Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

Gaaaah jeg trenger min blå galaxy *hulk*

ubekreftet 6juni fra netshop

Spurte komplett.no om når de ville få bekreftelse på at de faktisk ville sende den ut 7/6. Svaret jeg fikk var: "Når det gjelder den som er blå vet vi dessverre ikke helt når den blir levert. Vi har fått ubekreftet dato ifra samsung da det viste seg at de hadde produksjons problemer som førte til at lakken flasser av. Den ble derfor trukket tilbake. Så vi vil sende ut så fort vi får den inn til oss."

Tror derfor ikke vi kan stole på noen av datoene nettbutikkene gir oss, iom at komplett er ganske store virker det rart om noen andre får bekreftet dato uten at komplett også får det?

:wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting veldig mange sier er at skjermen er veldig mørk, er den så lys svak som folk skal ha det til?

Kan være du har lest om den automatiske lysstyrken, som mange (inkl. meg) er altfor sparsom på lyset.

Selv har jeg bare satt en fast lysstyrke.

Lenke til kommentar

En ting veldig mange sier er at skjermen er veldig mørk, er den så lys svak som folk skal ha det til?

Kan være du har lest om den automatiske lysstyrken, som mange (inkl. meg) er altfor sparsom på lyset.

Selv har jeg bare satt en fast lysstyrke.

Enig. Automatisk er kanskje litt for sparsom, men jeg er helt uenig i at den er for mørk i 100%-modus.

Lenke til kommentar

Prøver igjen jeg, Flere som hører susing under samtaler i bakgrunnen? Har hørt det på første og ande s3en. Høres godt når det er stille rundt deg

Ikke foreløpig. Jeg har dog så langt ikke vært imponert over samtalekvaliteten generelt. Håper det er tilfeldigheter.

Lenke til kommentar

Hva må jeg gjøre for å få Bank-ID på mobil til å fungere på denne?

Du trenger å aktivere bank ID via banken din. Gå på nettbanken din så finner du det der. Så vil det automatisk skje. Du kan enten velge mobil eller sånn brikke til engangs kode, så velger du mobil nummer. Du få en melding på skjermen og skriver inn koden :p that's it!

Har allerede gjort de stegene. Fungerte som bare det på min gamle telefon, men på S3 skjer ingenting...

har samme problemet her

Lenke til kommentar

Noen som er fornøyd med kameraet?

Var på en båttur i helga og knipsa litt her og der. Ute, i sollys, ble bildene på høyde med det GS2 greide (ikke nevneverdig bedre). Men innendørs, med normalt dagslys eller ved svakere kunstig belysning ble alt uklart uansett hvor stødig jeg var på hånda.

Merket etter hvert at stabiliseringen var avskrudd i menyen. Satt den på og uskarpheten ble forandret til ~1600 ISO støy.. Altså ikke pent i det hele tatt. I tillegg ga den hutige seriefotograferinga kun uskarpe bilder..

Kan ikke si jeg kjenner meg igjen der.

Har tatt bilder ute og inne og alle mine bilder ble fine,og jeg synes de er mye bedre enn bildene jeg tok med min S2...

Da får jeg forske litt mer på innstillinger og slikt. Matrix metering skal visst hjelpe i noen situasjoner. Utifra slik kameraet har oppført seg så langt føler jeg at resultatene blir ganske tilfeldige.

På hvilken måte er bildene mye bedre enn på S2 forresten? Fler detaljer, bedre farger?

Lenke til kommentar

Noen som er fornøyd med kameraet?

Var på en båttur i helga og knipsa litt her og der. Ute, i sollys, ble bildene på høyde med det GS2 greide (ikke nevneverdig bedre). Men innendørs, med normalt dagslys eller ved svakere kunstig belysning ble alt uklart uansett hvor stødig jeg var på hånda.

Merket etter hvert at stabiliseringen var avskrudd i menyen. Satt den på og uskarpheten ble forandret til ~1600 ISO støy.. Altså ikke pent i det hele tatt. I tillegg ga den hutige seriefotograferinga kun uskarpe bilder..

Kan ikke si jeg kjenner meg igjen der.

Har tatt bilder ute og inne og alle mine bilder ble fine,og jeg synes de er mye bedre enn bildene jeg tok med min S2...

Da får jeg forske litt mer på innstillinger og slikt. Matrix metering skal visst hjelpe i noen situasjoner. Utifra slik kameraet har oppført seg så langt føler jeg at resultatene blir ganske tilfeldige.

På hvilken måte er bildene mye bedre enn på S2 forresten? Fler detaljer, bedre farger?

På mine bilder synes jeg fargene er mere "ekte" og skarpere enn S2.

Jeg er veldig fornøyd.Har ikke gjordt noe med innstillingene heller.

Lenke til kommentar

Merklige greier... Susing, svarte prikker på skjerm. Hva blir det neste:p. , Frister. Hente ny p doa.

Hadde det kun vært svarte prikker som er problemet,tror jeg ikke jeg hadde brydd meg om det så lenge det kun var synlig når du har så og si sort skjerm.Susingen derimot,kan jo være verre,men det var susing hos meg på S2,men ikke verre enn at jeg levde med det :)

Lenke til kommentar

Fått testet noe ennå eller? Har vel forsåvidt bestemt meg for å ikke bry meg noe mer om de svarte prikkene, men greit å finne ut hvor utbredt problemet er uansett. Når det er sagt så skal nok samsung få en mail av meg.

Lenke til kommentar

Fått testet noe ennå eller? Har vel forsåvidt bestemt meg for å ikke bry meg noe mer om de svarte prikkene, men greit å finne ut hvor utbredt problemet er uansett. Når det er sagt så skal nok samsung få en mail av meg.

Får ikke gjort det før i morgen, men skal teste. Kan du se om du hører susuing\støy i bakgrunnen av alle samtaler? Også mens den dialer?

Trenger litt flere svar pp dette før jeg klager

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...