Hall001 Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Høres veldig rart ut. Er det original batteri? Har du prøvd med andre ladere/kabler? Dersom ja på begge så lever den til service. Bruker forskjellige ladere rundt i huset, så skal prøve det. Et annet problem er at skjermen flimrer når batteriet nesten er helt tomt, så vurderer sterkt å levere den inn Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Da var Android 4.4.2 på plass Lenke til kommentar
technicality Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) Da var Android 4.4.2 på plass link? og liten oppsummering over stabilitet,batteri,osv hvis du gidder ? Endret 11. januar 2014 av technicality Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) Har akkurat installert, så jeg har ikke prøvd så mye enda, men virker lovende. Her er link til der jeg fant det på:http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2252953 Endret 11. januar 2014 av K_7 Lenke til kommentar
InKongNitro Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Fått 4.3-oppdateringen og avast antivirusprogrammet rapporterer nå at alle appene jeg bruker er potensielle problemer som den ønsker å avinstallere. Forsøkte å kjøre en scan med avast og da markerte den de første 39 av 40 apper som uønskede programmer. Stoppet så søket. Har stort sett bare offisielle apper fra velkjente tjenester på telefonen. Noen tips til hva jeg bør gjøre? Factory reset? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Hørt om mange som får sånne meldinger etter den oppdateringen, fikk beskjed om noe sånt jeg også uten at jeg foretok meg noe spesielt, har ikke fått melding om det i ettertid, mulig det var når de aktuelle appene ble oppdatert at det forsvant. 1 Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Vurderer å bytte ut min SII (med CM10.2) med en SIII i9305. Er det verdt å bruke 2800 spenn på en i9305 eller skal jeg bare holde meg til min SII? Kameraet på min SII fusker litt, men ellers funker mobilen helt greit. Er det stor forskjell på hvor responsiv SIII er i forhold til SII og vil jeg få mer glede av netflix og kamera og slikt? Vurderer også å legge inn Cyanogenmod 11 på den. Det ligger ute offisielle nightlies av CM 11 til i9305. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 i9305 har 2gb minne og 4g. Kombinert med at cpu, kamera og skjerm også er bedre så er det en god oppgradering fra S2. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 2800? Får vel en s4 for den prisen brukt ville jeg tro. I så fall et bedre valg. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) 2800? Får vel en s4 for den prisen brukt ville jeg tro. I så fall et bedre valg. Ser at cdon.com har i9305 til 2190,- i dag, det må da være en god deal for en ny slik mobil. Endret 12. januar 2014 av ArneBelinda2 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Jo mulig. Jeg hadde selv enten ventet på s5 eller kjøpt en s4 brukt, men det avhenger jo av hva man er ute etter, og man absolutt må ha en ubrukt en, osv. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Jo mulig. Jeg hadde selv enten ventet på s5 eller kjøpt en s4 brukt, men det avhenger jo av hva man er ute etter, og man absolutt må ha en ubrukt en, osv. Jeg er vel ute etter å ikke bruke så altfor mye penger på en oppgradering fra det jeg har i dag. Men det må vel ikke være en ny, går sikkert greit med en brukt også. Et kjapt søk på finn.no sier meg at ca. 2200,- for en ny i9305 er en god deal. Endret 12. januar 2014 av ArneBelinda2 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Jo det er en fin nok pris det. 2000 og opp for en s4 på finn.no dog. Endret 12. januar 2014 av Slai Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Etter å ha tatt en factory reset, så får jeg ikke lastet inn mail lengere.. Har satt opp mailkontoen (hotmail) å den fungerer top så lenge jeg oppdaterer manuelt, da kommer alle mail. Men den laster ikke inn automatisk lengere.. Sikkert bare en innstilling, men jeg finner ikke denne.. Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Kan jeg på noen måte skru av at varslingen for at telefonen er ferdig ladet? Spesielt etter 4.3 oppdateringen så får den helt spasmer og skjermen skrur seg på anhvert minutt for å fortelle at den er ferdig med å lade, som gjør det vanskelig å sove Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Kan jeg på noen måte skru av at varslingen for at telefonen er ferdig ladet? Spesielt etter 4.3 oppdateringen så får den helt spasmer og skjermen skrur seg på anhvert minutt for å fortelle at den er ferdig med å lade, som gjør det vanskelig å sove Jeg husker for noen måneder siden, kanskje ett år, så hadde jeg et par ganger da den kom med et lyd-varsel når den hadde ladet ferdig. Dette forsvant, vet ikke helt hvorfor det kom et par ganger. Jeg håper virkelig at det er en enkel løsning på det problemet du har, ellers blir det ikke 4.3 på meg... Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Etter å ha tatt en factory reset, så får jeg ikke lastet inn mail lengere.. Har satt opp mailkontoen (hotmail) å den fungerer top så lenge jeg oppdaterer manuelt, da kommer alle mail. Men den laster ikke inn automatisk lengere.. Sikkert bare en innstilling, men jeg finner ikke denne.. Ingen som vet?? Den laster ikke inn mail automatisk lengere... :-( Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Ingen som vet?? Den laster ikke inn mail automatisk lengere... :-( Prøv å last ned appen Outlook com på Google Play og se om den funker. Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Den funker fett den, å liker utseende på den, men jeg får ikke lagt til jobb mailen min der, kun hotmail kontoen.. Må få.den originale mailkontoen til å fungere, likte utseende å oppsettet på den. Prøver å slette kontoene å sette de opp på nytt.. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Siden det er hotmail/outlook app, fungerer det kun med nevnte kontoer. Alternativet kan være å videre sende innkommende epost videre til hotmail kontoen. Alternativt kan Inomail være et alternativ? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.inoguru.email.lite.blue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå