Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

Har lest litt innpå forumet her om galaxy s3 har også lest litt i denne testen her: http://www.dagensit.no/tester/article2408195.ece

Det jeg konkluderer med som kan være probleme er:

1. Den lekker lys rundt rammen og home knappen? Er det mangen som opplever dette er det bare enkelte eller alle ?

2. Lager en rar suse lyd når den ligge ubrukt ved siden av deg ? Er det bare noen som har øresus som hører det eller er det et faktum ? I så fall mangen som har opplevd det?

3. Står i dagens it sin test at det er litt tull med programvaren at den klikker litt og tuller. Noen som har erfaringer her ? Og tror folk dette er slikt samsung tar tak i fremtidige oppdateringer eller bare lar de det skurre og gå ?

Er kanskje bare pirk dette, men er da tross alt 5300 kroner , alternativet er htc one x, men den har vel kanskje sine barnesykdommer den også. Men bekymrer meg litt det med at den lekker lys og lager en lyd når den ligger ubrukt.

Innspill her hadde vert kjekt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere enn meg som synes browseren tegner litt rart?

Venstre menyknapp / Innstillinger / Avansert / Standard zoom -> sett til medium eller nærme.

Vel, nå var det ikke zoominga jeg tenkte på. Tekster går over andre bilder osv. Å stille på standarzoom har jeg prøvd - det hjelper ikke.
Lenke til kommentar

Sitrap på kin hvute SIII

- ingen lyslekkasje som jeg kan observere

- ikke mer tull meg programvare enn jeg har opplevd tidligere. De fleste softwareprobs på en så versjin/modell skyldes vel ofte inkompatible apper.

Flere enn meg som synes browseren tegner litt rart?

Venstre menyknapp / Innstillinger / Avansert / Standard zoom -> sett til medium eller nærme.

Vel, nå var det ikke zoominga jeg tenkte på. Tekster går over andre bilder osv. Å stille på standarzoom har jeg prøvd - det hjelper ikke.

Prøvd Chrome Beta? Samme der også?

Endret av jorang
Lenke til kommentar

I går hadde jeg ganske mange telefonsamtaler. Då la jeg merke til en irriterende ting. Hver gang jeg skulle legge på forble skjermen svart. Er vel en sensor som gjør at den går i svart når en holder den inn til øret men hjalp ikke å trykke på skjermen heller, den var bare svart uten å reagere. Måtte gå på home tasten hver gang for å få lys i skjermen å avslutte samtalen. Noen andre som har dette problemet eller har noen tips for å fikse det. Er akkurat forseint å levere som doa.

Lenke til kommentar

Mobilen lager snarveier til alt jeg laster ned på homescreen. Hvordan skrur jeg av dette?

Se under innstillinger i Google Play, skal du kunne huke av for å legge startskjem til automatisk.

Takk! Irriterte meg grønn over det her, falt meg aldri inn at det var en innstilling for det på play :-P

Lenke til kommentar

Har lest litt innpå forumet her om galaxy s3 har også lest litt i denne testen her: http://www.dagensit....icle2408195.ece

Det jeg konkluderer med som kan være probleme er:

1. Den lekker lys rundt rammen og home knappen? Er det mangen som opplever dette er det bare enkelte eller alle ?

2. Lager en rar suse lyd når den ligge ubrukt ved siden av deg ? Er det bare noen som har øresus som hører det eller er det et faktum ? I så fall mangen som har opplevd det?

3. Står i dagens it sin test at det er litt tull med programvaren at den klikker litt og tuller. Noen som har erfaringer her ? Og tror folk dette er slikt samsung tar tak i fremtidige oppdateringer eller bare lar de det skurre og gå ?

Er kanskje bare pirk dette, men er da tross alt 5300 kroner , alternativet er htc one x, men den har vel kanskje sine barnesykdommer den også. Men bekymrer meg litt det med at den lekker lys og lager en lyd når den ligger ubrukt.

Innspill her hadde vert kjekt :)

Tja vil nå nesten tro han som har gjort den testen garantert bruker Iphone selv, har uflaks, eller bare mangler kunnskap.

For det første, noe av det viktigste på dagens smart telefoner er jo batteritiden, den ble ikke nevnt der. Men jeg vil påstå at det er vannvittig bra batteri på den. Mitt holder i 36 timer med heftig mye bruk.

Jeg syntes selv dekselet ikke virker tynt eller noe sånt, derimot syntes jeg det virker veldig solid. Men ja, man kan se fettmerker på det, som på stort sett alle andre telefoner. Men ikke uvanlig mye.

Har ikke hatt noe som helst problem med lys i ramme eller sus i telefon på meg.

At hans spotify etc slutter å fungere er rett og slett at han trolig bruker feil verson. På android 4, burde man laste ned Spotify Preview, som fungerer mye bedre. Altså det er mange apper der ute som enda ikke er kompatible med Android 4, evt S3. Men det kommer nok fort til å bli bedre.

I den testen klaget han også på ubrukelig skjerm i sola, da er det noe som heter automatiske innstillinger som fikser dette. Hvertfall hos meg, og ja det er ikke perfekt. Men kan absolutt brukes.

Men godt vi har forskjellig smak, selv om jeg ikke kan fatte hva som fortjener terningkast 6 i hans verden dersom denne bare får 5. Men Jaja, smaken er som baken - dvask...

Lenke til kommentar

Etter telefonen gikk tom for strøm i strømsparingsmodus så rister ikke telefonen når jeg trykker på meny eller på tastaturet. Hvor kan jeg få skrudd på det igjen?

Innstillinger -> strømsparing -> haptisk tilbakemelding?

Dette gjelder jo bare hvis strømsparing er aktivert da

Lenke til kommentar

Tips for lydkvalitet under samtaler:

Go to Phone app. Press Menu, then Call Settings. Check the box labeled "Use Extra Volume For Calls"

Also @ the bottom of the Call Settings menu, press Additional Settings, scroll to the bottom of this menu to set your preferred in-call equalizer

Hahaha....Here We Go Again: Apple calls for an early ban on Samsung Galaxy S III,

:sick::sick::ermm:

Helt vilt!

Endret av HellMate
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke så imponert over den øye-sensor-greia..

Ser at det blinker til ett ikon innimellom som bekrefter at jeg sitter og ser på skjermen, men fremdeles slukker den lyset etter 15 sekunder! :/ :/

Lenke til kommentar

Tips til folk som vil bli kvitt lagg/treghet ved bruk av home meny: Start S Voice -&--#62; trykk på meny og åpne Settings -&--#62; uncheck 'Launch S Voice'. Voila!

Edit: Så nå at noen hadde kommet meg i forkjøpet med å dele dette.

U tip stealer u! :@

TAKK!!!!!!

PS! For meg holdt det faktisk ikke bare unchecke Launch S-voice. Jeg unchecked alt som var mulig å unchecke i S-voice settings, og nå responderer home-knappen lynkjapt igjen.

Ser for øvrig at det begynner å fylles opp med S3-telefoner på finn.no allerede.....

Endret av oyvindpe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...