Harepuz Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Når jeg lader telefonen, lyser det røde LED-lyset. Dette er fancy og fint. Men det slukker ikke før jeg låser opp telefonen. Er det slik det skal være? Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Gode nyheter fra supercurio. http://twitter.com/#!/supercurio Lenke til kommentar
dejavu57 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Ikke spes. billig hverken hos elkjøp eller Lefdal i Forusområdet. Lefdal hadde 40 stk inne,men skulle ha 5890 for den. Ekspeditøren var urokkelig og påsto de ikke konkurrerte med nettpriser.Selv ikke egne nettpriser.Elkjøp skulle ha 5500,det samme skulle telekiosken. . Men ingen har den blå,så jeg venter litt til hysteriet har lagt seg. kan vi stole på ps.no mon tro?? begynner å lure på hvorfor de tar forhåndsbestilling, leser her at mange venter på leveransen sin. jeg ringte elkjøp igår og henta i butikken uten å bestilt før. carl berner fikk inn 10 stk Forhåndsbestilling går vel bare for handel over nett. De får nok sin kvote, og butikkene får nok sin. For mange vil nok å hente i butikk være bedre, kan jo bare kansellere kjøpet på nett, selv om det som regel er endel billigere (med mindre det er Elkjøp/Lefdal og hente i butikk) Er det forresten noen her som har fått tak i den blå versjonen og kan si noe om fargen og utsendet? SIste beskjed fra Netcom er ny forsendelse på mandag, men har mine tvil.. alle der gir meg forskjellig beskjed Lenke til kommentar
Phanto Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 jeg gikk fra gs2 til gs 3 og ikke angret et sekund. syntes batteriet også varer litt lenger selv om ejg har lekt med den en del. 1 Lenke til kommentar
Markkusss Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Bestillte hos Chess forrige fredag. Har enda ikke fått bekreftelse på mail. Er det slik at vi først får bekreftelse på kjøpet når de sender den ut? Endret 1. juni 2012 av Markkusss Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Hvordan i alle dager får jeg den til å gi lyd fra seg, når jeg får SMS? Jeg har sjekket under SMS-menyen og satt på notifications der, samt satt på lyd under notifications i menyen for sounds. Merksnodig at det skal være så vanskelig å få til det der ... Lenke til kommentar
icmb Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 er det mulig å ta print screen? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 er det mulig å ta print screen? Dra enden av håndflaten fra den ene siden av skjermen til den andre. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Man kan også ta screenshot ved å trykke inn Home-knappen og Power-knappen samtidig. 3 Lenke til kommentar
torarv Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Prøver å logge inn på spotify, men en advarsel stopper meg.. Lyder sånn her: Spotify Mobile consumes large amounts of data. If you stream music over mobile networks, it's important that you have a flat rate (fixed price for data transfer) subscription. Please check with your mobile operator if you are uncertain. Trykker på OK, men da kommer bare advarselen opp igjen Er det også slik at det ikke går ann å multitaske på denne telefonen? Når en drar ned varlene på htc telefonene går det ann å bytte mellom de programmene en var innpå nylig, finnes det en sånn fuksjon på SIII også? Takker for svar Lenke til kommentar
CanonFoto Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Prøver å logge inn på spotify, men en advarsel stopper meg.. Lyder sånn her: Spotify Mobile consumes large amounts of data. If you stream music over mobile networks, it's important that you have a flat rate (fixed price for data transfer) subscription. Please check with your mobile operator if you are uncertain. Trykker på OK, men da kommer bare advarselen opp igjen Er det også slik at det ikke går ann å multitaske på denne telefonen? Når en drar ned varlene på htc telefonene går det ann å bytte mellom de programmene en var innpå nylig, finnes det en sånn fuksjon på SIII også? Takker for svar Du kan multitaske ved å holder inne "home" knappen. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Hvordan i alle dager får jeg den til å gi lyd fra seg, når jeg får SMS? Jeg har sjekket under SMS-menyen og satt på notifications der, samt satt på lyd under notifications i menyen for sounds. Merksnodig at det skal være så vanskelig å få til det der ... Du har ikke satt telefonen i lydløs modus eller noe da? