Gå til innhold

CL FINALE: Bayern - Chelsea

Smågal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Ser mye folk som er skuffet.

Men og komme med så negativ holding mot Chelsea er bare teit.

Det var fortjent seier ,

Har ikke noe imot Chelsea, men i hvilken verden var dette en fortjent seier?

Hva var den ikke fortjent med er vel heller det største spørsmålet?

Lenke til kommentar

Di Matteo latet som han ikke visste hva den Tyske supportervennen hans sa og gikk. De er kolleger.

Abramovich er Chelsea-fan av hjerte, så han drar nok ikke. Men kanskje han satser på yngre spillere i fremtiden.

Dette var siste sjanse for ''Generasjon Chelsea'' Dere vet hvilke spillere det gjelder.

Om samfunnet synes det er ufortjent eller ikke, bryr meg ikke.

Mål = Resultat, i dag vant Chelsea. Gratulerer Chels! Blir fest i kveld!

Blå i morgen, er i dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

I mine øyne ufattelig trist at Chelsea vant, ufortjent til de grader. Men slik er fotballen, så gratulerer til dem.

Lenke til kommentar

Brenn, Chelsea. Brenn.

HA HA HA.

Torres sitter på hotell rommet å griner over at han stakk fra Liverpool. Mikke mus er den største cupen en klubb kan vinne. Noen måneder senere står mister "I WANT MORE" med 1 FA cup og 1 CL tittel.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Hvis det laget som skaper flest sjanser alltid fortjener å vinne så kan man vel si at det laget som skaper flest sjanser i løpet av en sesong i ligaen fortjener å vinne den også da? Uavhengig av antall poeng og mål.

Nei det ligger så mye mer bak en seier enn antall målsjanser. Jeg er ikke spesielt stor fan av Chelski, men alt sytet her inne er jo nesten på høyde med når United vinner noe :)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Dessuten, at keeperen forlater plassen for tidlig skal åpenbart ikke gjøre at straffen må tas på nytt dersom det er scoring. Det blir for dumt. Dersom keeper forlater for tidlig og redder, så er jeg enig i at straffen bør tas på nytt (selv om det aldri praktiseres), men man skal åpenbart ikke vinne på å jukse.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...