sk0yern Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Fikk 4.3 OTA nå, ikke tilgjengelig i går. Lenke til kommentar
klxm Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Tlf til venninda mi vart heilt ubrukelig etter oppdateringa. Touchen sluttar å funke på både skjerm og alle "knappane", lyden forsvinn.... skal ho prøve med å resete til fabrikkinnstillingane? Eller er der andre tips? Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Hei Hvorfor er fargene på telefonen min helt rare etter oppdateringen ? Dere vet sånn farge som er etter at man restarter eller slår av telefonen med engang den starter. Vanligvis så skifter den tilbake (nedtoner fargene) etter få sekunder. Hva kan jeg gjøre ? Lenke til kommentar
Hall001 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Hei Hvorfor er fargene på telefonen min helt rare etter oppdateringen ? Dere vet sånn farge som er etter at man restarter eller slår av telefonen med engang den starter. Vanligvis så skifter den tilbake (nedtoner fargene) etter få sekunder. Hva kan jeg gjøre ? Det kan Være at skjermingen er satt til automatisk som vil si at den endrer seg fra side til side og app til app. Hei å i innstillinger til skjermes så kan du endre innstillingene der Endret 30. desember 2013 av Hall001 Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) slettet Endret 31. desember 2013 av Junk Inbox Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Epostklienten er mer oversiktlig og stilren i 4.3. Punktene for opplåsingsmønster er knotete små. 1 Lenke til kommentar
Hall001 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Er sikkert spurt om før, men jeg vurderer sterkt å legge inn cyanogenmod på s3, men treger fortsatt litt overbevisning, kan noen gi meg en god forklaring på hvorfor jeg bør gjøre det eller ikke? Hvilke fordeler og ulemper følger med cyanogenmod sammenlignet med TouchWiz? Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Er sikkert spurt om før, men jeg vurderer sterkt å legge inn cyanogenmod på s3, men treger fortsatt litt overbevisning, kan noen gi meg en god forklaring på hvorfor jeg bør gjøre det eller ikke? Hvilke fordeler og ulemper følger med cyanogenmod sammenlignet med TouchWiz? http://www.cyanogenmod.org/ Lenke til kommentar
BearGrylls Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Er det noen andre som ikke har fått nyeste android enda? Har s3 I9300... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Er det noen andre som ikke har fått nyeste android enda? Har s3 I9300... Har en nevø på julebesøk som heller ikke har fått enda. Har skjekket både OTA og via Kies. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Er det noen andre som ikke har fått nyeste android enda? Har s3 I9300... Har heller ikke fått den, men har vel muligens noe med grunnbåndsversjonen vil jeg tro?? Jeg har I9300XXEMG4, og på sammobile så ligger det ikke nyere enn 4.1.2 til denne versjonen. Men ser at I9300XXUGMK6 (en annen nordisk modell) har fått 4.3. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Ja...da var 4.3 lagt inn...oppfører seg litt rar til tider,merker ikke noe på responstiden, får se hvordan den oppfører seg fremover Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Nei fargene er fortsatt rare etter oppdateringen. De er sånn 80 talls kontrast farger sånn når man starter telefonen om igjen rett før den tones ned til riktige farger. Den vil jo ikke gå tilbake automatisk til friske og naturlige farger som før når man restarta telefonen... Skjerm innstillingene hjelper ikke. Må prøve å få lasta ned oppdateringen engang til. Hvordan går jeg tilbake en oppdatering, Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Det blir mye styr. Kjør heller en Factory Reset. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Javel ja, får gjøre det da. Hva skal jeg passe på nå da ?Ta ut minnekortet, men hva skjer med alle spillene og apps osv. Bilder på telefonen og videoer sanger osv må jeg vel legge over på en hardisk først da tenker jeg. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Stemmer det centy, tar du factory reset så blir alt borte. Jeg merker ikke noe til farge problemer. Har du fjernet haken på automatisk tilpass eller noe? Jeg pleier å svippe litt opp og ned i de. Fungerer greit det for min del iallefall Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Jaja selvsagt. Man ser jo at fargene på phonen ikke stemmer. Er sånn 80talls kontrast som kommer på alle s3'ene når man starter om telefonen i noen sekunder før den nedtones automatisk til korrekte farger. Men er ikke allt av apps og spill osv på phonen på gmail kontoen da ? Er vel bare video, mp3 og bilder på telefon minne jeg må legge over på ekstern hardisk ellerno. Og passe på at alle tlf nummerne er lag over på Sim.. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) Da fikk jeg endelig 4.3 update Satt på et gatekjøkken da den ble tilgjenglig, så det tok vel 30 min å laste ned via wi-fi der hehe.. Merker ikke stor forskjell, men ser menyene er mer eller mindre dem samme som S4 kommer med (men det er jo 4.3 på den også). Ellers ble alt av endringer jeg selv har gjort, beholdt igjennom oppdateringen Har byttet launcher + et par andre ting. + hadde byttet mail app (fikk tak i den fra cyanogen mod, så det er vel muligens den som ligger inne som stock nå.. syntes stock på 4.1.2 var så mørk), så da har jeg vel 2 av samme versjon eller noe hehe. *Edit* Ser epost versjonen som følger med nå er 4.2, mens den jeg installerte manuelt er 6.0-893803. Endret 1. januar 2014 av J@9 Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Mic'en har begynt å bli elendig på telefonen min, de jeg snakker med kan nesten ikke høre meg! CM 11 med mk6 baseband. Noen andre som har opplevd lignende? Og dere sen hatt god samtalekvalitet, hvilket baseband har dere? Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Mic'en har begynt å bli elendig på telefonen min, de jeg snakker med kan nesten ikke høre meg! CM 11 med mk6 baseband. Noen andre som har opplevd lignende? Og dere sen hatt god samtalekvalitet, hvilket baseband har dere? Ja, opplever det samme. Er usikker på om det er hardware eller software problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå