Christoffero89 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Var ikks å god deal den fra tele 2. Fr lite min og sms og dyrere i mnd. Om man bruker spotify fa før av så sparer man 1200 kr på 1 år. Pluss ring uten tilleg til og i norden samt 2 for 1 på kino:). Edit:'ja de kan hjelpe, men gjør ting enklere å forholde seg direkte til kjeden:). Feks kjøpr du telefon på nettet kan du fint sende den nn i butikkene:). Men ja, teknisk hjelp man du få i telenor butkkene Endret 2. juni 2012 av Christoffero89 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Når man først skal snakke om priser på abb og operatør, så synes jeg dette tilbudet er best: Mest pga jeg ikke ringer for mer enn 3-400kr mnd, men bruker gjerne opptil 1,5Gb med data. Og at dette abonnentvalget har "Bank ID"(som ikke andre enn Telenor & Talkmore har), mye bedre dekning(både der jeg bor, og på jobb som er offshore), det vil bli "billigere i utlandet" enn andre operatører. Og at Djuice har to sim kort og kan dele på mobil & mobilt bredband i et og samme abonnement. Og Spotify, ja det har jeg men er ikke så veldig glad i det. Kommer kanskje til å bytte det ut MEN kommer til å kjøpe blå utgave. Så får bare vente & lete til den kommer inn i en butikk. Pris info tatt ifra denne tråden EDIT Mer spesifikk info "Bank ID på mobil" Endret 3. juni 2012 av Ray001 Lenke til kommentar
Fleksnes Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Dette likte jeg ikke :-( Dette er noen telefoner som støtter Bluetooth 4.0, men som ikke er Bluetooth Smart Ready blant annet denne SGS3 MEN kanskje det kommer: Selv om mange Android-telefoner har Bluetooth 4.0 støtter de ikke Bluetooth Smart. Det er fordi Android ikke inkluderer støtte for dette som standard. Dette må enten integreres i operativsystemet i en kommende versjon, eller bygges inn i systemet av mobilprodusenten.Det er imidlertid rimelig sikkert at støtten kommer, og kjøper du i dag en telefon med Bluetooth 4.0 vil du sannsynligvis få Bluetooth Smart-støtte etterhvert. Det står jo at den er Bluetooth Smart Ready på bunnen av esken... 3 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 @Fleksnes Ahaaa, fin fin, da var det og bra da :-) Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Var ikks å god deal den fra tele 2. Fr lite min og sms og dyrere i mnd. Om man bruker spotify fa før av så sparer man 1200 kr på 1 år. Pluss ring uten tilleg til og i norden samt 2 for 1 på kino:). Edit:'ja de kan hjelpe, men gjør ting enklere å forholde seg direkte til kjeden:). Feks kjøpr du telefon på nettet kan du fint sende den nn i butikkene:). Men ja, teknisk hjelp man du få i telenor butkkene Ikke noe teknisk forskjell på servicen du får om du er Djuice-kunde fra om du er NetCom- eller Telenor-kunde. Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Hmmm.. noen andre enn meg som lurer på hvor animasjonen av bakgrunsbildet når du sveiper mellom hjemmeskjermene har blitt av?? Hos meg står bakgrunnen i ro.. Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Når jeg bruker telefonen på diskusjon.no og klikker på en tråd og den hopper til sist viste post så blir skjermen blank og må bla opp og ned for å få bildet. Flere son opplever det? Har dette på SGS2.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Hmmm.. noen andre enn meg som lurer på hvor animasjonen av bakgrunsbildet når du sveiper mellom hjemmeskjermene har blitt av?? Hos meg står bakgrunnen i ro.. Virker som det er fjernet, ser flere snakker om det på XDA. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Hva slags animasjon? Lenke til kommentar
Roybenz Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Noen som vet hva 1 tallet er på Vær og klokkke widgeten? 1 Lenke til kommentar
jorang Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg fikk Rock Cover fra ebay i posten idag og er meget fornøyd! God å holde i og den lyse grå passer veldig godt til den hvite telefonen. Link? Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Hva slags animasjon? En liten sideforskyvning i bakgrunnen når man blar mellom de forskjellige hjemmeskjermene.. noe alle android mobiler har hatt i åresvis:-) Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Har lagt over noe greier fra laptopen. Når jeg nå går inn på galleriet ligger navnet på laptopen min der og den viser at det er 0 bilder i det "albumet". Jeg får ikke fjernet det. Noen som har vært bordi det? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg fikk Rock Cover fra ebay i posten idag og er meget fornøyd! God å holde i og den lyse grå passer veldig godt til den hvite telefonen. Link? http://www.ebay.com/itm/Rock-Barely-Hard-Case-cover-For-Samsung-i9300-Galaxy-S-3-SIII-Free-Shiping-NEW-/120918283731?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item1c274a95d3#ht_11635wt_1270 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Kan du legge bilde ut?. Altså hvorddan den blir forran og bak? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Beklager begredelige bilder fordi det ikke finnes lys her, men du ser hvordan den sitter på. Lenke til kommentar
oleendreh Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Hvor finner man denne mobilen til beste pris? Noen som har funnet noen gode tilbud? Lenke til kommentar
Gelith Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Hvor finner man denne mobilen til beste pris? Noen som har funnet noen gode tilbud? Prisguide.no er fin å ha for å finne en god pris u/ abonnement. Lenke til kommentar
Vanplex Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Hvor finner man denne mobilen til beste pris? Noen som har funnet noen gode tilbud? Det finnes en egen tråd for slike spørsmål: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1436565 Du kan jo også sjekke sider som prisguide.no som lister opp beste pris på varen du søker på. 1 Lenke til kommentar
eik Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Må sier jeg savner tastaturet fra SGS2 som både hadde muligheten til å legge til nye ord, korrigere ord som allerede var skrevet - samt hadde litt annerledes layout.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå