MG10 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 2) Etter siste oppdatering er ordliste/autoforslag blitt skikkelig dårlig, husker veldig lite og kommer med dårlige forslag. Noen flere som har dette? Gå til innstillinger for tastatur Trykk på Ordforslag og Lær fra Meldinger, Kontakter. Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Fleire som sliter med at det tar laaaaang tid å lade samsungen?? Slår eg av random av og til og.. 1) Sjekk med annen kabel til laderen, og ikke bruk uoriginale ladere til 5,90 på ebay. 2) Ja det skjer en sjelden gang, kanskje 1 gang pr 2-3 uke, vært slik lenge. Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Fleire som sliter med at det tar laaaaang tid å lade samsungen?? Slår eg av random av og til og.. 1) Sjekk med annen kabel til laderen, og ikke bruk uoriginale ladere til 5,90 på ebay. 2) Ja det skjer en sjelden gang, kanskje 1 gang pr 2-3 uke, vært slik lenge. 3) Last ned en app som sjekker hvor mye laderen din gir. F.eks. Galaxy Charger Current HUD På den måten kan man lett se hvilken lader eller ladekabler som ikke er brukbare. Endret 3. mars 2014 av TBJ Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 2) Etter siste oppdatering er ordliste/autoforslag blitt skikkelig dårlig, husker veldig lite og kommer med dårlige forslag. Noen flere som har dette? Gå til innstillinger for tastatur Trykk på Ordforslag og Lær fra Meldinger, Kontakter. Fant det. Ok, da ser det ut som om dette er endret i siste versjon. Før var det jo snakk om egendefiert ordliste på mobilen, nå ligger denne funksjonen hos google ser det ut som... Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Fikk først en samsung update oppdatering her, i går eller i dag tidlig. Nå har jeg og fått en firmware update tilgjengelig som jeg har utsatt 6 timer. Noen som vet hva denne er? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Ser S3 kostar rundt 2500kr ny no. Er det fortsatt eindel telefon for pengane? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Ser S3 kostar rundt 2500kr ny no. Er det fortsatt eindel telefon for pengane? Absolutt...Men nå dukker vel S5 opp snart så da detter prisene på S4... vurderingssak Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Har fått et operatør/data nett problem, som jeg og hadde på min forrige telefon en HTC Desire, har laget egen tråd på problemet da det ikke er sikkert er knyttet til S3: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1571844 Men jeg vil nevne at jeg fikk en oppdatering (Telenor brandet) for en ukes tid siden, og har begynt å misstenke denne kan være grunnen... Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Har fått et operatør/data nett problem, som jeg og hadde på min forrige telefon en HTC Desire, har laget egen tråd på problemet da det ikke er sikkert er knyttet til S3: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1571844 Men jeg vil nevne at jeg fikk en oppdatering (Telenor brandet) for en ukes tid siden, og har begynt å misstenke denne kan være grunnen... Fikk svar i annen tråd at Telenor slet i går med mobildata, var nok det. Lenke til kommentar
InKongNitro Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) Telefonen har låst seg helt. Skjermen responderer ikke og forblir påslått. Får restartet den med "Power" og "volum ned"-knappen, men den låser seg igjen straks jeg har slått den på. "Protected by Clean Master" kommer opp når den låser seg, så er vel kanskje den appen som er problemet. Er det mulig å "gjennoprette fabrikkinstillinger" fra Nødanropsskjermen før man taster PIN ved oppstart? Har søkt opp brukermanualen, men der står det ingen kommandoer. Edit: Fant tilslutt løsningen på google. Hard-reset... Endret 13. mars 2014 av InKongNitro Lenke til kommentar
InKongNitro Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Fleire som sliter med at det tar laaaaang tid å lade samsungen?? Slår eg av random av og til og.. 1) Sjekk med annen kabel til laderen, og ikke bruk uoriginale ladere til 5,90 på ebay. 2) Ja det skjer en sjelden gang, kanskje 1 gang pr 2-3 uke, vært slik lenge. 3) Last ned en app som sjekker hvor mye laderen din gir. F.eks. Galaxy Charger Current HUD På den måten kan man lett se hvilken lader eller ladekabler som ikke er brukbare. Både min og dama sin kabel ble dårlig etter svært kort tid. Tok ikke mange ukene før de var ubrukelige å lade med. Vi har kjøpt Samsung-lader fra Claes Ohlson, da går det kjapt! 1 Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Da har jeg fått en eller annen form for luftboble eller noe på ene siden av skjermen, har begynt ved power knappen. Bor i Oslo, har snakket med Telenor, de sa jeg burde stikke innom en av Telenorbutikkene i Oslo. Men, har ikke Samsung et eller annet service senter her i Oslo? Kan man levere telefonen der og de fikser den innen en time eller noe? Må først avklare med Telenor at det er garantisak? Kort sagt; hvordan går jeg fram for å få fikset dette (trolig bytte skjerm) raskeste mulig? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Da har jeg fått en eller annen form for luftboble eller noe på ene siden av skjermen, har begynt ved power knappen. Bor i Oslo, har snakket med Telenor, de sa jeg burde stikke innom en av Telenorbutikkene i Oslo. Men, har ikke Samsung et eller annet service senter her i Oslo? Kan man levere telefonen der og de fikser den innen en time eller noe? Må først avklare med Telenor at det er garantisak? Kort sagt; hvordan går jeg fram for å få fikset dette (trolig bytte skjerm) raskeste mulig? http://www.camera.no/no/artikler/samsung-quick-support-center/ http://www.samsung.com/no/support/premium/mobile.html Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Hvor mye er en S3 med penn, skjermbeskytter som sitter på pluss en til, to deksler, en flip cover verdt? Er ikke 4G brukt deksel og skjermbeskytter hele tiden. Pluss Flappy Bird. Endret 22. mars 2014 av neeeeii Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Flappy bird! 100 millioner. Minst. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Ser det blant ligger ny/ubrukt S3 4G til 899,- på finn.no, så spørs om man får noe mer enn det. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Hadde vært veldig kjekt gjort av Samsung, hvis dette blir gjennomført. http://www.gottabemobile.com/2014/03/13/galaxy-note-2-galaxy-s3-android-4-4-release-details/ Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Kjører CM11 Får nå "Tjenesten er ikke aktivert på nettverket" når jeg skal sende MMS. Noen som opplever det samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå