Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

Merklige greier... Susing, svarte prikker på skjerm. Hva blir det neste:p. , Frister. Hente ny p doa.

Jeg hadde svak susing under samtaler, et par sorte prikker + lag med jevne mellomrom. Dessuten syntes jeg den hvite ramma var litt for gjennomsiktig. Hele greia (ramma) lyste jo opp når man brukte den i mørke omgivelser. Jeg har sendt tilbake min.

Endret av Magnetar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fått testet noe ennå eller? Har vel forsåvidt bestemt meg for å ikke bry meg noe mer om de svarte prikkene, men greit å finne ut hvor utbredt problemet er uansett. Når det er sagt så skal nok samsung få en mail av meg.

Får ikke gjort det før i morgen, men skal teste. Kan du se om du hører susuing\støy i bakgrunnen av alle samtaler? Også mens den dialer?

Trenger litt flere svar pp dette før jeg klager

Ikke noe merkbar susing eller støy nei, og vært relativt fornøyd med samtale kvaliteten i de få samtalene jeg har hatt siden jeg fikk den. Skal si ifra hvis jeg skulle begynne å legge merke til noe støy (haha, blir nok ekstra obs på det nå).

Lenke til kommentar

Prøver igjen jeg, Flere som hører susing under samtaler i bakgrunnen? Har hørt det på første og ande s3en. Høres godt når det er stille rundt deg

Vel ikke lagt merke til det i noe samtale egentlig, dog ikke tenkt stort over det enda, men jeg hører en svak susing her om jeg tar telefonen inntil øret, og dette er da utenfor noe form for samtale, virker som høyttaleren der alltid står på å gir fra seg en eller annen lyd/svak susing, hører det såklart bare når jeg har hodet inntil, er forøvrig helt likt på S2en min her.

En annen ting, la merke til at lyset fra meny knappen, så vidt "blør" litt opp i skjermen når man er i et veldig mørkt rom, hørt dette har vært snakket om tidligere, er det slik på alle S3ene? Er det evt. mulig å få bytta telefonen for det lille her?

Lenke til kommentar

Prøver igjen jeg, Flere som hører susing under samtaler i bakgrunnen? Har hørt det på første og ande s3en. Høres godt når det er stille rundt deg

Vel ikke lagt merke til det i noe samtale egentlig, dog ikke tenkt stort over det enda, men jeg hører en svak susing her om jeg tar telefonen inntil øret, og dette er da utenfor noe form for samtale, virker som høyttaleren der alltid står på å gir fra seg en eller annen lyd/svak susing, hører det såklart bare når jeg har hodet inntil, er forøvrig helt likt på S2en min her.

En annen ting, la merke til at lyset fra meny knappen, så vidt "blør" litt opp i skjermen når man er i et veldig mørkt rom, hørt dette har vært snakket om tidligere, er det slik på alle S3ene? Er det evt. mulig å få bytta telefonen for det lille her?

. Hvordan blø opp? På min over menyknappen er det en hvit prikk om du vipper skjermen litt fram.
Lenke til kommentar

Akkurat pratet med kundeservice hos ps.no etter at jeg oppdager leveransen ble forskjøvet til 15. juni.

De forteller at det mange opplever av problemer med skjerm og høytalere er pga de store kjedene som vil være først ute blant kundene, har importert noen parti med "grovprodukter" fra andre plasser, og ikke blant de ferdige produktene som skal leveres til Norden.

Samsung sin leverandør som distribuerer mobilene til Norden, har IKKE levert noen mobiler hit, og disse problemene kan da være utbredt. Det jeg ble fortalt var at både den blå og den hvite modellen ble tilbakekalt, og har ikke vært levert av (leverandør jeg ikke husker navnet på).

Jeg får heldigvis mobilen i det første partiet som blir levert 15. juni (p.d.d) :green:

Ble anbefalt å ikke bytte til den hvite modellen, da jeg ville falle ut av køen, og ville ikke få av den første batchen hvite mobiler.

Så der har dere det. Dere sitter alle med "billige kopier" :hm: ...eller dyre? :p

Edit: Regner med at lagerstatusen til ps.no snart vil bli endret.

Endret av Reffotsirk
Lenke til kommentar

Akkurat pratet med kundeservice hos ps.no etter at jeg oppdager leveransen ble forskjøvet til 15. juni.

De forteller at det mange opplever av problemer med skjerm og høytalere er pga de store kjedene som vil være først ute blant kundene, har importert noen parti med "grovprodukter" fra andre plasser, og ikke blant de ferdige produktene som skal leveres til Norden.

Samsung sin leverandør som distribuerer mobilene til Norden, har IKKE levert noen mobiler hit, og disse problemene kan da være utbredt. Det jeg ble fortalt var at både den blå og den hvite modellen ble tilbakekalt, og har ikke vært levert av (leverandør jeg ikke husker navnet på).

Jeg får heldigvis mobilen i det første partiet som blir levert 15. juni (p.d.d) :green:

Ble anbefalt å ikke bytte til den hvite modellen, da jeg ville falle ut av køen, og ville ikke få av den første batchen hvite mobiler.

Så der har dere det. Dere sitter alle med "billige kopier" :hm: ...eller dyre? :p

Hvis dette er sant så er det en skam. Jaggu bra at jeg sendte min tilbake.

Ergo bør jeg bytte min og få det andre partiet som er i butikkene nå?

Definitivt!!!

Lenke til kommentar

Trist hvis det stemmer, men når de er sagt har jeg ingen defekter på skjerm, ei heller noe lys som trenger seg gjennom frontdekselet. Alt i alt fornøyd med hardwaren. Softwaredelen derimot.. Akkurat slik jeg fryktet, de nye funksjonene er stort sett gimmick og funker dårlig (les: s-voice, stay, dobbeltapping)

Lenke til kommentar

Du kan prøve, så kan du heller gjøre avtale om at hvis du får de samme feilene, så leverer du mobilen inn, så reserverer du en mobil som kommer til Norden i midten av juni. Dette skal i hvertfall være det som Samsungs leverandør kommer med, og kan stille garantier for. Spørsmålet er jo hvor lett det blir for deg å ordne en sånn avtale, eller at du får pengene tilbake eller noe. Dette omfatter jo ikke Forbrukerloven (hvor du får pengene tilbake etter å ha reparert mobilen 3 ganger).

Stikk i butikken og spør hva de kan ordne for deg. Begynner å bli litt skeptisk til å kjøpe gjennom en nettbutikk i dette tilfellet, men kundeservicen ser ut til å være bra, så jeg får tvilen komme dem til gode.

Lenke til kommentar

Hadde nok tatt det der med en klype salt. Det er mer sannsynlig at de som har betalt for rettighetene til å selge samsung telefoner i norge er grinete over at noen driver med "side" import. Det virker også rart at hvit er så tilgjengelig (imotsettning til blå) om alle disse også er tilbakekalt. Ofte er jo første modell av en telefon plaget med til barnesykdommer, tror nok det er det som er tilfellet med de telefonene som folk klager på her.. Om telefonene hadde vært tilbakekalt hadde de jo ikke vært i salg i andre land heller. Nekter å tro at samsung sender "bedre" telefoner til norge enn andre land. ie selges telefonen i andre land er nok kvalliteten der den samme som på de som kommer til norge og derfor på de som er blitt "side" importert.

*Krysse fingrene for at det kommer blå til norge om et par dager*

• Liker 1
Lenke til kommentar

. Hvordan blø opp? På min over menyknappen er det en hvit prikk om du vipper skjermen litt fram.

Vel tenkt å ta bilde, men det var ikke så lett, er nemlig veldig lite. men akkurat i overgangen av den hvite rammen og skjermen, så ser du det så vidt lyser en liten strek opp langs det hvite vis du ser på telefonen fra toppen og nedover. Og man ser det bare når det er mørkt nok rundt telefonen.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Eksakt likt på min:p! Forventa mer fra samsung en dette...

Mulig å få byttet inn telefonen pågrunn av det tror du? Ser for meg scenarioet når jeg står der å forteller om problemet, får jo liksom ikke vist personen problemet uten et mørkt rom, og er ikke så keen på å vente noen dager for at de skal se på telefonen før de bestemmer seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...