Gå til innhold

CL FINALE: Bayern - Chelsea

Smågal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh, tårene til rødtrøyene (ikke Bayern, de er et vakkert lag) smaker så uendelig godt!

Rødtrøyene? Jeg er Man Utd supporter, og jeg gratulerer gjerne Chelsea med seieren. De forsvarer seg dyktig og sløser ikke med sjansene sine i motsetning til motstanderen. Kombinert med en dose flaks så er dette langt fra ufortjent, samme med kampene mot Barca. Både Bayern og Barca hadde fler enn nok muligheter til å slå Chelsea, men når de ikke tar vare på de sjansene, hvordan er det da ufortjent?

Endret av Apox
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er jo ofte sånn i Cl... Er litt av spenningen med Cup.

Men når det ene laget i en finale er så til de grader mye bedre enn et andre......

Som i '99 ? Vi ble regelrett pissa på av Bayern før vi gikk opp og henta cupen på overtid.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ahh, tårene til rødtrøyene (ikke Bayern, de er et vakkert lag) smaker så uendelig godt!

Rødtrøyene? Jeg er Man Utd supporter, og jeg gratulerer gjerne Chelsea med seieren. De forsvarer seg dyktig og sløser ikke med sjansene sine i motsetning til motstanderen. Kombinert med en dose flaks så er dette langt fra ufortjent, samme med kampene mot Barca. Både Bayern og Barca hadde fler enn nok muligheter til å slå Chelsea, men når de ikke tar vare på de sjansene, hvordan er det da ufortjent?

Samme jeg akkurat satt å tenkte.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hahahahahahaha elsker det!ned på flaska og som united supportere ville sagt etter denne kampen : verdens beste klubblag.

Og igjen, Cry me a river!

Beste med at dere..(Chelsea) vant er at dere tror ALLE United supportere sitter å sipper over at dere vant. Get over yourself.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hahahahahahaha elsker det!ned på flaska og som united supportere ville sagt etter denne kampen : verdens beste klubblag.

Beste med at dere..(Chelsea) vant er at dere tror ALLE United supportere sitter å sipper over at dere vant. Get over yourself.

Plis.. Du sipper jo.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det skal du ha; du viser både ære, takt og medfølelse etter både seier og tap, et eksempel til etterfølgelse.

Anyhoo, er bare å gratulere Chelsea. Jeg synes faktisk mer synd på Tottenham enn Bayern nå. Selv om det var (nesten) enveiskjøring til tider så er det alltid det beste laget som vinner såfremt ikke dommeren tabber seg ut. Dommeren gjorde en grei kamp og Chelsea vant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...