Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Hvorfor er fargene på telefonen min helt rare etter oppdateringen ? Dere vet sånn farge som er etter at man restarter eller slår av telefonen med engang den starter. Vanligvis så skifter den tilbake (nedtoner fargene) etter få sekunder. Hva kan jeg gjøre ?

Det kan Være at skjermingen er satt til automatisk som vil si at den endrer seg fra side til side og app til app. Hei å i innstillinger til skjermes så kan du endre innstillingene der :)

Endret av Hall001
Lenke til kommentar

Er sikkert spurt om før, men jeg vurderer sterkt å legge inn cyanogenmod på s3, men treger fortsatt litt overbevisning, kan noen gi meg en god forklaring på hvorfor jeg bør gjøre det eller ikke? Hvilke fordeler og ulemper følger med cyanogenmod sammenlignet med TouchWiz?

Lenke til kommentar

Er det noen andre som ikke har fått nyeste android enda? Har s3 I9300...

Har heller ikke fått den, men har vel muligens noe med grunnbåndsversjonen vil jeg tro??

Jeg har I9300XXEMG4, og på sammobile så ligger det ikke nyere enn 4.1.2 til denne versjonen.

Men ser at I9300XXUGMK6 (en annen nordisk modell) har fått 4.3.

Lenke til kommentar

Nei fargene er fortsatt rare etter oppdateringen. De er sånn 80 talls kontrast farger sånn når man starter telefonen om igjen rett før den tones ned til riktige farger.

Den vil jo ikke gå tilbake automatisk til friske og naturlige farger som før når man restarta telefonen... Skjerm innstillingene hjelper ikke.

Må prøve å få lasta ned oppdateringen engang til. Hvordan går jeg tilbake en oppdatering,

Lenke til kommentar

Jaja selvsagt. Man ser jo at fargene på phonen ikke stemmer. Er sånn 80talls kontrast som kommer på alle s3'ene når man starter om telefonen i noen sekunder før den nedtones automatisk til korrekte farger.

Men er ikke allt av apps og spill osv på phonen på gmail kontoen da ? Er vel bare video, mp3 og bilder på telefon minne jeg må legge over på ekstern hardisk ellerno. Og passe på at alle tlf nummerne er lag over på Sim..

Lenke til kommentar

Da fikk jeg endelig 4.3 update :)

Satt på et gatekjøkken da den ble tilgjenglig, så det tok vel 30 min å laste ned via wi-fi der :p hehe..

Merker ikke stor forskjell, men ser menyene er mer eller mindre dem samme som S4 kommer med (men det er jo 4.3 på den også).

Ellers ble alt av endringer jeg selv har gjort, beholdt igjennom oppdateringen :)

Har byttet launcher + et par andre ting.

+ hadde byttet mail app (fikk tak i den fra cyanogen mod, så det er vel muligens den som ligger inne som stock nå.. syntes stock på 4.1.2 var så mørk), så da har jeg vel 2 av samme versjon eller noe :p hehe.

*Edit*

Ser epost versjonen som følger med nå er 4.2, mens den jeg installerte manuelt er 6.0-893803.

Endret av J@9
Lenke til kommentar

Mic'en har begynt å bli elendig på telefonen min, de jeg snakker med kan nesten ikke høre meg! CM 11 med mk6 baseband. Noen andre som har opplevd lignende?

Og dere sen hatt god samtalekvalitet, hvilket baseband har dere?

Ja, opplever det samme. Er usikker på om det er hardware eller software problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...