Gå til innhold

CL FINALE: Bayern - Chelsea

Smågal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette vil gå inn i historien som en av de mest ufortjente turneringsseierene i moderne fotballs historie. Nei, det er ikke hating, det er fakta. Gratulerer til Chelsea-fansen som garantert får en fabelaktig lørdagskveld.

Jahaja, hvordan får du det til? Det har vært flere ekstreme finaler de senerene årene. På tide å følge litt mer med kanskje?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Rødtrøyene? Jeg er Man Utd supporter, og jeg gratulerer gjerne Chelsea med seieren. De forsvarer seg dyktig og sløser ikke med sjansene sine i motsetning til motstanderen. Kombinert med en dose flaks så er dette langt fra ufortjent, samme med kampene mot Barca. Både Bayern og Barca hadde fler enn nok muligheter til å slå Chelsea, men når de ikke tar vare på de sjansene, hvordan er det da ufortjent?

Hva er det som er ufortjent i deres verden? Que Sera Sera?

Lenke til kommentar

Hahahahahahaha elsker det!ned på flaska og som united supportere ville sagt etter denne kampen : verdens beste klubblag.

Og igjen, Cry me a river!

Beste med at dere..(Chelsea) vant er at dere tror ALLE United supportere sitter å sipper over at dere vant. Get over yourself.

Plis.. Du sipper jo.

Det gjør eg. Men det er mer pga din væremåte enn noe annet. Forøvrig morsomt at du som er så steinhard supporter sitter her og må slenge dritt til de rundt deg når laget ditt nettopp har vunnet CL.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Er ikke lei meg for at Chelsea vant, bare måten de vant på, og måten de har kommet seg gjennom sluttspillet. Samma om de heter Chelsea eller Bayern, fotballen de spiller er drittkjedelig.

Eneste grunnen til at jeg håpet at Chelsea skulle tape, var fordi jeg vil se Tottenham i CL igjen.

Lenke til kommentar

Ufortjent meg i ræva. Et lag som spiller så til de grader med hjertet utpå drakta fortjener å vinne. Enkelt og greit. 100% oppofring, det fotball handler om! Det var ikke pent, men det funket. Fy faen så jævla deilig!

Ironi funker ikke alltid like godt på tekst. Men jeg tok den! :closedeyes:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Dette vil gå inn i historien som en av de mest ufortjente turneringsseierene i moderne fotballs historie. Nei, det er ikke hating, det er fakta. Gratulerer til Chelsea-fansen som garantert får en fabelaktig lørdagskveld.

For å bruke din egen retorikk - husker du laget som stakk av med FA-Cupen i 2005? Som tapte skuddstatistikken 1-8 og cornerstatistikken 1-12?

Vinner man Champions League er det fortjent, uansett hvordan man ser på det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

For å bruke din egen retorikk - husker du laget som stakk av med FA-Cupen i 2005? Som tapte skuddstatistikken 1-8 og cornerstatistikken 1-12?

Vinner man Champions League er det fortjent, uansett hvordan man ser på det.

Jepp, attåpåtil på borte bane og med 4 spillere fra startrekken på tribunen.

Gutta som spilte idag, spilte med hjertet ut på drakta, folk får si hva de vil, men det kan ikke kjøpes.

Forutsetningene tatt i betraktning hadde jeg vært godt fornøyd med en andre plass etter at de slo ut Barcelona, det fine nå er dog at da blir det CL neste år og!

Lurer på om Abramovich starter på ny save nå. Hvilket lag velger han?

Hadde vært jævla fett om han hadde kjøpt opp Man Utd.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...