T.A Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Deilig seier, gratulerer Chelsea. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Gratulerer. Lov å være heldig av og til, spesielt når man har vært mye uheldig før. 1 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 LEEEGENDE, LEEEGENDE! Aston Villas neste trener? ;-) Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) Ahh, tårene til rødtrøyene (ikke Bayern, de er et vakkert lag) smaker så uendelig godt! Rødtrøyene? Jeg er Man Utd supporter, og jeg gratulerer gjerne Chelsea med seieren. De forsvarer seg dyktig og sløser ikke med sjansene sine i motsetning til motstanderen. Kombinert med en dose flaks så er dette langt fra ufortjent, samme med kampene mot Barca. Både Bayern og Barca hadde fler enn nok muligheter til å slå Chelsea, men når de ikke tar vare på de sjansene, hvordan er det da ufortjent? Endret 19. mai 2012 av Apox 2 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Ingen tårer. Bare et enda sterkere hat ovenfor en av tidenes største drittklubber 5 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Er jo ofte sånn i Cl... Er litt av spenningen med Cup. Men når det ene laget i en finale er så til de grader mye bedre enn et andre...... Som i '99 ? Vi ble regelrett pissa på av Bayern før vi gikk opp og henta cupen på overtid. 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Haha give me your tears ^^ Det er fortjent når de vinner ) Det er jo bare tull, ofte at man har marginene mot seg og taper, selv om man hadde fortjent å vinne. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Hahahahahahaha elsker det!ned på flaska og som united supportere ville sagt etter denne kampen : verdens beste klubblag. Og igjen, Cry me a river! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Gratulerer til Chelsea-gutta, hadde håpet dere tapte, men den gang ei. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Ahh, tårene til rødtrøyene (ikke Bayern, de er et vakkert lag) smaker så uendelig godt! Rødtrøyene? Jeg er Man Utd supporter, og jeg gratulerer gjerne Chelsea med seieren. De forsvarer seg dyktig og sløser ikke med sjansene sine i motsetning til motstanderen. Kombinert med en dose flaks så er dette langt fra ufortjent, samme med kampene mot Barca. Både Bayern og Barca hadde fler enn nok muligheter til å slå Chelsea, men når de ikke tar vare på de sjansene, hvordan er det da ufortjent? Samme jeg akkurat satt å tenkte. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Gråter ikke despor. Bare sukker over hvor håpløst fotball holder på å bli. 3 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) Underholdningsverdien til CL gikk en del ned nå som det blir ett år til med antifotball fra Chelsea, men men, gratulerer... Endret 19. mai 2012 av PatSharpX Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Hahahahahahaha elsker det!ned på flaska og som united supportere ville sagt etter denne kampen : verdens beste klubblag. Og igjen, Cry me a river! Beste med at dere..(Chelsea) vant er at dere tror ALLE United supportere sitter å sipper over at dere vant. Get over yourself. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Hihi.... Chelsea vinner cl og alt handler om united fra deres side. Igrunn litt artig. 5 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Hahahahahahaha elsker det!ned på flaska og som united supportere ville sagt etter denne kampen : verdens beste klubblag. Og igjen, Cry me a river! Beste med at dere..(Chelsea) vant er at dere tror ALLE United supportere sitter å sipper over at dere vant. Get over yourself. Plis.. Du sipper jo. 3 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Hahahahahahaha elsker det!ned på flaska og som united supportere ville sagt etter denne kampen : verdens beste klubblag. Og igjen, Cry me a river! Det skal du ha; du viser både ære, takt og medfølelse etter både seier og tap, et eksempel til etterfølgelse. Anyhoo, er bare å gratulere Chelsea. Jeg synes faktisk mer synd på Tottenham enn Bayern nå. Selv om det var (nesten) enveiskjøring til tider så er det alltid det beste laget som vinner såfremt ikke dommeren tabber seg ut. Dommeren gjorde en grei kamp og Chelsea vant. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Det må være den mest fantastiske gifen jeg har sett i mitt liv. Lenke til kommentar
robolai Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Hihi.... Chelsea vinner cl og alt handler om united fra deres side. Igrunn litt artig. Ikke alle. Kunne ikke brydd meg mindre om ManU akkurat nå... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå