Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

Har et problem med min S3 at etter en natt med lading så vil den ikke respondere.

Drar ut lade kabelen lyser grønt i led'en, men forsvinner ikke. Telefonen reagerer ikke på noen av knappene.

Eneste måten å få liv igjen er å ta ut batteri, da fungerer den igjen til neste morgen.

Har tatt en vanlig fabrikk tilbake stilling - uten hell.

Tatt en hard tilbake stilling - uten hell.

Er siste vei å sende den inn?

Andre som har opplevd dette som har en løsning?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Det sto skrevet at:

As usual, the folks at XDA are on top of things. The 500MB update ZIP file was [/size]posted on the Sprint S III sub-forum a few hours ago. If you're on a completely stock Galaxy S III you can load it up manually and flash the L710VPUCND8 update[/size]

Hva går det ut på, er det kun for de i USA eller kan man gjøre det på andre?

Det er 8 ulike utgaver av S3. Og da mener jeg "ulike". Ref: http://forum.xda-developers.com/wiki/Samsung_Galaxy_S_III

Så hva tror du selges i USA med dems cdma nettverk - neppe den modellen du og jeg har i EU/Skandinavia. Stikkord L710.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Fikk somlet meg til å roote og legge inn HD revolution eller hva den heter. Virker lovende så langt. Ikke noen synlige endringer, men alt skal vist være skrevet om så OS'et kjører mere stabilt.

Kjøpte gear 2 på tirsdag så det fungerer også utmerket :) Noen som har den?

Lenke til kommentar

Fungerer helt fint. Merker ingen forskjell på hverken klokke eller telefon. Sålenge man har tilgang Gear Manager så er det ikke noe problem med hvilken ROM man bruker. Ja klokka bruker Tizen. Den ROM'n jeg la inn er bare en videreutvikling av samsungs offisielle så touchwiz er der fortsatt. Det er ingen synlige eller merkbare endringer annet enn at dem har bare skrevet om endel av hvordan prosessoren brukes i OS'et.

Lenke til kommentar

Fungerer helt fint. Merker ingen forskjell på hverken klokke eller telefon. Sålenge man har tilgang Gear Manager så er det ikke noe problem med hvilken ROM man bruker. Ja klokka bruker Tizen. Den ROM'n jeg la inn er bare en videreutvikling av samsungs offisielle så touchwiz er der fortsatt. Det er ingen synlige eller merkbare endringer annet enn at dem har bare skrevet om endel av hvordan prosessoren brukes i OS'et.

hmmm...hadde du orket å legge opp en link ?

er det bare tut og kjør med odin ?

wipet du telefonen ?

Lenke til kommentar

Har lagt inn Cyanogenmod sin siste stable på min samboers S3, men har et nokså kritisk problem. Av og til når man skal ringe eller ta en telefonsamtale så virker ikke mikrofon/høyttaler og for å få det til å fungere igjen må hun slå telefonen av og på. Noen som vet hvordan jeg fikser det?

Lenke til kommentar

hmmm...hadde du orket å legge opp en link ?

er det bare tut og kjør med odin ?

wipet du telefonen ?

Tut og kjør roote den med Odin, men resten må gjøres på telefonen. Her er en instruksjon på root. http://www.ibtimes.co.uk/galaxys3-i9300-root-android43-jellybean-update-howto-521949

Her er ROM'n. Last den ned, og putt den nedlastede zipped mappa rett inn på minnekortet. http://forum.xda-developers.com/galaxy-s3/development/rom-android-revolution-hd-40-0-android-t1797334

Når du skal installere ROM'n så gjorde jeg steg 1,2 og 3 her http://www.androidrootz.com/2012/10/how-to-install-custom-roms-on-any.html Etter det så har du ingen av de alternativene, så trykka jeg på apply update from external storage.

Lenke til kommentar

Har lagt inn Cyanogenmod sin siste stable på min samboers S3, men har et nokså kritisk problem. Av og til når man skal ringe eller ta en telefonsamtale så virker ikke mikrofon/høyttaler og for å få det til å fungere igjen må hun slå telefonen av og på. Noen som vet hvordan jeg fikser det?

Ingen som har noen ideer her? Leste noe at man måtte ha på lockscreen sounds, men den står allerede på så kan ikke være den.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sitert noen av dine innlegg eller sagt noe annet. :nei::)

Frem til nå har det vært litt uklart om I9300 ville få oppdateringen eller ikke, men i linken jeg delte bekrefter Samsung at I9300 ikke vil bli oppdatert til KitKat, samtidig bekrefter de at 4G versjonen vil få den. Disse linkene var kun til oppplysning for de som lurte, ikke noe annet. :)

Selv synes jeg 4.3 funket veldig bra på I9300 for meg, men jeg har nå gått over til GS5.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...