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Hvordan i alle dager får jeg den til å gi lyd fra seg, når jeg får SMS? Jeg har sjekket under SMS-menyen og satt på notifications der, samt satt på lyd under notifications i menyen for sounds. Merksnodig at det skal være så vanskelig å få til det der ... Du har ikke satt telefonen i lydløs modus eller noe da? Nei, det er det som er problemet. Den gir fin lyd fra seg hvis jeg får innkommende anrop, men den verken ringer eller vibrerer ved innkommende SMS. Det blå LED-lyset foran blinker riktig nok, men det virker som at det er en eller annen setting jeg ikke har funnet. Red.: La ved noen skjermdumper. Så om noen har noen gode tips, til hva jeg kan ha gjort feil, så ville jeg satt pris på det. Endret 1. juni 2012 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Prøver å logge inn på spotify, men en advarsel stopper meg.. Lyder sånn her: Spotify Mobile consumes large amounts of data. If you stream music over mobile networks, it's important that you have a flat rate (fixed price for data transfer) subscription. Please check with your mobile operator if you are uncertain. Trykker på OK, men da kommer bare advarselen opp igjen Er det også slik at det ikke går ann å multitaske på denne telefonen? Når en drar ned varlene på htc telefonene går det ann å bytte mellom de programmene en var innpå nylig, finnes det en sånn fuksjon på SIII også? Takker for svar Har akkurat samme problem med Spotify. den advarselen popper opp hele tiden... Lenke til kommentar
torarv Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Prøver å logge inn på spotify, men en advarsel stopper meg.. Lyder sånn her: Spotify Mobile consumes large amounts of data. If you stream music over mobile networks, it's important that you have a flat rate (fixed price for data transfer) subscription. Please check with your mobile operator if you are uncertain. Trykker på OK, men da kommer bare advarselen opp igjen Er det også slik at det ikke går ann å multitaske på denne telefonen? Når en drar ned varlene på htc telefonene går det ann å bytte mellom de programmene en var innpå nylig, finnes det en sånn fuksjon på SIII også? Takker for svar Har akkurat samme problem med Spotify. den advarselen popper opp hele tiden... Det er fryktelig irriterende!! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Hvordan i alle dager får jeg den til å gi lyd fra seg, når jeg får SMS? Jeg har sjekket under SMS-menyen og satt på notifications der, samt satt på lyd under notifications i menyen for sounds. Merksnodig at det skal være så vanskelig å få til det der ... Du har ikke satt telefonen i lydløs modus eller noe da? Nei, det er det som er problemet. Den gir fin lyd fra seg hvis jeg får innkommende anrop, men den verken ringer eller vibrerer ved innkommende SMS. Det blå LED-lyset foran blinker riktig nok, men det virker som at det er en eller annen setting jeg ikke har funnet. Red.: La ved noen skjermdumper. Så om noen har noen gode tips, til hva jeg kan ha gjort feil, så ville jeg satt pris på det. Aha, det iconet du har i varselbaren til venstre betyr at du har skrudd av notifications, så åpne varselbaren og scroll bortover til du ser "Notification", skru den på. Endret 1. juni 2012 av Nitrius 1 Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Når jeg går på kamera,er det 2 symboler/tegn på skjermen. Det ene er minnekort og det andre er et hode/tale tegn?? Hva er det? Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Leste akkurat testen på mobili.no: http://www.mobili.no/tester/test-samsung-galaxy-s-iii/?page=1 Og der har vedkommende klart å få skallet av litt lakk på sølvrammen rundt telefonen. :S Noen her som har fått til det? Håpet virkelig det var gjennomfarget plast, selv om det så lakkert ut. Ingen hakk her i huset, men ikke gøy å ha enda en ting å fly rundt å passe på. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Aha, det iconet du har i varselbaren til venstre betyr at du har skrudd av notifications, så åpne varselbaren og scroll bortover til du ser "Notification", skru den på. Nydelig! Det fikset biffen. Tenkte ikke på at man kunne skru det av der, mens det fortsatt var skrudd på, på to andre steder. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Noen som vet hvordan jeg fjerner gmail-favorittene fra "Bookmarks" i nettleseren? Finner ikke ut av det!! Den samme mailkontoen ligger 2 ganger i Bookmarks. Har slettet favorittene, men vil bli kvitt gmailkontoen fra favorittene/bookmarks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå