knut I_89 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Kjøpte min for 3199.- + 99 x 12 = 4387.- Det var den beste prisen som jeg fant Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Har også fått ett strålende perfekt eksemplar (hvit) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Lucky bastards. Faceboken til samsung annbefaler. Hnte ny tlf igjen så i morgen henter jeg mitt 4 eksemplar:å. Går for gull:). Om den nye kun har svarte pubkter om feil beholder jeg den og sender den på service til vinteren når alle barnesykdommer er fikset:p Lenke til kommentar
polljen Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Nå vet ikke jeg om det er undertegnede som er lite kresen, eller om det er andre på forumet som henger seg opp i totale uvesentligheter og prøver å finne flest mulige feil. Eller så har jeg bare vært jævla heldig med min telefon. Har nå vært utenlands noen få dager sammen med min nyervervede S III (kjøpt i Norge), og er forbausende godt fornøyd. Nå er jeg en "vanlig" bruker som gir blaffen i stock launchers og andre unødvendige tilpasninger. Da jeg gikk fra S II til S III, nå var det mer p.g.a. "kjekt å ha" enn av nødvendighet. Men jeg har fått en telefon som har en bedre skjerm, er mer responsiv, har bedre "menyløsninger" (har ikke det rette ordet), men bare det å kunne skifte ut ikoner i menylinjen nede (har skiftet fra ordinær nettleser-ikon til Opera-ikon) er en liten fin detalj. De ekstra hurtigknappenen i "nedtrekksmenyen/vinduet", har fjernet behovet for en del knapper på hovedskjermen. Så langt er det få ting jeg skulle ønske å endre, det eneste er at jeg gjerne skulle ha byttet ut "Chat on" snarveien på skjermbeskytter med en annen snarvei/ikon. Mitt lille irritasjonsmoment er at av/på-knappen på høyre side er litt for følsom og det er lett å "lukke" nettleser når jeg surfer i "landskapsmodus" (telefon liggende). Byggekvalitet er absolutt akseptabel, hysteriet om plastfølelse er overdrevet, baksiden er litt glatt og kunne gjerne ha vært noe mer ru, men det har ikke skapt problemer. Jeg var skeptisk til at telefonen var større enn S II, men denne økte størrelsen er knapt merkbar når det gjelder å holde den. Den økte skjermstørrelsen derimot er meget merkbar når telefonen er i bruk. Så langt, gledelig positivt overrasket! 3 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Sikkert et jævelig dumt spørsmål, men hva er en launcher? Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Fikk inn telefonen på jobben, og så endte opp med å sitte med den i dag. Herre min hatt for en telefon. Den skal bli min! )når feriepengene kommer ) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Ser ut so mange butikker har hvor på lager nå Kan bekgrefte den er på lager på de fleste siba butikkene og flere av netcom butikkene!. For de som leter etter å kjøpe Endret 5. juni 2012 av Christoffero89 Lenke til kommentar
oyvindpe Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Nå vet ikke jeg om det er undertegnede som er lite kresen, eller om det er andre på forumet som henger seg opp i totale uvesentligheter og prøver å finne flest mulige feil. Eller så har jeg bare vært jævla heldig med min telefon. Har nå vært utenlands noen få dager sammen med min nyervervede S III (kjøpt i Norge), og er forbausende godt fornøyd. Nå er jeg en "vanlig" bruker som gir blaffen i stock launchers og andre unødvendige tilpasninger. Da jeg gikk fra S II til S III, nå var det mer p.g.a. "kjekt å ha" enn av nødvendighet. Men jeg har fått en telefon som har en bedre skjerm, er mer responsiv, har bedre "menyløsninger" (har ikke det rette ordet), men bare det å kunne skifte ut ikoner i menylinjen nede (har skiftet fra ordinær nettleser-ikon til Opera-ikon) er en liten fin detalj. De ekstra hurtigknappenen i "nedtrekksmenyen/vinduet", har fjernet behovet for en del knapper på hovedskjermen. Så langt er det få ting jeg skulle ønske å endre, det eneste er at jeg gjerne skulle ha byttet ut "Chat on" snarveien på skjermbeskytter med en annen snarvei/ikon. Mitt lille irritasjonsmoment er at av/på-knappen på høyre side er litt for følsom og det er lett å "lukke" nettleser når jeg surfer i "landskapsmodus" (telefon liggende). Byggekvalitet er absolutt akseptabel, hysteriet om plastfølelse er overdrevet, baksiden er litt glatt og kunne gjerne ha vært noe mer ru, men det har ikke skapt problemer. Jeg var skeptisk til at telefonen var større enn S II, men denne økte størrelsen er knapt merkbar når det gjelder å holde den. Den økte skjermstørrelsen derimot er meget merkbar når telefonen er i bruk. Så langt, gledelig positivt overrasket! Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Dra app over ikonet du vil erstatte Lenke til kommentar
Roybenz Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Har deaktivert s voice men den laoder litt innimellom på klokka osv når jeg låser opp skjermen. Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Tror litt av grunnen til at folk opplever litt trege animasjoner osv når man låser opp mobilen er at den da går ut av "dvale" modus.. Husk at Samsung kjører ganske "streng" strømsparing der de klokker mobilen kraftig ned når man låser den. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Sikkert et jævelig dumt spørsmål, men hva er en launcher? Sjekke denne Lenke til kommentar
CanonFoto Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Sikkert et jævelig dumt spørsmål, men hva er en launcher? Her har du litt fakta om Android launcher http://androidtipguy...droid-launcher/ EDIT : Så ikke at noen hadde svart.. Endret 5. juni 2012 av CanonFoto Lenke til kommentar
ironman666 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Sikkert et jævelig dumt spørsmål, men hva er en launcher? En launcher er en alternativ startskjerm. Feks vist du ikke like utseende til touchwiz, som er navnet på samsung sine skrivebordsskjermer (hvor du legger til widgets og snarveisikoner) Fordelen med å skifte til en annen launcher er. 1. Du kan få telefonen til å se mere ut som stock launcheren (dvs den som følger med google sin nexus telefon, og som mange mener android skal se ut) 2. Du kan konfigurer MYE mer enn med touchwiz. Feks, animasjonene når du blar imellom skjermene. Mapper, med forskjellige ikoner, du kan forndre hvordan "Apps seksjonen på telfonen skal se ut. 3. Du kan forandre rutenettet , altså hvor mange ikon det skal være plass til for å få mindre "luft" mellom ikonene og få plass til mere ting 4, Du kan lage gestures, som feks, du dra fingeren din ned på skjermen og, vips så kommer statusbaren ned, genialt så slipper du å strekke fingeren/skifte grep for å nå opp til toppen av tlf. 5. masse mer... prøv feks Go launcher ex https://play.google....e=search_result Eller Apex Launcher som også er veldig bra https://play.google.com/store/apps/details?id=com.anddoes.launcher&feature=related_apps edit: blæ så ikke at noen hadde svart og noen andre hadde svart før der ighen Endret 5. juni 2012 av ironman666 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 C-c-combo breaker:). Kies air løte sang inport problemet mitt. Noe tungvindt men det går! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Bestilte telefonen onsdag sist uke og netcom har fortsatt ikke sendt den. Hvis dem ikke sender den imorgen går jeg til en fysisk butikk å kjøper den. Lenke til kommentar
Celestrian Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Noen som vet om noen butikker som har både hvit og blå utstillingsmodell i nærheten av Sandefjord? Er seriøst usikker på hvilken farge jeg skal gå for (selv om det sikkert blir et deksel også...). Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Bestilte telefonen onsdag sist uke og netcom har fortsatt ikke sendt den. Hvis dem ikke sender den imorgen går jeg til en fysisk butikk å kjøper den. kansellere og kjøp den på netcom butikk med en av de nye abonnentene som kom 31. Mai med gratis spotify Lenke til kommentar
maaland Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Spør igjen: Noen som har noen slags informasjon om når den blåe forventes å komme på lager i Norge? Er det snakk om uker? Måneder? edit: skriveleif Endret 5. juni 2012 av maaland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå