Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

 

2) Etter siste oppdatering er ordliste/autoforslag blitt skikkelig dårlig, husker veldig lite og kommer med dårlige forslag. Noen flere som har dette?

Gå til innstillinger for tastatur

Trykk på Ordforslag og Lær fra Meldinger, Kontakter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fleire som sliter med at det tar laaaaang tid å lade samsungen?? Slår eg av random av og til og..

 

1) Sjekk med annen kabel til laderen, og ikke bruk uoriginale ladere til 5,90 på ebay.

2) Ja det skjer en sjelden gang, kanskje 1 gang pr 2-3 uke, vært slik lenge.

Lenke til kommentar

 

Fleire som sliter med at det tar laaaaang tid å lade samsungen?? Slår eg av random av og til og..

 

1) Sjekk med annen kabel til laderen, og ikke bruk uoriginale ladere til 5,90 på ebay.

2) Ja det skjer en sjelden gang, kanskje 1 gang pr 2-3 uke, vært slik lenge.

 

3) Last ned en app som sjekker hvor mye laderen din gir. F.eks. Galaxy Charger Current HUD

På den måten kan man lett se hvilken lader eller ladekabler som ikke er brukbare.

Endret av TBJ
Lenke til kommentar

 

 

2) Etter siste oppdatering er ordliste/autoforslag blitt skikkelig dårlig, husker veldig lite og kommer med dårlige forslag. Noen flere som har dette?

Gå til innstillinger for tastatur

Trykk på Ordforslag og Lær fra Meldinger, Kontakter.

 

Fant det. Ok, da ser det ut som om dette er endret i siste versjon. Før var det jo snakk om egendefiert ordliste på mobilen, nå ligger denne funksjonen hos google ser det ut som...

Lenke til kommentar

Har fått et operatør/data nett problem, som jeg og hadde på min forrige telefon en HTC Desire, har laget egen tråd på problemet da det ikke er sikkert er knyttet til S3:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1571844

 

Men jeg vil nevne at jeg fikk en oppdatering (Telenor brandet) for en ukes tid siden, og har begynt å misstenke denne kan være grunnen...

Fikk svar i annen tråd at Telenor slet i går med mobildata, var nok det.

Lenke til kommentar

Telefonen har låst seg helt. Skjermen responderer ikke og forblir påslått.

 

Får restartet den med "Power" og "volum ned"-knappen, men den låser seg igjen straks jeg har slått den på. "Protected by Clean Master" kommer opp når den låser seg, så er vel kanskje den appen som er problemet.

 

Er det mulig å "gjennoprette fabrikkinstillinger" fra Nødanropsskjermen før man taster PIN ved oppstart?

 

Har søkt opp brukermanualen, men der står det ingen kommandoer.

 

Edit: Fant tilslutt løsningen på google. Hard-reset...

Endret av InKongNitro
Lenke til kommentar

 

 

Fleire som sliter med at det tar laaaaang tid å lade samsungen?? Slår eg av random av og til og..

 

1) Sjekk med annen kabel til laderen, og ikke bruk uoriginale ladere til 5,90 på ebay.

2) Ja det skjer en sjelden gang, kanskje 1 gang pr 2-3 uke, vært slik lenge.

 

3) Last ned en app som sjekker hvor mye laderen din gir. F.eks. Galaxy Charger Current HUD

På den måten kan man lett se hvilken lader eller ladekabler som ikke er brukbare.

 

Både min og dama sin kabel ble dårlig etter svært kort tid. Tok ikke mange ukene før de var ubrukelige å lade med. Vi har kjøpt Samsung-lader fra Claes Ohlson, da går det kjapt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har jeg fått en eller annen form for luftboble eller noe på ene siden av skjermen, har begynt ved power knappen.

 

Bor i Oslo, har snakket med Telenor, de sa jeg burde stikke innom en av Telenorbutikkene i Oslo.

Men, har ikke Samsung et eller annet service senter her i Oslo? Kan man levere telefonen der og de fikser den innen en time eller noe? Må først avklare med Telenor at det er garantisak?

 

Kort sagt; hvordan går jeg fram for å få fikset dette (trolig bytte skjerm) raskeste mulig?

Lenke til kommentar

Da har jeg fått en eller annen form for luftboble eller noe på ene siden av skjermen, har begynt ved power knappen.

 

Bor i Oslo, har snakket med Telenor, de sa jeg burde stikke innom en av Telenorbutikkene i Oslo.

Men, har ikke Samsung et eller annet service senter her i Oslo? Kan man levere telefonen der og de fikser den innen en time eller noe? Må først avklare med Telenor at det er garantisak?

 

Kort sagt; hvordan går jeg fram for å få fikset dette (trolig bytte skjerm) raskeste mulig?

 

 

http://www.camera.no/no/artikler/samsung-quick-support-center/

 

http://www.samsung.com/no/support/premium/mobile.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...