korehoret Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Ser mye folk som er skuffet. Men og komme med så negativ holding mot Chelsea er bare teit. Det var fortjent seier , Har ikke noe imot Chelsea, men i hvilken verden var dette en fortjent seier? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Ser mye folk som er skuffet. Men og komme med så negativ holding mot Chelsea er bare teit. Det var fortjent seier , Har ikke noe imot Chelsea, men i hvilken verden var dette en fortjent seier? Hva var den ikke fortjent med er vel heller det største spørsmålet? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Slenger meg snart ned i sofaen som kostet 40000kr Du tuller? Har skiftet mening. Tror faktisk Chelsea vinner i kveld. Nope jeg kødder ikke. Den kosta 50K og den fikk vi til 40K Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Stemmer det at DiMatteo ble spurt av Tyske Sky om han syntes han spilte fin fotball, for så å bli rasende og gå fra intervjuet? 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) Hva var den ikke fortjent med er vel heller det største spørsmålet? Det er da fullstendig opplagt hva som menes, enten man er enig i at det er en god måte å rangere lag på eller ei. Endret 19. mai 2012 av Lord Britishface 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Cornerstatistikken er til å grine av. Robben spilte forøvrig en av de verste kampene jeg har sett av en profesjonell fotballspiller. Bidro ikke med noen verdens ting. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Etter 16 år som Chelseasupporter var det dette ett av mine største høydepunkt, ufattelig morro Lenke til kommentar
KTBFFH Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Di Matteo latet som han ikke visste hva den Tyske supportervennen hans sa og gikk. De er kolleger. Abramovich er Chelsea-fan av hjerte, så han drar nok ikke. Men kanskje han satser på yngre spillere i fremtiden. Dette var siste sjanse for ''Generasjon Chelsea'' Dere vet hvilke spillere det gjelder. Om samfunnet synes det er ufortjent eller ikke, bryr meg ikke. Mål = Resultat, i dag vant Chelsea. Gratulerer Chels! Blir fest i kveld! Blå i morgen, er i dag. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 I mine øyne ufattelig trist at Chelsea vant, ufortjent til de grader. Men slik er fotballen, så gratulerer til dem. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Brenn, Chelsea. Brenn. HA HA HA. Torres sitter på hotell rommet å griner over at han stakk fra Liverpool. Mikke mus er den største cupen en klubb kan vinne. Noen måneder senere står mister "I WANT MORE" med 1 FA cup og 1 CL tittel. Endret 20. mai 2012 av Emils. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Grafikken ovenfor er feil, Bayern hadde en i metallet som gikk via Cech. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Straffen til Luiz skulle vel strengt tatt blitt tatt om igjen. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Hvis det laget som skaper flest sjanser alltid fortjener å vinne så kan man vel si at det laget som skaper flest sjanser i løpet av en sesong i ligaen fortjener å vinne den også da? Uavhengig av antall poeng og mål. Nei det ligger så mye mer bak en seier enn antall målsjanser. Jeg er ikke spesielt stor fan av Chelski, men alt sytet her inne er jo nesten på høyde med når United vinner noe 4 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Straffen til Luiz skulle vel strengt tatt blitt tatt om igjen. Å? Hvorfor? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 HVis det har med at keeperen forlater streken for tidlig, tror jeg begge gjorde det på alle straffene omtrent. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Dessuten, at keeperen forlater plassen for tidlig skal åpenbart ikke gjøre at straffen må tas på nytt dersom det er scoring. Det blir for dumt. Dersom keeper forlater for tidlig og redder, så er jeg enig i at straffen bør tas på nytt (selv om det aldri praktiseres), men man skal åpenbart ikke vinne på å jukse. 3 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Straffen til Luiz skulle vel strengt tatt blitt tatt om igjen. Å? Hvorfor? Kanskje ikke tatt på nytt, men dommer burde sagt ifra. Han startet tilløpet utenfor halvsirkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå