Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Bah, kjipt at det skal være nesten umulig å skaffe seg en av disse nye blå/gråe. Jeg reiser 19. juni, så vet ikke om jeg tør å bestille... Kjipt hvis jeg får den mens jeg er borte en måned.

 

Vil helst ha den med et abb. og. Djuice og Netcom har kun hvit og vet ikke når de får inn den blå/grå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Riktig. Telenor har ikke fått inn sine telenorlåste telefoner enda

 

Men telefonen min må uansett innom forhandleren før jeg får den. Hva skal han med den da, hvis han ikke har planer om å låse den?

Hvis telefonen er låst er det bare å ringe telenor, så fikser de en midlertidig åpning av sperringen for deg. Det jeg fikk beskjed om da jeg trodde at den var låst.

Lenke til kommentar

Fra cdon angående blå S3: "Leveringer på telefonene har begynt å komme inn, men vi har foreløpig ingen informasjon om når alle vil få sine telefoner. Vi får altså ikke inn levering på alle bestilte telefoner med en gang."

 

Spurte om de hadde en ca. tid på hvor lenge en må vente dersom en bestiller idag, dager/uker/måneder. Oppdaterer når jeg får svar

 

 

edit: Snakket også med Samsung igår på et kick-off event. De virket ikke helt sikre men de sa at de forventet å ha tilnærmet like stor forsyning blå som hvite i løpet av juli. Før det vil det komme små puljer. Kanskje bare 1, kanskje 10...

 

 

Fikk nå svar fra cdon på spørsmål om hvor lenge jeg må vente dersom jeg bestiller idag:

 

"Desverre har vi ingen informasjon om når du vil få varen, men rundt midten av juni. Kan også ta litt lenger tid da vi ikke har fått noen bekreftet informasjon."

Lenke til kommentar

Etter telefonen gikk tom for strøm i strømsparingsmodus så rister ikke telefonen når jeg trykker på meny eller på tastaturet. Hvor kan jeg få skrudd på det igjen?

 

Noen?

 

Kanskje Innstillinger - Strømsparing - uncheck "Slå av haptiske tilbakemeldinger" ?

Lenke til kommentar

Kan vi vente updates fra samsung som gjør oset mer smoth? Lugger litt nå og da i menyene her

Til og med når du ikke kjører noen apps i bakgrunnen?

Jupp:p

 

Skal senere re instalere den og se hvordan den er da

 

Edit: Lukket alel programmer og noe bedre, men regner med dette kun er bugs

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar

Kan vi vente updates fra samsung som gjør oset mer smoth? Lugger litt nå og da i menyene her

 

Håper virkelig det, jeg føler ikke at det lugger noe i menyene, men derimot lockscreenen synes jeg lugger litt for ofte. Du kan jo prøve å begrense hvor mange bakgrunnsprosesser som får lov til å kjøre samtidig. "Utvikleralternativer -> begrens bakgrunnsprosesser"

Lenke til kommentar

Jeg blir gal av den "talk back" greia her. Når jeg klyper på hjemmeskjermen for å se alle 7 skjermen så snakker mobilen og når jeg åpner mapper. Har gått inn på Innstillinger -> Språk og inndata -> Tekst-til-tale utdata.

 

Her inne kan jeg kun velge mellom tekst-til-tale-motor fra Google eller Samsung TTS.

 

Begge har innstillinger knapp på siden. Trykker jeg på den får jeg 2 valg Språk og Innstillinger for TTS -> Generelle innstilling -> Åpen kildekode-lisenser -> Her får jeg bare opp et ".txt" dokument med masse piss som ikke hjelper meg.

 

Tilbake til siden som jeg har linket kan jeg velge talehastighet. Endrer jeg på denne så endrer stemmen seg så vet at det er her det ligger. Men det er kun talehastighet, hør et eksempel og kjøremodus som valg. Ikke noe deaktiver av noe slag. Har også prøvd å trykke meny knappen på ALLE vinduer her inne uten hjelp.

 

Er helt hjelpesløs og hiver snart denne mobilen i veggen! Så SYKT irriterende da jeg bruker den mappen på startsiden ganske ofte.

 

Har googlet endel og finner fler med samme problem og mange foreslår denne "light flow light" og det hjelper hverken dem eller meg da ingen av oss har denne appen.

 

Har så lite lyst til å ta en hard reset av mobilen nå. Har masse innstillinger jeg gjerne vil beholde :(

 

her bilde. glemte å legge det med

post-128989-0-84379800-1339069076_thumb.png

Lenke til kommentar

Jeg blir gal av den "talk back" greia her. Når jeg klyper på hjemmeskjermen for å se alle 7 skjermen så snakker mobilen og når jeg åpner mapper. Har gått inn på Innstillinger -&--#62; Språk og inndata -&--#62; Tekst-til-tale utdata.

 

Her inne kan jeg kun velge mellom tekst-til-tale-motor fra Google eller Samsung TTS.

 

Begge har innstillinger knapp på siden. Trykker jeg på den får jeg 2 valg Språk og Innstillinger for TTS -&--#62; Generelle innstilling -&--#62; Åpen kildekode-lisenser -&--#62; Her får jeg bare opp et ".txt" dokument med masse piss som ikke hjelper meg.

 

Tilbake til siden som jeg har linket kan jeg velge talehastighet. Endrer jeg på denne så endrer stemmen seg så vet at det er her det ligger. Men det er kun talehastighet, hør et eksempel og kjøremodus som valg. Ikke noe deaktiver av noe slag. Har også prøvd å trykke meny knappen på ALLE vinduer her inne uten hjelp.

 

Er helt hjelpesløs og hiver snart denne mobilen i veggen! Så SYKT irriterende da jeg bruker den mappen på startsiden ganske ofte.

 

Har googlet endel og finner fler med samme problem og mange foreslår denne "light flow light" og det hjelper hverken dem eller meg da ingen av oss har denne appen.

 

Har så lite lyst til å ta en hard reset av mobilen nå. Har masse innstillinger jeg gjerne vil beholde :(

 

her bilde. glemte å legge det med

 

Vet at det har vært en bug med en app som heter Light Flow(lite) som kan forårsake dette. Har du den installert så får du prøve å avinstallere de. Så at ikke før nå at du allerede hadde testet det, my bad. :p

Endret av olbo92
Lenke til kommentar

:( Den var av men holder fortsatt ikke kjeft

 

Selv om det ikke var Light Flow som skapte problemet, så kan det vel hende at det fortsatt er en eller annen tredjeparts-app som forårsaker. Jeg ville testet å avinstallere de applikasjonene som har blitt installert siden problemet oppstod.

Lenke til kommentar

:( Den var av men holder fortsatt ikke kjeft

 

Selv om det ikke var Light Flow som skapte problemet, så kan det vel hende at det fortsatt er en eller annen tredjeparts-app som forårsaker. Jeg ville testet å avinstallere de applikasjonene som har blitt installert siden problemet oppstod.

 

Jeg får prøve det! Takk så langt for all hjelpen :grin2:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...