gribben7 Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Har et Abit NF7-S hovedkort med 2xCorsair XMS2700LL på 256MB.. vil kjøre dei som dual ddr.. men korleis gjer eg det? noken instillinger i bios? på forhånd takk gribben Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Nei, det skjer automatisk. Det du må gjøre er å sette en av de i den slotten som står litt unna de andre. Så kan du plasere den andre i akkurat hvilken av de andre du vil. Tror faktisk ikke at det er noen mulighet for å verifisere at de kjører i dual, annet en å kjøre noen tester og se om minneoverføringen går raskere. Lenke til kommentar
StureRasch Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Nei, det skjer automatisk. Det du må gjøre er å sette en av de i den slotten som står litt unna de andre. Så kan du plasere den andre i akkurat hvilken av de andre du vil. Tror faktisk ikke at det er noen mulighet for å verifisere at de kjører i dual, annet en å kjøre noen tester og se om minneoverføringen går raskere. Mener at f.eks cpu-z viser "Dual" i ram-oversikten. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Siggen min viser det :wink: Lenke til kommentar
gribben7 Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 ok.. skal prøve det.. takk Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Du må sette minne i slot 1/3 eller 2/4 for å få brukt Dual ddr, så vidt jeg vet trenger du ikke å gjøre noe i innstillinger i bios'en dette skal skje automatisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå