linjer,muligens en meget liten bakover til høyre,samt fremover til venstre,men ikke noe og henge seg opp i.

Ha en fin dag

Tusen takk! :) Alle mine bilder er skjeve, en skikkelig utfordring det :) Bruker vater på stativ, men må nok legge inn rutenett i søkeren og :) Og jobbe masse med tålmodighet! :)

Jeg synes det er for blått, men ser jo at himmelen ikke er unaturlig.

Jeg synes kontrastene på det siste bygget er harde og kalde. Kanhende at jeg ikke liker bildet fordi det er farger jeg ikke liker. Men jeg liker speilingen og motivet. Og jeg har sansen for kontraster i alle varianter - som mellom nytt og gammelt :)

Lenke til kommentar

Mye fin speiling,det gamle mot det det nye og moderne.mye fine linjer i en fin komp.

Tusen takk! :) Alle mine bilder er skjeve.

Har vert en utfordring for meg og med rette bilder,ikke så lett når en står der alltid å få det til,alltid noe som heller den eine eller andre veien,da blir valget det det går og rette lett i behandling.det med farger og hva en liker viser hvor inndividule vi er,rosa i dei fleste nyangser får meg til å dømme bilde negativt med en gang, må ta meg sammen og se vi ikke er like.muligt du kunne vert innom et filter i behandling og valgt en varmere tone for din egen del. :)

Lenke til kommentar

Mye fin speiling,det gamle mot det det nye og moderne.mye fine linjer i en fin komp.

Tusen takk! :) Alle mine bilder er skjeve.

Har vert en utfordring for meg og med rette bilder,ikke så lett når en står der alltid å få det til,alltid noe som heller den eine eller andre veien,da blir valget det det går og rette lett i behandling.det med farger og hva en liker viser hvor inndividule vi er,rosa i dei fleste nyangser får meg til å dømme bilde negativt med en gang, må ta meg sammen og se vi ikke er like.muligt du kunne vert innom et filter i behandling og valgt en varmere tone for din egen del. :)

Tusen takk igjen :) Det med farger betyr vedig mye, nesten mest av alt :) Skal ta kurs i fotoshop til høsten, gleder meg til det :)
Lenke til kommentar

Mye fin speiling,det gamle mot det det nye og moderne.mye fine linjer i en fin komp.

Tusen takk! :) Alle mine bilder er skjeve.

Har vert en utfordring for meg og med rette bilder,

Skal ta kurs i fotoshop til høsten, gleder meg til det :)

God morgen,litt misunt på kurs har vilt fotoklubben eg er medlem av skal kjøre kurs,skjer lite. :hm:

Lenke til kommentar

Mye fin speiling,det gamle mot det det nye og moderne.mye fine linjer i en fin komp.

Tusen takk! :) Alle mine bilder er skjeve.

Har vert en utfordring for meg og med rette bilder,

Skal ta kurs i fotoshop til høsten, gleder meg til det :)

God morgen,litt misunt på kurs har vilt fotoklubben eg er medlem av skal kjøre kurs,skjer lite. :hm:

Vet ikke hvordan det er der du bor, men vet Folkeuniversitetet har kjørt kurs her i området. Og vet Japan Photo kjører ymse kurs, men hvilke er jeg litt usikker på. Det er mye på nett og på cd/dvd pg, men der er det ikke rom får spørsmål og tilbakemeldinger. Men kanskje akkurat den biten kan fungere på forumet her ?
Lenke til kommentar

Mye fin speiling,det gamle mot det det nye og moderne.mye fine linjer i en fin komp.

Tusen takk! :) Alle mine bilder er skjeve.

Har vert en utfordring for meg og med rette bilder,

Skal ta kurs i fotoshop til høsten, gleder meg til det :)

God morgen,litt misunt på kurs har vilt fotoklubben eg er medlem av skal kjøre kurs,skjer lite. :hm:

Vet ikke hvordan det er der du bor, men vet Folkeuniversitetet har kjørt kurs,.

Det er mye på nett fanger opp noe her og der,men hadde vert kjekt og vert sammen med andre.

Sikkert noe som fåregår runt her og,bor ikke langt fra Sandnes og Stavanger og her i regionen skjer det meste.Skjer vel mye meiner vist regjeringen og hadde møte med kommunene i regionen for og få dei til og sette bremsene på,dei blei selvfølgelig sure og hadde lyst til og stå på.

Ja,ja det var noen ord herfra. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...