deaktivert443556 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Hvordan unngå at lange SMS konverteres til MMS. Har jo masse inkluderte SMS men ingen MMS i mitt abb... Jeg er usikker på hvordan det er i standard meldingsprogram, men i Handcent ligger det i innstillingene til "Sendte meldinger". Her kan du slå av eller på om meldinger skal konverteres til MMS når de overstiger 3 meldinger. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Fant jaggu en 1,0A lader, å da ser det ut som den lader normalt nå.. Har bestilt en nu original 1,0 A lader, så håper jeg problemet er løst.. Men er det noen som vet hvordan jeg fjerner de forbaskede lydene og når jeg låser å låser opp skjermen? Og vibrasjonene når jeg trykker på bla hjem knappen? Hvis du med lydene mener de som kommer når man plugger i lader, batterinivået blir lavt og andre irriterende systemlyder, så må du roote telefonen. Har akkurat fjernet de lydene selv, og deilig å slippe de. Lenke til kommentar
Homballa Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Noen fler som har problemer med at tlf slår seg av og jukker på oppstartsskjermen etter den nye oppdateringen? (4.3) Etter å tatt ut batteriet klarer jeg å slå den på igjen, men den slår seg av etter stund på samme måte. Noen andre metoder jeg kan prøve før jeg vurderer hardreset? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Noen fler som har problemer med at tlf slår seg av og jukker på oppstartsskjermen etter den nye oppdateringen? (4.3) Etter å tatt ut batteriet klarer jeg å slå den på igjen, men den slår seg av etter stund på samme måte. Noen andre metoder jeg kan prøve før jeg vurderer hardreset? Den henger seg hos meg av og til, faktisk så gjorde den dette før 4.3 også men nå unfreezer den iallefall etter en stund, så for meg er det ett mindre irritasjonsmoment Endret 7. januar 2014 av technicality Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Samboeren har tatt over min gamle S3, og opplever at hun nesten ikke hører den andre personen under samtaler. Dette var ikke noe jeg hadde problemer med. Noen som har vært borti det problemet før? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Samboeren har tatt over min gamle S3, og opplever at hun nesten ikke hører den andre personen under samtaler. Dette var ikke noe jeg hadde problemer med. Noen som har vært borti det problemet før? Jeg har også hatt dette problemet, men det har vært mer ett problem som har kommet og gått, samt at lydene på telefonen forsvinner av og til (Tastelyder, ladelyd osv...) Jeg kjøpte min S3 etter at min Htc Desire Hd røk (trodde jeg, det var Telenor som hadde oppdatert noe i nettet sånn at datatrafikk ikke fungerte) Det er i grunnen den værste telefonen jeg har hatt, som sagt så er det dette med lyden, i tilegg så hakker/går tregt når jeg har vært innom nettleseren eller mail eller andre aplikasjoner (Kun midlertidig men anyway) I Tilegg laster telefonen ned E-Post i hytt og gevær. Nei, min Htc Desire Hd var en myyye bedre og mer stabil telefon selv om den kanskje ikke hadde like imponerende specs på papiret. Problemet er jo at når Journalister tester diverse dingser så er det desverre ikke over tid men der og da og da fungerer jo gjerne det meste. Lenke til kommentar
morsti Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Omsider rulles 4.3 ut til de med S3 LTE (GT-I9305) med NEE versjonen. Nå kan både DNF og NEE versjonene oppdateres. Den rene Telenor versjonen må godkjennes av Telenor før utrulling. OTA er ikke klar idag 7. jan. Oppdater via KIES Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Dragon; min funket knall hele tiden jeg hadde den. Det er heller ikke testene som gjør at telefonen din laster ned eposter hele tiden. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Skifta fronten på min S3 i stad... resultatet ble bra, men fucka vist påknappen så måtte bestille ny. Jaja, gikk uansett overraskende lett å skifta på den og kan bruke den enn så lenge Huff da.. Takk for svar i hvertfall Jeg endte opp med å betale 1450 hos Mobilfikseren (eller hva de heter), og er fornøyd med resultatet. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Dragon; min funket knall hele tiden jeg hadde den. Det er heller ikke testene som gjør at telefonen din laster ned eposter hele tiden. Neida jeg er klar over det, men det var aldri noe problem på min Htc desire. Det kan godt hende din funket knall hele tiden men det har ikke min. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Ja det skjer jo i blandt at man får en modell litt utenom det vanlige, desverre =/ Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Er på vei til å gi opp denne telefonen nå, synes det bare blir mer og mer lagg. Har prøvd factory reset og 4.3 upgrade. Dere som synes den funker smooth, kjører dere CyagenMod? Vurderer å gi det et forsøk før jeg kasserer telefonen. Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Jeg har også hatt dette problemet, men det har vært mer ett problem som har kommet og gått, samt at lydene på telefonen forsvinner av og til (Tastelyder, ladelyd osv...) Jeg kjøpte min S3 etter at min Htc Desire Hd røk (trodde jeg, det var Telenor som hadde oppdatert noe i nettet sånn at datatrafikk ikke fungerte) Det er i grunnen den værste telefonen jeg har hatt, som sagt så er det dette med lyden, i tilegg så hakker/går tregt når jeg har vært innom nettleseren eller mail eller andre aplikasjoner (Kun midlertidig men anyway) I Tilegg laster telefonen ned E-Post i hytt og gevær. Nei, min Htc Desire Hd var en myyye bedre og mer stabil telefon selv om den kanskje ikke hadde like imponerende specs på papiret. Problemet er jo at når Journalister tester diverse dingser så er det desverre ikke over tid men der og da og da fungerer jo gjerne det meste. Mandags telefon, eller bruker feil, no offense. Du burde ha fått den på service, eller først selv kjørt en factory reset på den. Har hatt minimalt med problemer med alle mine telefoner, men jeg installerer heller ikke 1 tonn med apps eller custom roms. Lenke til kommentar
Steffenv Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Leverte inn telefonen min på verksted like før jul.. Dette var pga. den nesten ikke ladet. Det sto den var plugget i, men gikk såvidt opp i prosent.. Etter ene natten var den ikke full ladet engang.. Trolig pga. at porten er dårlig loddet til hovedkortet e.l.. Noen som har vært borti det samme? Jeg holder på å klikke på reservetlf ihvertfall.... Helt forferdelig. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Har jo demontert GS3en min. Tror det er den telefonen som har overraska meg positivt når det kommer til det å utbedre ting. Lett å åpne samt å demontere . Var litt plast i hullet til påknappen som gjorde at den ble sticky hos meg så litt pussing så var det i orden. Her har jeg aldri kjørt stock software på den. Per dags dato er det Cyanogenmod siden det funker bra Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Noe som ikke funker med Cyanogen? Kamera, bluetooth smart ready/4.0, exchange integrasjon etc? Edit: Tok en telefonvedlikeholdskveld nå, byttet glass og la inn CyanogenMod. Bruke installeren fra forsida, og endte da opp med å få 4.3.1, 3.0.64-CM-g9d16c8a, build04@canogenmod #1. Synes wifi var litt dårligere, får maks 42 Mbps der jeg før har fått 70, kalender-widget og epost-app er lite oversiktlig i forhold til Samsung sin 4.3-rom. Får ikke brukt front-kamera via foto-appen i hvert fall, usikker på skype osv. Men Cyanogen er mye kjappere. Trodde at jeg skulle få 4.4 Cyanogen når jeg bruker installeren, hva må til for å få ned denne på S3 I9300? Endret 9. januar 2014 av Saftis Lenke til kommentar
Hall001 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) Opplevde nettopp noe veldig rart, mobilen gikk tom for strøm som førte til at den skrudde seg av. Jeg lot den bare ligge fordi jeg ikke trengte den, men når jeg plugget den i laderen og skrudde den på viste den umiddelbart 40% etter bare ca. 1 min, men så sank dette tallet ned til 32% hvor den er nå. Andre som har opplevd noe lignende? Samsung Galaxy S3 i9300 med 4.3 Edit: batteriprosenten har sunket til 26% mens koblet til lader Endret 9. januar 2014 av Hall001 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Kanskje dårlig batteri? Er telefonen gammel? Lenke til kommentar
Hall001 Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Kanskje dårlig batteri? Er telefonen gammel? Kjøpt i mars i fjor, så nei. Hvis det fortsetter vil jeg nok sende den inn til sjekk Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Opplevde nettopp noe veldig rart, mobilen gikk tom for strøm som førte til at den skrudde seg av. Jeg lot den bare ligge fordi jeg ikke trengte den, men når jeg plugget den i laderen og skrudde den på viste den umiddelbart 40% etter bare ca. 1 min, men så sank dette tallet ned til 32% hvor den er nå. Andre som har opplevd noe lignende? Samsung Galaxy S3 i9300 med 4.3 Edit: batteriprosenten har sunket til 26% mens koblet til lader Høres veldig rart ut. Er det original batteri? Har du prøvd med andre ladere/kabler? Dersom ja på begge så lever den til service. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå