Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

Går det an å halvere skjermen,så du ser film på halvparten,mens du skriver en sms på den andre?

jeg skjønner ikke åssen,leter å leter,mener jeg så det på en video for lenge siden.

Det er den innebygde videospilleren som håndterer dette.

Det er en knapp på statuslinja når du ser video. Trykk på den, og videoen legger seg som et bilde i bilde på skjermen. Der kan man flytte det rundt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oi her var det mye å lese!

Jeg så den blå på Samsungs kick-off den 29.05, og jeg syntes den var utrolig fin! Venter på å få den i butikken vår slik at jeg kan se den uten ølbriller;) Har hvit S2, og er ganske lei av hvitt nå..

Ellers spurte jeg flere av Samsung karene om når den blå er forventet til Norge, og alle sa ca. 2 uker. Så alle steder som sier at de får den inn tidligere hadde jeg tatt med en klype salt. Men man vet jo aldri.

Lenke til kommentar

Takk for bildet Christoffero89. Legger det ut her også så andre kan se. Jeg synes igrunn den fortsatt ser fin ut, så håper jeg blir fornøyd :)

Takk til begge for at dere sammen får lagt ut bildet :yes:

Syns ikke det der så så stygt ut..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Et spørsmål ang alarmklokka...

Med min gamle Noka E72 valgte jeg å slå den helt av når jeg gikk til sengs for å slippe å bli vekket av sms, epost etc

Finnes mulighet for at SIII kan vekkes til live fra "avslått" når en alarm skal gå? Er det noen apper eller teknikker for dette?

Lenke til kommentar

Går det an å halvere skjermen,så du ser film på halvparten,mens du skriver en sms på den andre?

jeg skjønner ikke åssen,leter å leter,mener jeg så det på en video for lenge siden.

Det er den innebygde videospilleren som håndterer dette.

Det er en knapp på statuslinja når du ser video. Trykk på den, og videoen legger seg som et bilde i bilde på skjermen. Der kan man flytte det rundt...

takk for svar,så det funker ikke på nettet med andre ord om du surfer?

Lenke til kommentar

Med min gamle Noka E72 valgte jeg å slå den helt av når jeg gikk til sengs for å slippe å bli vekket av sms, epost etc

Finnes mulighet for at SIII kan vekkes til live fra "avslått" når en alarm skal gå? Er det noen apper eller teknikker for dette?

På Android er flymodus det nærmeste du kommer, men det fungerer flott det.

Lenke til kommentar

Siden gs3 har nfc så kan du kjøpe nfc brikker som du bare scanner over, da vil telefonen gå i lydløs ikke vibrering men du får alarm på samtidig.

Lenke til kommentar

Synes den blå er helt vanvittig fin. Har lekt så mye med den hvite som er i hus her nå, at jeg nesten må kjøpe meg blå uansett, bare for å få litt forandring. :p Liker fargen veldig godt jeg. Blir tåpelig å si at noe er stygt, med mindre du sier JEG synes den var stygg. Folk har jo egne formeninger om hva som er fint. Liker begge to jeg, men synes kanskje den hvite blir for "delikat" for min smak. Og jeg liker at den ser litt ut som børstet aluminium.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hos meg lyste hele området rundt skjermen (merket med piler) opp når jeg brukte den i mørket. Jeg vil gjerne vite om det er slik ved alle de hvite modellene. Er det noen der ute som kan skru på full lysstyrke, teste det i et mørkt rom og gi tilbakemelding?

24ms0lc.jpg

Fikk ny s3 i dag. Mest sansnlig blir det doa på den og... Oe rosa faretone på nederste partiet men ikke me, Fortsatt sorte flekker. Denne angen 2. Lugger litt i menyen, Min bror klager på rare bakgrunnslyder når vi snakker og min lyser opp som din langs HELE. Ramma...

Lenke til kommentar

Last ned denne appen som heter Silent Sleep. Da kan du velge når telefonen skal stille seg på lydløs på kvelden også når den skal skru lyden på igjen på morgenen. Genial app for en som meg så må gå og legge meg tidlig på kveldene nå og da, men må la telefonen stå på sånn at jeg kan bli ringt hvis jeg skulle finne på og forsove meg.

Lenke til kommentar

Har sett noen videoer der S2 sammenlignes med S3. Der S2 er hvit i bakgrunnen f.eks i browseren, er S3 rosa. Har selv S2, og er fornøyd med den. Vil ikke at hvitt skal bli rosa.

Hvitt på en Super AMOLED HD skjerm kommer nok ikke til å bli like hvitt som det blir på en Plus skjerm uansett. Men med mindre du tar en side ved side sammenligning blir det nok ikke lett å se.

Hvit var ikke rosa på de 2 første samsungen s3 jeg hadde. Og på den jeg har nå har hvit/blå. Og noe rosa nedrst. Retur for 3 gang...

Kan du legge ut et bilde av skjermen så vi får se hvordan det ser ut?

Lenke til kommentar

Takk for bildet Christoffero89. Legger det ut her også så andre kan se. Jeg synes igrunn den fortsatt ser fin ut, så håper jeg blir fornøyd :)

Takk til begge for at dere sammen får lagt ut bildet :yes:

Syns ikke det der så så stygt ut..

vent til du ser baksiden du

Heldigvis kan skal vel de fleste av oss ha et slags lite cover rundt, så baksiden er ikke så nøye. :)

Lenke til kommentar

Hos meg lyste hele området rundt skjermen (merket med piler) opp når jeg brukte den i mørket. Jeg vil gjerne vite om det er slik ved alle de hvite modellene. Er det noen der ute som kan skru på full lysstyrke, teste det i et mørkt rom og gi tilbakemelding?

Fikk ny s3 i dag. Mest sansnlig blir det doa på den og... Oe rosa faretone på nederste partiet men ikke me, Fortsatt sorte flekker. Denne angen 2. Lugger litt i menyen, Min bror klager på rare bakgrunnslyder når vi snakker og min lyser opp som din langs HELE. Ramma...

At det går an. Burde ikke vært mulig.

Nå lurer jeg rett og slett på om jeg skal gi en blanke f... i hele mobilen og vente til noe annet kommer.

Det var vel ikke så mye problemer da S II kom ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...