Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

Var ikks å god deal den fra tele 2. Fr lite min og sms og dyrere i mnd. Om man bruker spotify fa før av så sparer man 1200 kr på 1 år. Pluss ring uten tilleg til og i norden samt 2 for 1 på kino:).

Edit:'ja de kan hjelpe, men gjør ting enklere å forholde seg direkte til kjeden:). Feks kjøpr du telefon på nettet kan du fint sende den nn i butikkene:). Men ja, teknisk hjelp man du få i telenor butkkene

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man først skal snakke om priser på abb og operatør, så synes jeg dette tilbudet er best:

Djuice.jpg

Mest pga jeg ikke ringer for mer enn 3-400kr mnd, men bruker gjerne opptil 1,5Gb med data.

Og at dette abonnentvalget har "Bank ID"(som ikke andre enn Telenor & Talkmore har), mye bedre dekning(både der jeg bor, og på jobb som er offshore), det vil bli "billigere i utlandet" enn andre operatører.

Og at Djuice har to sim kort og kan dele på mobil & mobilt bredband i et og samme abonnement.

Og Spotify, ja det har jeg men er ikke så veldig glad i det. Kommer kanskje til å bytte det ut :confused:

MEN kommer til å kjøpe blå utgave. Så får bare vente & lete til den kommer inn i en butikk.

Pris info tatt ifra denne tråden

EDIT

Mer spesifikk info "Bank ID på mobil"

Endret av Ray001
Lenke til kommentar

Dette likte jeg ikke :-(

Dette er noen telefoner som støtter Bluetooth 4.0, men som ikke er Bluetooth Smart Ready blant annet denne SGS3

MEN kanskje det kommer:

Selv om mange Android-telefoner har Bluetooth 4.0 støtter de ikke Bluetooth Smart. Det er fordi Android ikke inkluderer støtte for dette som standard. Dette må enten integreres i operativsystemet i en kommende versjon, eller bygges inn i systemet av mobilprodusenten.

Det er imidlertid rimelig sikkert at støtten kommer, og kjøper du i dag en telefon med Bluetooth 4.0 vil du sannsynligvis få Bluetooth Smart-støtte etterhvert.

Det står jo at den er Bluetooth Smart Ready på bunnen av esken...

• Liker 3
Lenke til kommentar

Var ikks å god deal den fra tele 2. Fr lite min og sms og dyrere i mnd. Om man bruker spotify fa før av så sparer man 1200 kr på 1 år. Pluss ring uten tilleg til og i norden samt 2 for 1 på kino:).

Edit:'ja de kan hjelpe, men gjør ting enklere å forholde seg direkte til kjeden:). Feks kjøpr du telefon på nettet kan du fint sende den nn i butikkene:). Men ja, teknisk hjelp man du få i telenor butkkene

Ikke noe teknisk forskjell på servicen du får om du er Djuice-kunde fra om du er NetCom- eller Telenor-kunde.

Lenke til kommentar

Når jeg bruker telefonen på diskusjon.no og klikker på en tråd og den hopper til sist viste post så blir skjermen blank og må bla opp og ned for å få bildet. Flere son opplever det?

Har dette på SGS2..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...