Olav1000 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Har en Samsung SIII som nå er oppgradert til Android 4.3. Etter oppgradering fungerer ikke BankID på tlf lengre. Forslag til løsning? Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Har en Samsung SIII som nå er oppgradert til Android 4.3. Etter oppgradering fungerer ikke BankID på tlf lengre. Forslag til løsning? Standardforslag kan være å skru av telefonen, ta ut sim-kort, skru på telefonen, skru av telefonen, sett inn sim-kort, skru på telefonen og se hva som skjer. Et annet forslag kan være å tilbakestille til fabrikkinnstillinger, men det bør ikke være nødvendig egentlig. Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Siden det er hotmail/outlook app, fungerer det kun med nevnte kontoer. Alternativet kan være å videre sende innkommende epost videre til hotmail kontoen. Alternativt kan Inomail være et alternativ? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.inoguru.email.lite.blue Har prøvd ett par andre apper, å de fungerer.. Men liker den "innebygde" å den fungerte bra før jeg tok en reset.. Ikke en gang Samsungs udugelige support chat kunne hjelpe.. Lenke til kommentar
Olav1000 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Standardforslag kan være å skru av telefonen, ta ut sim-kort, skru på telefonen, skru av telefonen, sett inn sim-kort, skru på telefonen og se hva som skjer. Et annet forslag kan være å tilbakestille til fabrikkinnstillinger, men det bør ikke være nødvendig egentlig. Hei og takk for tipset. Dette gjorde susen. Kan du si litt om hva som skjer her? Har prøvd å slå av tlf, ta ut batteriet og sette det inn igjen etter ei natt, men det hjalp ikke. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Hei og takk for tipset. Dette gjorde susen. Kan du si litt om hva som skjer her? Har prøvd å slå av tlf, ta ut batteriet og sette det inn igjen etter ei natt, men det hjalp ikke. Jeg vet ikke helt sikkert, men det er noe med at BankID på mobil ligger i sim-kortet og ikke i telefonen. Lenke til kommentar
Homballa Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Prøver å legge til VPN tilkobling på S3, men for bare spm om passord for informasjonslagring. Fikk ikke denne opp sist gang. Noen som har greie på dette? Lenke til kommentar
Homballa Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Prøver å legge til VPN tilkobling på S3, men for bare spm om passord for informasjonslagring. Fikk ikke denne opp sist gang. Noen som har greie på dette? Det skal sies at jeg har prøvd alle passord som kan tenkes ... 0000 1111 1234 osv. Etter jeg har trykket inn ett passord, kommer opp meldingen om at informasjonslagringen er slettet... men kommer fortsatt ikke videre. Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Min mor har en S3 hvor hun alltid har brukt T9-tastaturet. Nå når jeg kom hjem for helgen så sier hun at det har forsvunnet etter en oppdatering som har kommet i det siste. Jeg prøvde å finne tilbake til det gode gamle T9 tastaturet, men det virker som de rett og slett har fjernet det? Tips til hva jeg kan gjøre for å få det tilbake. Har prøvd å laste ned et par apper, men de fungerte dårlig - spesielt på norsk. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Lær henne å bruke qwerty? Går fort å lære seg, det. Er ikke mange årene siden hun måtte lære seg t9, så jeg har trua. 2 Lenke til kommentar
OleLonberg Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Jeg får opp denne meldingen til stadighet: "Når du roamer i utlandet kan du bare laste ned oppdatering via wi-fi-nettverk. Koble til wi-fi-nettverk?" Hvordan kan jeg få vekk denne? Lenke til kommentar
Sennepo Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Blir 4.3 kun gitt ut til i9300 telenor, eller finnes den til i9305 lte for alle operatører? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Ser ut for at telefonen sluker batteri etter oppdatering til 4.3 noen som har erfart det samme? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg har telenor og enda ikke fått den via kies eller OTA. Men har visst ikke gått glipp av mye ser jeg i tråden xD Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg har telenor og enda ikke fått den via kies eller OTA. Men har visst ikke gått glipp av mye ser jeg i tråden xD Jeg har også telenor og fikk den ikke automatisk, måtte selv gå inn på telefonen og se etter oppdateringer, den var også på Kies Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Fikk 4.3 istad, den er nice Lenke til kommentar
Homballa Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Ser ut for at telefonen sluker batteri etter oppdatering til 4.3 noen som har erfart det samme? Jeg kan bekrefte samme problemet..... den ser veldig bra ut, men telefonen sluker batteri. Kjedelig.... Prøver å legge til VPN tilkobling på S3, men for bare spm om passord for informasjonslagring. Fikk ikke denne opp sist gang. Noen som har greie på dette? Det skal sies at jeg har prøvd alle passord som kan tenkes ... 0000 1111 1234 osv. Etter jeg har trykket inn ett passord, kommer opp meldingen om at informasjonslagringen er slettet... men kommer fortsatt ikke videre. Ingen som har noen forslag på hva jeg kan gjøre med dette? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Ganske fornøyd med batteri på Cyanogen 11/Android 4.4.2. Kalenderen og settinga må erstattes av custom apps dog. Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Fikk melding om update OTA i dag, men pga meldinger her om batteri sluking og 'alarmer' ved full-lading er jeg skeptisk til å oppgradere! Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Min I9300 sluker ikke batteri og har ingen "alarmer" når den er ladet 100% etter oppgraderingen for et par uker siden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Har blitt skeptisk til 4.3 jeg også, har fått beskjed om at oppdatering er klar på mobilen, men vegrer meg mot å gjøre det etter å lest alt trøbbelet her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå