johnd2407 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Noene fysiske butikker som har begynt å få inn noe tilbehør til telefonen enda? Deksel av noe slag f.eks? Jeg bestilte fra siba... så henter i butikk neste uke på fredagen. Bestilte først flip case på cdon, men står ikke lengre dato... så jeg glemmer det der. Men ellers ser det tomt ut hos alle andre... jeg vet at siba får inn neste uke, fordi de får ting på lager den dagen de sier det skal komme, motsetning av elkjøp, lefdal osv. Endret 5. juni 2012 av johnd2407 Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hos meg lyste hele området rundt skjermen (merket med piler) opp når jeg brukte den i mørket. Jeg vil gjerne vite om det er slik ved alle de hvite modellene. Er det noen der ute som kan skru på full lysstyrke, teste det i et mørkt rom og gi tilbakemelding? Fikk ny s3 i dag. Mest sansnlig blir det doa på den og... Oe rosa faretone på nederste partiet men ikke me, Fortsatt sorte flekker. Denne angen 2. Lugger litt i menyen, Min bror klager på rare bakgrunnslyder når vi snakker og min lyser opp som din langs HELE. Ramma... At det går an. Burde ikke vært mulig. Nå lurer jeg rett og slett på om jeg skal gi en blanke f... i hele mobilen og vente til noe annet kommer. Det var vel ikke så mye problemer da S II kom ut? Er alltid mye styr og problemer ved lansering av nye telefoner. Var sånn med S2 og, hvertfall på XDA. Dette var pga gulskjær i skjermen. Noe som ble fikset ved å bytte kernel om jeg ikke husker feil. Vent til neste batch, så er nok mye ordnet. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ikke som jeg husker. Men gir de en sjangse til... Lenke til kommentar
Venin Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Flere enn meg som har lagt merke til at låseknappen reagerer seint når skjermen skal slåes på? http://forum.xda-dev...d.php?t=1227479 Linken din er til forsinkelse når man går ut av apps, ikke når man skrur på skjermen. 1 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ikke som jeg husker. Men gir de en sjangse til... Hvor kjøpte du telefonen fra egentlig? I og med at du fint greier å levere inn telefonen å få ny på dagen? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Er det noen nyttige videoer med triks osv på den nye telefonen? Er mye jeg ikke har fått med meg enda. Hvordan halvere skjermen ? osv Finnes sikkert flere steder, men her er i alle fall noe - http://www.s3forums....ips-tricks.html Den var fin, la den inn i første post :-)+1 for den :-) Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Siba... Tror du Elkjøp er like snille? Tenkte da angående den lille lys lekkasjen over meny knappen, er stygt redd for at de først må ha inn telefonen i x antall dager først for å sjekke ut "problemet" før jeg får noe ny, og det har jeg ikke helt lyst til. Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Siba... Tror du Elkjøp er like snille? Tenkte da angående den lille lys lekkasjen over meny knappen, er stygt redd for at de først må ha inn telefonen i x antall dager først for å sjekke ut "problemet" før jeg får noe ny, og det har jeg ikke helt lyst til. Jeg vet du ikke spørte meg, men det kommer helt ann på en person på elkjøp. Noen vil ikke hjelpe, noen vil hjelpe og setter seg tid til å finne en god løsning for deg. På siba derimot har jeg BARE hatt gode erfaringer. De har ikke like stort sortiment og har ikke varer som komfyr osv som elkjøp, men servicen dems er utrolig bra. Lenke til kommentar
Yero Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Så på den blå modellen i dag. STYGG Så det betyr at netcom har fått den inn? Jeg bestillte hos netcom Søndag. Det sto på siden at de forventer å få den inn i uke 25-26, så tror ikke de har fått den blå utgaven enda nei. desverre. Jeg fikk bekreftet i dag at de har telefonene til første runde forventet inn denne uken... Aha, får håpe at jeg er på den føste pulja da, tviler sterkt, men er lov å håpe! :-) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Siba... Tror du Elkjøp er like snille? Tenkte da angående den lille lys lekkasjen over meny knappen, er stygt redd for at de først må ha inn telefonen i x antall dager først for å sjekke ut "problemet" før jeg får noe ny, og det har jeg ikke helt lyst til. Behold den du har!!! Hver telefon jeg har fått er værre om kun lite lys er problemet vikle jeg dritten i det Lenke til kommentar
Yero Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Siba... Tror du Elkjøp er like snille? Tenkte da angående den lille lys lekkasjen over meny knappen, er stygt redd for at de først må ha inn telefonen i x antall dager først for å sjekke ut "problemet" før jeg får noe ny, og det har jeg ikke helt lyst til. Behold den du har!!! Hver telefon jeg har fått er værre om kun lite lys er problemet vikle jeg dritten i det Er glad jeg valgte den blå nå som det er så mye lys lekkasjer på den hvite. Ser ikke form meg at det er det på den blå ettersom at den er såppas mørk ! Lenke til kommentar
Swome Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Da var S3 (hvit) i hus Bestilte fra netonnet på torsdag. Har ikke merket noe light bleeds eller noe liknende på min, så regner med det ikke er noen problemer med den. Hvilken launcher foretrekker folk? Liker ikke at det ikke er mulig å opprette mapper for apps ved å holde de over hverandre som i stock ICS. Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Da var S3 (hvit) i hus Bestilte fra netonnet på torsdag. Har ikke merket noe light bleeds eller noe liknende på min, så regner med det ikke er noen problemer med den. Hvilken launcher foretrekker folk? Liker ikke at det ikke er mulig å opprette mapper for apps ved å holde de over hverandre som i stock ICS. Go Launcher er meget pent! Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Nå har jeg nettopp bestilt meg en s3, håper jeg blir fornøyd med den. Har kun hatt htc i noen år nå. Touch, hero, desire, desire hd er noen av de. Noen som har vært i samme båt og kan fortelle om sin erfaring? Lenke til kommentar
oyvindpe Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Da var den hvite i hus. Førsteinntrykket er helt rått..... Noen som vet om butikker som har flipcover på lager (hvit)? Lenke til kommentar
inkasso Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hvilken launcher foretrekker folk? Fruen skal prøve min gamle Galaxy S (1) nå for å se om smarttelefon er noe gøy. I den anledning måtte jeg teste ut flere launchers jøst får d hell åvv itt. Go Launcher FTW. De fire-fem andre jeg har prøvd, (som har fire/fem stjerner) suger klor sammenlignet med Go Launcher. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Go Launcher er fleksibel og god. Last ned Zedge og la henne prøve custom ringetoner og bakgrunner. Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ser at enkelte har problemer med telefonene sine. Dette skaper vel sikkert en viss skepsis for å kjøpe S3 hos noen. Jeg er en av de heldige som har en hvit S3 som det ikke er noe feil med i det hele tatt. Kom fra Eljøp sitt hovedlager i Jønkjøping ved release. Så det er håp, regner med at en ganske høy prosentandel av telefonene er uten feil. Bra batterikapasitet har den også synes jeg (sammenlignet med S2) 1 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ser at enkelte har problemer med telefonene sine. Dette skaper vel sikkert en viss skepsis for å kjøpe S3 hos noen. Jeg er en av de heldige som har en hvit S3 som det ikke er noe feil med i det hele tatt. Kom fra Eljøp sitt hovedlager i Jønkjøping ved release. Så det er håp, regner med at en ganske høy prosentandel av telefonene er uten feil. Bra batterikapasitet har den også synes jeg (sammenlignet med S2) Da er vi to Batterrikapasiteten er helt konge i forhold til Xperia 10i som jeg hadde. Tok den ut av laderen på søndagen sånn rundt 21.30 eller noe sånt og har fremdeles 53% igjen på batteriet akkurat nå. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå