Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke spes. billig hverken hos elkjøp eller Lefdal i Forusområdet. Lefdal hadde 40 stk inne,men skulle ha 5890 for den. Ekspeditøren var urokkelig og påsto de ikke konkurrerte med nettpriser.Selv ikke egne nettpriser.Elkjøp skulle ha 5500,det samme skulle telekiosken. . Men ingen har den blå,så jeg venter litt til hysteriet har lagt seg. kan vi stole på ps.no mon tro??

begynner å lure på hvorfor de tar forhåndsbestilling, leser her at mange venter på leveransen sin.

jeg ringte elkjøp igår og henta i butikken uten å bestilt før. carl berner fikk inn 10 stk

Forhåndsbestilling går vel bare for handel over nett. De får nok sin kvote, og butikkene får nok sin. For mange vil nok å hente i butikk være bedre, kan jo bare kansellere kjøpet på nett, selv om det som regel er endel billigere (med mindre det er Elkjøp/Lefdal og hente i butikk)

Er det forresten noen her som har fått tak i den blå versjonen og kan si noe om fargen og utsendet?

SIste beskjed fra Netcom er ny forsendelse på mandag, men har mine tvil.. alle der gir meg forskjellig beskjed

Lenke til kommentar

Prøver å logge inn på spotify, men en advarsel stopper meg.. :(

Lyder sånn her: Spotify Mobile consumes large amounts of data.

If you stream music over mobile networks, it's

important that you have a flat rate (fixed price for data transfer)

subscription. Please check with your mobile operator

if you are uncertain.

Trykker på OK, men da kommer bare advarselen opp igjen :(

Er det også slik at det ikke går ann å multitaske på denne telefonen? Når en drar ned varlene på htc telefonene går det ann å bytte mellom de programmene en var innpå nylig, finnes det en sånn fuksjon på SIII også?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar

if you are uncertain.

Er det også slik at det ikke går ann å multitaske på denne telefonen? Når en drar ned varlene på htc telefonene går det ann å bytte mellom de programmene en var innpå nylig, finnes det en sånn fuksjon på SIII også?

Du kan multitaske ved å holder inne "home" knappen.

Lenke til kommentar

Hvordan i alle dager får jeg den til å gi lyd fra seg, når jeg får SMS? Jeg har sjekket under SMS-menyen og satt på notifications der, samt satt på lyd under notifications i menyen for sounds. Merksnodig at det skal være så vanskelig å få til det der ...

Du har ikke satt telefonen i lydløs modus eller noe da?

Lenke til kommentar

Hvordan i alle dager får jeg den til å gi lyd fra seg, når jeg får SMS? Jeg har sjekket under SMS-menyen og satt på notifications der, samt satt på lyd under notifications i menyen for sounds. Merksnodig at det skal være så vanskelig å få til det der ...

Nei, det er det som er problemet. Den gir fin lyd fra seg hvis jeg får innkommende anrop, men den verken ringer eller vibrerer ved innkommende SMS. Det blå LED-lyset foran blinker riktig nok, men det virker som at det er en eller annen setting jeg ikke har funnet.

Red.: La ved noen skjermdumper. Så om noen har noen gode tips, til hva jeg kan ha gjort feil, så ville jeg satt pris på det. :)

post-48198-0-37024300-1338573734_thumb.png

post-48198-0-72859200-1338573742_thumb.png

post-48198-0-74124700-1338573750_thumb.png

Endret av NikkaYoichi
Lenke til kommentar

if you are uncertain.

Har akkurat samme problem med Spotify. den advarselen popper opp hele tiden...

Lenke til kommentar

if you are uncertain.

Har akkurat samme problem med Spotify. den advarselen popper opp hele tiden...

Det er fryktelig irriterende!!
Lenke til kommentar

Nei, det er det som er problemet. Den gir fin lyd fra seg hvis jeg får innkommende anrop, men den verken ringer eller vibrerer ved innkommende SMS. Det blå LED-lyset foran blinker riktig nok, men det virker som at det er en eller annen setting jeg ikke har funnet.

Red.: La ved noen skjermdumper. Så om noen har noen gode tips, til hva jeg kan ha gjort feil, så ville jeg satt pris på det. :)

Aha, det iconet du har i varselbaren til venstre betyr at du har skrudd av notifications, så åpne varselbaren og scroll bortover til du ser "Notification", skru den på.

Endret av Nitrius
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aha, det iconet du har i varselbaren til venstre betyr at du har skrudd av notifications, så åpne varselbaren og scroll bortover til du ser "Notification", skru den på.

Nydelig! Det fikset biffen. Tenkte ikke på at man kunne skru det av der, mens det fortsatt var skrudd på, på to andre steder. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...